Buna.HAi,mai....nu ma intelegeti gresit.Eu sunt f. mandra de masinuta mea.Un amic zicea c-o pot folosi pe post de aspirator de barbati (adica agatat)
) Ma rog, atrage atentia adesea.
Sapt. trecuta era sa fac soc - eram la Univ. in trolebus si iata ca vad o masina identica cu a mea: maro ,prafuita si cu o tipa cu aceeasi tunsoare la volan. Noroc ca avea alt numar,ca si incepusem sa ma gandesc la universuri paralele....
Probabil ca aveti dreptate, panta pare mai mare din masina...Ce stiu eu?Cert e ca a urcat greu (si dat. pamantului afanat) si mie mi s-a parut abrupt dealul acela.Aici in birou am un raportor si am incercat sa aprox. si eu cumva impresia de atunci cu unghiurile date de el. In fine..
Sa va mai povestesc ceva:am o frica cu apa... Acum e vreme tare ploioasa, ploua mult si brusc,se fac balti imense.Ma intorceam de la un baraj hidro pe un drum cu piatra marunta-calcar,dar cu gropi imense produse de camioanele cu lemne.A venit o ploaie de-a rupt pamantul si era numai apa in jurul meu.Nu va zic cu ce frica am intrat prin baltile acelea.Astia de la service mi-au zis sa ma feresc de apa,ca de-mi intra la motor acolo ma vede Dzeu.Noroc c-aM vazut un Citroen venind din sesn opus si am prins curaj.Nu ai cum sa le ocolesti,ca sutn cat drumul,iar apoi vine santul.Normal ca merg prin lateral cat pot.Nu-mi dau seama cat e de sus priza de aer montata si cam cat de adanc se poate intra- la o mare nevoie -prin baltile acelea.Ca si de trece ploaia,ele tot raman.
Voi incerca sa fac o poza la burta masinii,dar nici eu nu am apucat sa vad bine ce-i acolo. Tre suita pe rampa si nu stiu unde.O sa ma straduiesc sa fac asta.
Tot pe ploaia aceea,de nu vedeai in fata, am iesit in DN si-am luat-o cu viteza la vale, ca era drumul liber.Dupa o curba era un camion cu lemne, oprit.Eram convinsa ca-i in afara carosabilului(la cat puteam eu sa estimez la distanta prin perdeaua de apa si nici nu mi-am putut imagina altfel).Dar cand am ajuns in spatele lui.....am inghetat.Era in mijlocul drumului si din sens opus taman atunci venea unul incetisor.N-am crezut ca ma voi opri.Deja vedeam bustenii intrand prin parbriz.(in astfel de situatii ,in ultimul mom. , e bine sa te apleci in fata?adica sa nu te loveasca bustenii la cap, sperand ca trec peste tine...?Poate vi se pare o prostie intrebarea, dar raspunsul bun ti se intipareaste in subconstient si -Doamne fereste!-la nevoie reactionezi eficient. Daca n-ai raspunsul,in mom. acelea poate nu ai timp sa alegi var. optima. Stiu astA din experienta ).
Iar in curbe, unde tot asa am eu mania sa intru cu viteza, este stabila.Zboara lucrurile si oamenii prin masina, dar ea n-are treaba.Ma tin strans de volan si restul nu conteaza:)
Apropo de consum.Am fixat sa-mi afiseze consumul instantaneu.Prin sate merg cu 50-60/h de cand ma stiu.Asta inseamna cuplu maxim (2000 rot/min) la vit. a 3-a.Imi arata un consum de 4,5 sau chiar mai jos,depindea si de teren,curbe etc.In afara merg cu 140,unde pot pe sosele , si cu vit. a 6-a si tot in jurul cuplului maxim sau un pic mai sus imi arata cam 6,5. Cu vit. a 6-a pe drum drept la cuplu maxim poate doar 120 sau un pic mai mult.Pt. 140 deja o turez nitel, cam 2200-2400, tot asa depinde de drum.
Italienii sunt superficiali, ca natie.Gura mare, lucru putin.Nici cei din nord nu-s mai buni,desi sutn atat de fuduli.Masina este buna, ma simt in siguranta in ea.Dar e prea joasa pt. drumurile care nu-s asfaltate si au gramezi de gropi,bolovani,sleauri.Trebuie mare atentie tot timpul si indemanare ca s-o treci peste pragurile alea.Eu nu reusesc intotdeuna, dar merg incet si nu-i asa bai mare.
N-o turez in mod normal(cu accelerari bruste de la stop sau prin oras), asa cum mi-au zis toti barbatii, nu-mi place sa aud cum huruie motorul,sa vad cum creste consumul aiurea.In plus,mi se face rau daca conduc asa.Ametesc.Cei de la service mi-au zis ca mi se va concasa motorul daca NU merg in mod constant cu 3000-4000 rot/min. Auzi la ei! Voi ce parere aveti?
Era la service acolo o masina cam de 1 an si deja ii schimbau discurile si placutele de frana. Mie-cei apropiati - mi-au zis asa (de fapt si eu gandeam la fel): cu o masina (sau orice alt lucru) tre sa te porti ca si cu o pers. la care tii. Daca nu-i dai atentie sau gandesti ceva rau de ea (cum eram eu imbufnata atunci cand imi plouase inauntru si cu beculetul ala care se tot aprindea) , te simte si te lasa
) Explicatia metafizica e simpla. Oricum,s-o freci de sa-i iasa fum din frane... tipii aia cred ca au ceva probleme de personalitate hmmm... (era masina de firma aia)
gata, am scris deja un roman aici...