A fost o vara foarte aglomerata. Am lucrat mult la unul din Volvo-uri: inlocuit complet instalatia de AC (au ramas practic doar tevile), curatat si etansat partea de admisie si fata motorului + reparat bordul (practic a fost imbracat in fibra pe partea dorsala dupa ce l-am lipit aproape ca pe o macheta Italieri/Tamiya
)
Sa revenim la povestea Alfei.
2020:
A fost anul in care masina mai mult a stat. Si datorita conjuncturii, dar si datorita starii tehnice:
-variatorul batea
-incepusera si tachetii sa bata la cald
-distributia trebuia inlocuita
-la suspensii statea prost
-interiorul ajunsese extrem de murdar, etc...
Datorita problemelor cu tachetii incepuse sa dea erori de missfire din ce in ce mai des. Asa ca am bagat nevasta in sedinta si am pus-o sa hotarasca: o dam pe trei parale sau o punem la punct. A ales ultima varianta.
Si am inceput:
-adunat piese
-primul detailing al masinii
2021:
-inlocuit boxe fata (Hertz Uno K165 | midbass si tweeter) cu adaptoare pentru cablaj la midbass si mufa de pe tweeterele OE grefata pe cablajul celor noi
-revizie
-Distributie la Catalin KDK: kit OE, variator, tacheti INA, pompa apa, kit curea accesorii, oringuri axe distributie, garnitura capac chiulasa
-tampoane cauciuc galerie evacuare
In poze am ales special cotiera pentru ca in general este cea mai murdara piesa din interior. Cu substantele potrivite se poate scoate la lumina.