It is currently 28 Sep 2024, 18:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2006, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
Salut
apropo de scut si de celelalte parti neprotejate ma gindesc ca daca ai posta si o poza cu dedesubtul masinii ,ar fii OK presupun ca ceilalti forumisti ca si mine ar fi curiosi sa vada cum e pe acolo ca de poze din astea producatorul nu are si nici ocazii prea dese pe la service sa vedem nu prea sunt deoarece sunt foarte putine crosswagon in RO
Treaba cu reglajul farurilor sa stii ca e o boala generala ,am citit ca la un test din vreo 10 marci , 9au necesitat reglaje.singura bine reglata a fost un Mercedes de vreo 66keuro,in rest si bmw si audi si japoneze au avut nevoie de ajustari,dar oricum cei de la service probabil ca sunt niste pseudo-mecanici care nu stiu decit sa dea vina pe producator si sa se plinga decit sa-si faca treaba pt care sunt platiti
referitor la rampa pe care ai urcat-o ma gindesc ca era pe la 35 40 de grade dar din masina sigur se vede mai accentuata ,ce pot sa spun?
de ex.la Lada Niva "masina lui Ivan din dalta si ciocan "rampa max. de urcare este de 55 grade la un unghi de rasturnare de 48 de grade
subscriu la cele spuse de max referitor la anvelope ,unele pe 65 te-ar ajuta mai mult
in ultima instanta mai cumpara o platforma tractabila si un ATV si urca apoi pe unde vrei in natura :D
Sper sa nu te superi pe noi si te asteptam cu noutati

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jun 2006, 03:17 
Offline
User avatar

Joined: 21 May 2006, 22:14
Posts: 129
Location: ORADEA
totusi nu-i mic motorul?intreb si eu!mi se pare f mic


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2006, 11:14 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
Buna.HAi,mai....nu ma intelegeti gresit.Eu sunt f. mandra de masinuta mea.Un amic zicea c-o pot folosi pe post de aspirator de barbati (adica agatat) :)) Ma rog, atrage atentia adesea.
Sapt. trecuta era sa fac soc - eram la Univ. in trolebus si iata ca vad o masina identica cu a mea: maro ,prafuita si cu o tipa cu aceeasi tunsoare la volan. Noroc ca avea alt numar,ca si incepusem sa ma gandesc la universuri paralele....
Probabil ca aveti dreptate, panta pare mai mare din masina...Ce stiu eu?Cert e ca a urcat greu (si dat. pamantului afanat) si mie mi s-a parut abrupt dealul acela.Aici in birou am un raportor si am incercat sa aprox. si eu cumva impresia de atunci cu unghiurile date de el. In fine..

Sa va mai povestesc ceva:am o frica cu apa... Acum e vreme tare ploioasa, ploua mult si brusc,se fac balti imense.Ma intorceam de la un baraj hidro pe un drum cu piatra marunta-calcar,dar cu gropi imense produse de camioanele cu lemne.A venit o ploaie de-a rupt pamantul si era numai apa in jurul meu.Nu va zic cu ce frica am intrat prin baltile acelea.Astia de la service mi-au zis sa ma feresc de apa,ca de-mi intra la motor acolo ma vede Dzeu.Noroc c-aM vazut un Citroen venind din sesn opus si am prins curaj.Nu ai cum sa le ocolesti,ca sutn cat drumul,iar apoi vine santul.Normal ca merg prin lateral cat pot.Nu-mi dau seama cat e de sus priza de aer montata si cam cat de adanc se poate intra- la o mare nevoie -prin baltile acelea.Ca si de trece ploaia,ele tot raman.

Voi incerca sa fac o poza la burta masinii,dar nici eu nu am apucat sa vad bine ce-i acolo. Tre suita pe rampa si nu stiu unde.O sa ma straduiesc sa fac asta.

Tot pe ploaia aceea,de nu vedeai in fata, am iesit in DN si-am luat-o cu viteza la vale, ca era drumul liber.Dupa o curba era un camion cu lemne, oprit.Eram convinsa ca-i in afara carosabilului(la cat puteam eu sa estimez la distanta prin perdeaua de apa si nici nu mi-am putut imagina altfel).Dar cand am ajuns in spatele lui.....am inghetat.Era in mijlocul drumului si din sens opus taman atunci venea unul incetisor.N-am crezut ca ma voi opri.Deja vedeam bustenii intrand prin parbriz.(in astfel de situatii ,in ultimul mom. , e bine sa te apleci in fata?adica sa nu te loveasca bustenii la cap, sperand ca trec peste tine...?Poate vi se pare o prostie intrebarea, dar raspunsul bun ti se intipareaste in subconstient si -Doamne fereste!-la nevoie reactionezi eficient. Daca n-ai raspunsul,in mom. acelea poate nu ai timp sa alegi var. optima. Stiu astA din experienta ).
Iar in curbe, unde tot asa am eu mania sa intru cu viteza, este stabila.Zboara lucrurile si oamenii prin masina, dar ea n-are treaba.Ma tin strans de volan si restul nu conteaza:)

Apropo de consum.Am fixat sa-mi afiseze consumul instantaneu.Prin sate merg cu 50-60/h de cand ma stiu.Asta inseamna cuplu maxim (2000 rot/min) la vit. a 3-a.Imi arata un consum de 4,5 sau chiar mai jos,depindea si de teren,curbe etc.In afara merg cu 140,unde pot pe sosele , si cu vit. a 6-a si tot in jurul cuplului maxim sau un pic mai sus imi arata cam 6,5. Cu vit. a 6-a pe drum drept la cuplu maxim poate doar 120 sau un pic mai mult.Pt. 140 deja o turez nitel, cam 2200-2400, tot asa depinde de drum.

Italienii sunt superficiali, ca natie.Gura mare, lucru putin.Nici cei din nord nu-s mai buni,desi sutn atat de fuduli.Masina este buna, ma simt in siguranta in ea.Dar e prea joasa pt. drumurile care nu-s asfaltate si au gramezi de gropi,bolovani,sleauri.Trebuie mare atentie tot timpul si indemanare ca s-o treci peste pragurile alea.Eu nu reusesc intotdeuna, dar merg incet si nu-i asa bai mare.
N-o turez in mod normal(cu accelerari bruste de la stop sau prin oras), asa cum mi-au zis toti barbatii, nu-mi place sa aud cum huruie motorul,sa vad cum creste consumul aiurea.In plus,mi se face rau daca conduc asa.Ametesc.Cei de la service mi-au zis ca mi se va concasa motorul daca NU merg in mod constant cu 3000-4000 rot/min. Auzi la ei! Voi ce parere aveti?

Era la service acolo o masina cam de 1 an si deja ii schimbau discurile si placutele de frana. Mie-cei apropiati - mi-au zis asa (de fapt si eu gandeam la fel): cu o masina (sau orice alt lucru) tre sa te porti ca si cu o pers. la care tii. Daca nu-i dai atentie sau gandesti ceva rau de ea (cum eram eu imbufnata atunci cand imi plouase inauntru si cu beculetul ala care se tot aprindea) , te simte si te lasa :)) Explicatia metafizica e simpla. Oricum,s-o freci de sa-i iasa fum din frane... tipii aia cred ca au ceva probleme de personalitate hmmm... (era masina de firma aia)

gata, am scris deja un roman aici...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2006, 11:20 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
ps. nu stiu daca ma vor lasa cei de la service sa schimb anvelopele. Cum imi vine vreo idee,ei imi inchid gura cu iesitul din garantie.
Da, italienii sunt barbati draguti si cam atat.Nu m-am impiedicat de asta...:)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2006, 23:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Iti apreciez sinceritatea si detasarea cu care ne-ai impartasit cateva din experientele tale la volanul masinii.
Sunt unii care dimpotriva,ar spune ca masina nu este decat un obiect de care trebuie sa te folosesti,dar uite ca daca ai Alfa nu poti sa ramai impasibil.Metafizica sau nu,e de bun simt ca daca iti tratezi masina cum trebuie sa te rasplateasca si ea,e valabil oriunde in viata,daca dai si primesti,nu? :roll:
Ai vrut sa schimbi cauciucurile si ti-au atras atentia ca nu vei fi acoperita de garantie?Asta mi se pare ciudat,dar nu pot sa ma pronunt daca nu stiu concret.

p.s.-daca mai uiti ceva dupa ce tocmai postasesi un mesaj asa lung si frumos poti folosi functia "edit" pentru a completa mesajul precedent :wink:
Tine-ne la curent in continuare cu experientele tale de alfista! :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2006, 10:11 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
Buna,
Imi place stilul si dezinvoltura cu care ne relatezi pataniile si experienta de alfista :D si nu pot decit sa ma bucur ca esti mindra de masinuta ta si pe masura ce o cunosti capeti din ce in ce mai multa incredere in ea
In legatura cu stilul tau de condus cred ca acesta este caracteristic feminin, dar din cind in cind un mers la turatii mai ridicate face bine motorului deoarece apare un fenomen de autocuratire care este mai pregnant la motoarele pe benzina dar nici la diesel nu-i face rau.Oricum pina la cocsarea segmentilor pe piston e un drum foarte lung
Nu stiu exact daca la Crosswagon au pastrat acelasi amplasament al filtrului de aer ca la 156 dar daca e la fel ,intradevar priza de aer e plasata cam jos si e bine de evitat intratul prin balti mari,eu am vorbit cu un tip cu un 156 care prin timpul unor inundatii pe litoral acum 2-3 ani si-a indoit bielele din cauza apei :evil:
Cu treaba cu anvelopele ce sa zic,ma gindesc ca daca le schimbi cu unele unele cu talonul mai inalt si sunt trecute in cartea masinii nu cred ca mai au ce comenta,expune-le si ipoteza foarte plauzibila ce o sa faci la iarna ,cind o sa vrei sa-ti montezi cauciucuri de iarna ,ca si atunci o sa fii cu masina in garantie si sa vedem ce mai spun :shock:
Da, corect temperamentul meridional iese la iveala,dar oare fara el am avea noi masini asa frumoase de care suntem atit de mandri?! :D
Toate cele bune si te asteptam cu noutati(si ceva poze)

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2006, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 13:38
Posts: 276
Location: BUCURESTI
Sarutmana,
In primul rand mi-se pare ca te-am zarit prin oras, cred ca la ASE. Nu pot fi prea multe doamne cu un Q maroniu prin Romania. Are nr. de leasing?
In al doilea rand trebuie da te uiti la optionalele masinii si sa vezi daca se vinde si cu alte dimensiuni de cauciucuri. Daca da, te duci frumusel la AI si le tragi una peste ochi lor si garantiei lor.
Priza de aer se razolva destul de usor. Un baiat descurcaret cu ceva scule o multa nitel mai sus, dar .........garantia :D s-ar putea sa nu aprecieze asta.
A....si nu in ultimul rand, nu ai cum sa cocsezi motorul intrucat am inteles ca mergi destul de tare in afara orasului si atunti apare si autocuratarea.

_________________
IL CUORE HA SEMPRE RAGGIONE. TRACTOR CUORE SPORTIVO.
Lancia Kappa Coupe 2.4, 20v
Nissan Patrol a.k.a Patrocle 2.8


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2006, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
cristina Quote:
Italienii sunt superficiali, ca natie.Gura mare, lucru putin.Nici cei din nord nu-s mai buni,desi sutn atat de fuduli...
Hmm..respect aprecierile tale susmentionate, dar cred ca exagerezi! Au intr-adevar hibele lor, dar Italia ramane una din marile natiuni europene, si nu doar datorita marilor mosteniri istorice! In fond, despre ce vorbim, nivelul de cultura si civilizatie in general, caracterul italianului de rand, valorile economice si culturale ale Italiei? Pai noi romanii suntem sunt sub ei cam la toate capitolele, sper sa nu ma injurati! Mama, ce mi-as dori sa fie si ai nostri la fel de superficiali ca italienii! Pe cand sosele, viaducte, autostrazi similare cu ale italienilor in Romania? Sau macar un sistem medical ca al lor. Aceasta superficialitate la care probabil te referi este comuna tuturor meridionalilor! Stilul italian este apoi sursa de inspiratie pentru toate natiunile Europei!

Si ca sa revin la subiect, industria Auto italiana , superficiala cum e, a produs si produce bijuterii tehnologice! Cu toata rigoarea lor, nemtii nu vor avea Ferrari si Masserati in veci !

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jun 2006, 13:30 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
Buna

hai sa va mai povestesc cate ceva, ca ma amuza...:)

ca o paranteza: respect Italia si tot ce tine de ea, chiar imi place f. mult.De aceea am si invatat prin liceu lb. italiana, din dorinta sa ajung acolo si sa pot vorbi cu ei.Iar pt. Roma antica am o adevarata admiratie.
Sunt o pasionata a off-roadului (la scara modesta,totusi), dar am ales aceasta masina- in mare masura- pt. numele ei si tot farmecul si poezia meridionale legate de ea si Italia. Nici nu ma gandisem la marcile germane ,japoneze sau americane. Plecasem de la ideea unui Volvo. Dar apoi am vazut-o pe ea... Si mi-a placut si ideea ca nu sunt prea multe pe la noi.Imi place sa fiu mai cu mot :) , dar dna de la ASE imi strica socotelile ha ha
Ieri eram la Slanic Ph. langa strand si-mi schimbam sandalele langa masina, stateam aplecata.Si am auzit niste tipi,care treceau pe acolo, zicand: bai,asta-i 4x4 ! n-am mai vazut asa ceva .
M-am facut ca nu aud, dar am zambit multumita :)

Ieri am tras si eu concluzia ca din masina panta pare mai mare.
Am dificultati la pornirea in rampa cu motorul rece. Ori nu stiu eu s-o ambalez cum trebuie, ori sunt de-a dreptul neindemanatica(in cartea th. zice ca sa nu incalzim motorul mergand in gol, ca mai bine il incalzim mergand incetisor.Probabil ca,totusi, in rampa ar cam trebui sa-l incalzesc nitel,nu?). Sunt obisnuita cu motorul unei Dacii 1300 si cu aia faceam minuni de vitejie.Pe asta nici nu stiu s-o parchez.De aceea nici nu merg prin oras cu masina.Dna de la ASE este sigur aceea pe care am vazut-o si eu. Ca o coincidenta, ambele avem masinile prafuite. Poate culoarea e mai ciudata. Dar am impresia ca vopseaua e tare moale, se lipeste praful de ea de zici ca nu-i adevarat.Si pe geamuri se lipeste. Daca dau cu carpa nu se duce, musai cu apa.
N-am nr. de leasing.Uitati-va dupa mine numai in we, in rest masina se odihneste :)

O sa merg diseara in parcare s-o pozez pe burta.Scot covorasele,ma intind pe ele si veti vedea maine ce-a iesit :)

N-am intrebat la service de sch. cauciucurilor. Dar cele de 65 cum sunt,mai inalte?

Intreba cienva daca n-are motorul mic.Presupun ca zicea de putere, nu de dimensiuni.Nu stiu ce sa zic.Tinand cont ca nu-i chiar joasa si,deci,nu-i de viteza, dar nici la catarat nu merge....Eu sunt destul de multumita. Ganditi-va ca nu doar c-ar creste consumul aiurea, dar nici n-ai unde sa fugi cu ea pe la noi. Totusi, n-am mai fost cu alte masini 4x4 sau de putere mare, asa ca parerea mea ref. la asta s-ar putea sa nu fie relevanta.
Insa simt clar diferenta de stabilitate la viraje intre una 2x4 si a mea.Cred ca intr-una 4x4 mai inalta s-ar putea sa fie altfel. Ma uitam ieri la masinile din fata mea. La viraje toti franau.Eu nici nu clinteam piciorul,cel mult il ridicam de pe acceleratie si ma enervam de cate ori era nevoie sa franez din cauza lor. Ca urmare,ii depaseam.

O mai turez, nu se va imbacsi.
Uite, ieri pe DN1 m-am uitat nitel la consum. La 70km/h, cu vit. a 4-a,la 2000 rot/min dadea un consum de 3,3 l/100km. O data a fost cu vit. a 5-a la 1800 rot/min. si consumul scazuse binisor sub 3, dar n-am avut timp sa fac experiente, ca era soseaua aglomerata.
Si cu toate astea am impresia c-ar consuma mai mult,adica parca merg destul de des la pompa. Dar poate iar vad eu aiurea...

Din cate am inteles din cartea th. se pare ca nu-i dif. intre motorul ei si al celei 156.Daca priza de aer e joasa..hm.Cred ca stiu: trebuie sa intru in apa cu motorul rece, astfel nu va crapa. Dar cred ca nici nu va mai porni,nu? :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jun 2006, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
Buna,
mare grija ,serios,cu intratul prin apa, nu-i asa mare bai cu diferenta de temperatura, e problema ca daca se inunda cutia filtrului de aer motorul in loc de aerul necesar combustiei va aspira apa prin circuitul filtru aer -galeria de admisie -chiulasa-supape admisie -cilindri si apa nu este gaz este INCOMPRESIBILA, in momentul in care va intra intr-un cilindru motorul va functiona pe moment cu ceilalti cilindri , iar la cel cu apa se poate indoi biela.
Referitor la consum poti sa-i faci consumul clasic,umple rezervorul,mergi 100-200km si apoi umpli rezervorul si vezi cita motorina ai consumat pe distanta respectiva(consum mediu)
Daca vrei ,iti dau TS-ul meu 1970cmc sa mergi cu el 1 luna sa vezi frecventa la pompa de benzina.......................
Da, 65 este marimea in mm a flancului anvelopei
Te asteptam cu poze :D
eu am gresit , 65 este raportul procentual intre inaltimea si latimea sectiunii anvelopei
merci de corectura Alexandrus

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Last edited by mihai65 on 27 Jun 2006, 05:30, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2006, 01:01 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu sunt 65mm, e 65% ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2006, 09:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
cristina Quote:
...Ma uitam ieri la masinile din fata mea. La viraje toti franau.Eu nici nu clinteam piciorul,cel mult il ridicam de pe acceleratie si ma enervam de cate ori era nevoie sa franez din cauza lor. Ca urmare,ii depaseam.
Caracteristica Alfa Romeo - NO BRAKES NEEDED! :shock:

Felicitari, ai scris niste povestioare super faine, te asteptam la intalnirea saptamanala!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2006, 10:09 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
gata,am facut pozele.Dar acu vad ca nu sunt prea sugestive.Ieri aveam o fusta stramta si n-am putut sa ma desfasor.Si e si-o mizerie....toti cainii isi fac nevoile pe locul meu de parcare.
p1-foto spate dreapta
p2 la fel,aici ar fi trebuit sa se vada cat e de jos sist. de transmisie-o teava neagra aproape cam cat un burlan de groasa
p3 tot spate.E stropita cu noroi,dar vad ca fiarele sutn cam ruginite hmm
p4 fata.Asta negru e scutul din fibra de sticla si se vad locurile in care erau fantele + trapele acelea indreptate in jos spre fata, chestii care s-au rupt.
p5 ei,aici se vede mai clar zona cu ruptura. Mai e putin si se face praf tot scutul.
p6 vedere laterala
p7 laterala,inspre fata.Teava e cea de evacuare, aia neagra e chiar in spatele ei si nu se vede
poate reusesc in we s-o sui pe ceva ca sa ma lamuresc cum e cu scutul asta, caci vad ca-i cam jumulit.
pun si-n dreptul pozelor comentariile


Attachments:
File comment: p7 laterala,inspre fata.Teava e cea de evacuare, aia neagra e chiar in spatele ei si nu se vede
p7.JPG
p7.JPG [ 358.54 KiB | Viewed 2765 times ]
File comment: p6 vedere laterala
p6.JPG
p6.JPG [ 440.47 KiB | Viewed 2765 times ]
File comment: p5 ei,aici se vede mai clar zona cu ruptura. Mai e putin si se face praf tot scutul.
p5.JPG
p5.JPG [ 368.57 KiB | Viewed 2764 times ]
File comment: p4 fata.Asta negru e scutul din fibra de sticla si se vad locurile in care erau fantele + trapele acelea indreptate in jos spre fata, chestii care s-au rupt
p4.JPG
p4.JPG [ 402.45 KiB | Viewed 2765 times ]
File comment: p3 tot spate.E stropita cu noroi,dar vad ca fiarele sutn cam ruginite hmm
p3.JPG
p3.JPG [ 378.98 KiB | Viewed 2765 times ]
File comment: p2 la fel,aici ar fi trebuit sa se vada cat e de jos sist. de transmisie-o teava neagra aproape cam cat un burlan de groasa
p2.JPG
p2.JPG [ 432.71 KiB | Viewed 2763 times ]
File comment: p1-foto spate dreapta
p1.JPG
p1.JPG [ 355.72 KiB | Viewed 2762 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2006, 15:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Rugina aia nu e problem, cel mult rugineste dar nu perforeaza!
Mda, scutul e cam spart, trebuie dus la service si carpit cu foi de tabla + pocnituri.
Vad ca faci ceva offroad cu el, ca Vali, desi n-are scut, arata mai bine.
Oricum, overall arata bine pe dedesubt masina!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2006, 17:45 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 13:38
Posts: 276
Location: BUCURESTI
De ce or da mah nene italienii astia cu mucii in fasole exact la final?
Ce gunoi ordinar din plastic la o masina care are pretentii de off road usor!!!!
Scutul ala trebuia sa fie cel utin din dural.
Oricum, stai linistita. A mea are garda la sol infima, cel putin a ta pare un fel de monster truck fata de a mea :lol: . Nu are nici cea mai mica problema.
Harsie, zgarie, freaca , loveste....etc si degeaba. Singura de care am o oarecare teama e baia de ulei care, in cazul tau, e nitel peste transmisie asa ca....da-i inainte cu tupeu. Daca se stramba nu inseamna ca se strica :twisted: .

_________________
IL CUORE HA SEMPRE RAGGIONE. TRACTOR CUORE SPORTIVO.
Lancia Kappa Coupe 2.4, 20v
Nissan Patrol a.k.a Patrocle 2.8


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2006, 14:13 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
am intrebat la service de treaba cu 65 , au zis c-as castiga doar 1 cm si nu merita.

scutul il las deocamdata asa,sunt cozi la politie si n-am chef.

uneori am si eu impresia ca e putin grea caroseria pt. motor, mai ales la demaraj sau accelerari bruste. Poate tine de faptul ca e motorina si e altfel. Azi m-a luat un Logan la pornirea de la stop. Si eu ziceam ca Loganul e greoi...

la parcare ma deranjeaza ca volanul are cursa mai mica decat la alte masini.Botul e jos si nu-i vad marginile, abia reusesc sa n-o izbesc de zid.Din cauza ca locul e stramt si-n panta, uneori , cand n-am loc (in fata e blocat,iar in spate e strada pe care sunt parcate masini la 4 m de a mea) , si pt. ca nu pot trage de volan ca la altele, incerc sa merg incet, sa nu lovesc coltul zidului. Si se opreste motorul.Faza cu parcarea e un stres continuu. Doar pe sosele ma simt bine.

am terminat cu serviciul si o sa intru mai rar,plec din oras. pa


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2006, 10:54 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
acu sunt in brasov
mi-au spart masina: au vazut rucsacelul meu,le-a placut, au venit noaptea cu o ranga si au dat cateva peste geamul portierei din spate. Zob l-au facut. Si masina n-a zis pis... Alarma prost setata
E rau ca tre sa astept vreo luna pana vine un geam...

Am mai gasit o chestie creata : usita de la benzina nu sta etans. Cand am trecut pe drumurile de tara s-a depus in spatele ei,in jurul busonului, un strat gros de praf. Am uitat sa-l sterg. Ieri am aruncat o sticla de apa pe masina si apoi mi-a venit ideea sa curat si praful ala. Si iata ca apa intrase (cu usita inchisa) si acolo, inmuiase praful si cu totul s-a scurs in rezervor,caci sub buson e un orificiu. Stau si ma intreb cat praf si cata apa de la cate ploi si spalari se afla in rezervor. Stiu ca asta nu place la motor..

Si va intreb pe voi: e normal ca,daca mergi cu oarece viteza si deschizi un geam spate, sa faca un zgomot si vibratii de sa te iei cu mainile de cap?

Alt lucru nitel aiurea:deschizi portbagajul si esti la picnic,il lasi asa. Ei bine, lumina lui sta aprinsa 15 min., n-o poti stinge. Mi se pare un consum inutil.

Pacat ca la alfa nu se inchid geamurile automat cand inchizi masina,ca la prapadita de skoda.Tot timpul le uit deschise.

Acu a inceput sa scartaie ceva la motor, ca un rulment fara unsoare.Sa vedem ce-o mai fi
ciao


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2006, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
La Skoda nu se inchid geamurile automat cind inchizi masina, e un dispozitiv ce vine odata cu alarma aia cu care sunt dotate majoritatea Octaviilor din frabrica. Poti pune si pe Alfa, costa 2 mil or so. Dar e posibil sa se poate face si prin reprogramarea unitatii centrale ce controleaza geamurile electrice, acolo vreau eu sa-mi bag nasul sa vad daca reusesc sa pun impuls pe toate geamurile.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2006, 10:12 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Si eu sunt in Brasov acum,o sa te caut prin trafic! :D
Imi pare rau de neplacera ta,in Brasov s-a intamplat?Unde anume?
Cand deschizi geamul spate deschide-l si pe cel opus,sau oricare altul dar numai putin incat sa se produca un curent de aer,dar insesizabil,nu o sa te deranjere,atat cat sa circule aerul.Asa mi se intampla si mie cand merg cu trapa deschisa(mai mereu)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2006, 13:59 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
daca reusesti ceva cu programarea uc la alfa, invata-ma si pe mine, pliz :)

in brasov pe transilvaniei 30,in spate la bd. republicii.Acu e in fata unui paznic de la o firma. Daca vrei s-o vezi ,vino si cauta-ma,stau pana sambata


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2006, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Alexandrus sint foarte interesat de treaba aia cu inchis geamurile. Am si eu alarma pe masina dar n-o folosesc. O inchid si o deschid cu cheia ei. Initial am sperat ca daca tin butonul de inchidere de pe cheie apasat mai mult se inchid geamurile, dar n-a mers. Am incercat si cu cheia in broasca si cu telecomanda de la alarma si acelasi rezultat. Cunosc niste baieti care monteaza alarme si ma gindeam sa ma duc pe la ei dar, repet, ma intereseaza ca geamurile sa se inchida de la cheie.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2006, 16:01 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nope, de pe cheie nu merg inchise/deschise geamurile, si nu sunt convins ca va merge sa programez unitatea de control a geamurilor sa le inchida cind se incuie masina, dar daca nu merge dau 2 mil pe modulul ala si asta e. Pe mine ma streseaza sa pun impuls pe toate geamurile.
Deocamdata ma chinui cu alte alea si nu prea am timp sa-mi bat capul cu masina, oricum trebuie reparata, umblat la suspensii si alte cele ca are mici bube.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jul 2006, 22:23 
Offline

Joined: 08 May 2006, 13:03
Posts: 56
Location: BUCURESTI
mi se pare important sa se inchida geamurile cand incui masina, nu cand opresc motorul. Poate vreau sa astept in masina...
Alex,de unde iei modulul acela?

pe de alta parte, cum sa fac sa mi se regleze farurile klumea?La service cica le-au reglat, dar faza mica e sasie,iar cea mare bate doar spre dreapta.Ma deruteaza.

si mai e ceva care ma minuneaza: simt stropi pe picioare cand ploua,vin pe undeva pe jos de data asta.Mi s-a explicat ca e normal sa-mi intre curenti de aer prin sist. de aerisire,chiar cu el inchis, dar cu apa ce-i?

sa-mi ziceti si mie cand mai e vreo intalnire, poate ma nimeresc in oras. Sa ma sfatuiti de una,de alta, ca eu am impresia ca inot contra curentului....uf


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jul 2006, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
1) Daca aveti telecomanda cu 3 butoane, inseamna ca aveti modulul de inchidere din telecomanda al geamurilor. Daca nu il aveti, se poate pune un modul cu doua relee pentru comanda geamurilor. O sa studiez problema si o sa va zic ce si cum...
2) Daca vrei, iti reglez io farurile ca la carte. Trebuie doar sa stabilim o intalnire 15 min sa ti le reglez io.
3) Nu e normal sa intre apa. Probabil ti-a sarit bucsa de etansare de la pedalier. Cand ne intalnim adu-mi aminte sa studiez si problema asta...
4) Intalnirea are loc in fiecare duminica, la Piata Constitutiei. Daca este ocupata piata (festival, ceva...) se muta la Academia Militara in fata.


Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jul 2006, 23:52 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
M-am interesat azi, un sistem de alarma cu modul de inchidere al geamurilor (fatza, ca doar alea-s electrice la mine) si cu manopera fac mai putin de 500 RON.
Mi se pare un pret bun... :?

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited