It is currently 08 Feb 2025, 09:13

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 
Author Message
PostPosted: 09 Jun 2010, 06:49 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2007, 10:43
Posts: 464
Location: Jassiorum Municipium
Quote:
Controversatul designer sef BMW, Chris Bangle, care a parasit compania
bavareza la inceputul anului trecut, ar putea sa se reintoarca la Fiat.

Grupul italian il curteaza pe designerul, care si-a deschis de anul trecut propriul studio in Piemonte, Statele Unite.

Se pare ca peninsularii si-l doresc pe celebrul designer din mai multe motive. Primul ar fi legat de dorinta condu-cerii de a modifica intreaga filosofie de design a brandului. Al doilea motiv ar fi acela de a-l insarcina cu designul viitoarelor modele ale grupului, pregatite sa debuteze pe piata din Statele Unite. Ultima motivatie ar fi capacitatea
lui Bangle de a readuce stralucirea unor marci precum Alfa Romeo si Lancia.

Chris Bangle s-a facut remarcat la Fiat in perioada
1985-1992, atunci cind a condus destinele studioului de design al grupului. Tot el a trasat liniile unor modele celebre, cum sunt Fiat Coupe si Alfa 145 din 1990.
http://www.promotor.ro/noutati-auto-aut ... at-6191032

_________________
156 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 09:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7934
Car: Vespa
Location: Bucuresti
nu stiu ce sa zic ... cand ma gandesc ca in perioada lui , BMW a avut cele mai urate si batranesti interioare ... la Fiat Coupe s-a ocupat de exterior , interiorul fiind facut de Pininfarina ... dar oricum ma gandesc ca e si de imagine toata treaba . Omu` clar e profesionist si sper ca la BMW a facut doar ce i s-a cerut asa ca daca cei de la Fiat stiu ce sa ceara se poate sa iasa ceva frumos .


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 12:45 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Probabil vor sa fie siguri ca va muri Fiat-ul, alt motiv nu vad. Daca Bangle face un singur model de Alfa, pentru mine din acel moment inainte Alfa Romeo nu mai exista. Poate sa faca orice alte marci auto vrea el, poate sa deseneze si WC-uri publice , nu imi pasa. Am vazut ce a patit BMW, enough is enough. Bangle < Leepu.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 14:05 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Soul_assassin Quote:
poate sa deseneze si WC-uri publice
Indeed he can, vezi 7er pen-ultimul si alte creatii asemenea. Nici Fiat Coupe nu e aratos deloc.


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 15:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7934
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Asta poti spune acum cand Coupe-ul e deja istorie ... dar la vremea lui era piesa . Ce bine mi-ar fi prins unul prin 94-95 . Chiar a fost o masina foarte frumoasa dar in vremurile astea e greu sa ti se mai para mare smecherie . La ce masini se fac acum ......


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Mie personal mi s-a parut o masina urita din prima clipa de cand am vazut-o.


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 16:38 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
145 nu a fost rau la vremea lui... totusi sa il lasam sa deseneze Fiat-uri mai bine

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Fiecare merita o a doua sansa , ar fi bine insa sa deseneze un prototip , eventual Fiat si abia apoi sa treaca la Alfa.
Sau si mai bine Alfa sa plateasca designerii de casa care incep usor usor sa plece catre .... nemti !

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2010, 09:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Eu cred ca Italia are suficiente case de design, care au colaborat cu Alfa pina acum cu rezultate excelente. De ce ar fi nevoie sa vina un redneck american sa revolutioneze designul unei legende cum este Alfa? Mai ales dupa ce am vazut dezastrul de la BMW, nu cred ca Bangle e o solutie .

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2010, 14:17 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
ar fi bine sa fie adevarat si sa ajunga la Fiat. Bmw-urile lui Bangle sunt "urate", dar mai toti ar vrea cate unul si se vand foarte bine. Ciudat sau romanesc?

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2010, 14:24 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai ce BMW se vinde prost ? Cred ca nu designer-ul e de vina pentru cifrele de vanzari ;)


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2010, 14:56 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
ce inseamna "adevarati iubitori de masini"? Sa inteleg ca cei care cumpara Bmw si VW sunt mai putin adevarati? Debitatia asta ca Bmw e cumparat de cocalari, rromi, tarani alte specimene e pur romaneasca si ramasa pe meleagurile noastre.
Mda, alfa best fuck the rest, clasa a2a. :paper:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2010, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
madkat Quote:
Poate din cauza dezastrului actual de la Alfa...
Sa inteleg ca de vina pentru acest dezastru e designul Alfa Romeo din ultimul deceniu? 147, 156, 166, GT, 159, MiTo sau Giulitta au nevoie de imbunatatiri pentru a creste vanzarile? Eu unu chiar nu vad designul ca fiind problema la Alfa. Stiu, e discutabil la MiTo si Giulitta, insa si in aceste cazuri este clar peste concurenta.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2010, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
BMW-big money waste :lol:
Bmw a murit de cand Bangle a manarit designul modelelor.In Germania s-a facut o petitie semnata de zeci de mii de persoane din intreaga Europa in tentativa de a scapa de Bangle, probabil erau toti prosti si idioti. Inclin sa cred ca au facut aceasta manevra in speranta de a acapara o mai mare cota a pietei americane, in detrimentul celei europene. Ultimul bmw adevarat a fost e46, dupa care dezastru. Nimeni nu a zis ca Alfa is the best, dar si cea mai umila Alfa e cu 10 clase la capitolul design peste bmw-urile lui Bangle. Si da, in Romania cel putin , marea majoritate a posesorilor de BMW sunt niste cocalari nenorociti. Asta nu inseamna ca nu ramane o cota si pentru oameni perfect normali sau pasionati ai marcii.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2010, 16:08 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
e46 e ok, dar mult peste el si cu adevarat un inlocuitor al lui, este e90(dezastru nu e), la fel e60 care e la ani lumina de e39.
Asa e, nu a zis nimeni alfa the best, doar ca e cu 10 clase peste restul, peste bmw-urile lui Bangle, peste vw...etc :bored: wtf!?!
Cat despre cocalari, bmw,vw mai bine te uiti mai atent pe forum.alfaclub si sa vezi aici "inteligenta","oameni cu multa carte" si alte coca. C'mon, cred ca ai probleme cu Zen!

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2010, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Am spus cu 10 clase peste designul lui Bangle, nu peste restul masinilor/marcilor, te rog sa citesti cu atentie.Normal ca sunt cocalari destui care conduc Alfe, nu am sustinut contrariul.Eu doar mi-am spus parerea,alaturi de alte zeci de mii de pasioanti auto cum ca Bangle a nenorocit BMW si atat.Nu am probleme Zen, dar cred ca tu ai chef de flame, postul meu e al doilea pe care il citesti pe jumatate si tragi concluzii gresite.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2010, 23:25 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1337
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Bangle e 'A Helluva Guy' cum s-ar spune prin partile lui. A reusit un design gretos, dar a sporit masiv vanzarile si a influentat o generatie intreaga de designeri. Vizionar sau antitalent?
Acum depinde si de libertatea de miscare, de mediul in care 'deseneaza'. Nu stiu ca BMW sa fie excelat vreodata la capitolul design, cand ma gandesc la firma bavareza imi vin in minte 'soliditate, fiabilitate, performante' si nicidecum design. Pana la urma daca stau sa analizez la rece, cred ca designul lui Bangle e cel mai potrivit ptr. BMW.
Fiatul iarasi nu exceleaza la imagine. Una peste alta, aducerea lui Bangle ar fi o lovitura mare de imagine data de italieni.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2010, 10:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
Nu as baga mana in foc pentru "Bangle, salvatorul grupului Fiat". Eu as merge pe maini desenistice ceva mai latine si pe ingineri nemti atunci cand vorbim de fiabilitate. Si mai mult decat atat, pe niste baieti si fete foarte, foarte, foarte buni acolo la departamentul de vanzari, management si marketing. Cel mai elocvent exemplu pentru treaba cu vanzarile este poza cu rahatul branduit BMW. Deci, q.e.d.

Revenind la design si la Bengle,...personal nu mi-ar conveni la ajunga in grupul Fiat. Raman cu teama unui fiasco gen BMW.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2010, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
madkat Quote:
La bemve si vw e o situatie mai aparte. Cel putin in tarile fara apa calda. Si anume: Poate fi oricum ca si design, cat timp are una din aceste sigle se va vinde.
Bangle nu a "atacat" decat retina adevaratilor iubitori de masini. Cei care cumpara bemve sunt alta categorie. Majoritatea, ca mai scapa si oameni in regula, dar foarte rar.
Sa stii ca nu are legatura cu tarile fara apa calda. BMW, Audi, Mercedes si mai departe Ferrari etc au devenit in timp "etichete" de stil de viata sau de statut social. Si asta se intampla oriunde in lume, nu doar in Romania sau mai rau, in Bulgaria (unde un Mercedes inseamna mult mai mult decat inseamna poate oriunde altundeva pe planeta asta). Nu o spun ca si cand asta ar fi un lucru bun, insa este un lucru normal. traim in gloate iar indivizii se confunda cu tendintele gloatei. Daca in mod normal sa faci ceea ce iti place, sa faci bani si sa traiesti linistit ar insemna de fapt obiectivul uman si normal al vietii pe care o traiesti, chestia asta s-a extrapolat in a arata ca ai ajuns deja acolo. In US, cand ai trecut de 100k pe an, e aproape musai sa ai in garaj pe langa Honda de mers la cumparaturi, macar un BMW.
Bineinteles ca exista si exceptii, oameni care stiu de ce cumpara bucata aia de fier si care sunt ghidati in viata de pasiune si si-au pastrat inca valentele de normalitate asa cum o privim noi (ca si normalitatea se schimba odata cu unghiul din care te uiti la ea). Dar genul ala de oameni sunt aproape irelevanti atunci cand iei in calcul bani, cifre si piete de desfacere.
In alta ordine de idei, eu iti garantez ca in comunitatea asta exista (in afara de aia multi care au dat de Alfa pe la coada listelor de preturi sau listand in functie de pret pe mobile.de) o gramada de oameni care au cumparat si au masina asta doar ca sa nu fie etichetati drept cocalari sau care habar nu au ce inseamna Alfa Romeo, insa e misto sa fii parte dintr-un grup de oameni care se cred deosebiti. Astia cu ce-s mai buni decat ceilalti de care vorbiti voi?
(And fuck, that's totally offtopic, sorry)


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2010, 16:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7934
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Eu pun Alfa mea langa orice BMW , Mercedes , Audi ( chiar daca sunt marci de lux ) VW sau orice alta masina din aceeasi clasa din 1999 ( anul Alfei mele ) si pot sa jur ca nu e vreuna mai frumoasa ca a mea . Iar la capitolul performante foarte greu sa ma impresioneze vreuna din astea . De aia o am si imi vine foarte greu sa ma despart de ea . Cand o sa se intample asta , o sa o dau pe o alta masina care ma va impresiona ca look si performante motor dar in mod sigur mai noua , pentru ca la vremea ei nu exista ceva care sa ma incante la fel . Asta conteaza la mine , deocamdata ... Nu ca fac parte dintr-o categorie de oameni care se considera mai buni decat aia care au marcile cocalaresc consacrate ... Pe mine unul nu ma impresioneaza o sufragerie pe roti echipata cu night vision , perdelute , leduri sub far , 50 airbaguri , ESP , SIPS , KKTPWC , MBTH , KFC , QTBTR etc etc .


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2010, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
Si revenind la Cris Bangle....

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2010, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7934
Car: Vespa
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
Si revenind la Cris Bangle....
sa arda in iad :lol:


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2010, 18:39 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
mugurel Quote:
yux_mm Quote:
Si revenind la Cris Bangle....
sa arda in iad :lol:
:clapping:

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2010, 08:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
totusi, uitandu-ne la cea facut la BMW, nu-l putem trece cu vederea: a schimbat radical designul, si-a pus in cap cea mai mare parte ai "fanilor" si cumparatorilor finali de BMW, a pierdut o parte din clientii fideli (eu as aprecia undeva pana in 15% din clientii fideli), dar, si aici e un mare DAR: a cistigat clienti, mult mai multi decat cei pierduti, de la alte marci. deci, subit, BMW se vede cu mai multe unitati vandute, in ciuda unui design mai putin agreabil.

Era post Bangle: Bangle pleaca, BMW ramane cu o sumedenie de clienti, BMW revine la un design mai apropiat de cel clasic (care l-a consacrat), recastiga simpatia clientilor si fanilor pierduti, din nou are o crestere in numar a clientelei.

Concluzie: per total BMW nu a avut decat de castigat.
Acuma, desi nu sunt adeptul acestei strategii se pare ca treaba a mers. Insa nu stiu daca la italieni, Fiat si in special Alfa ar merge din nou aceasta strategie.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2010, 09:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15283
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Continuand pe logica ta, oricum Alfa a renuntat deja la look-ul pe placul pasionatilor, clientilor fideli, whatever, dupa Brera incoace..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited