It is currently 05 Dec 2024, 05:08

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 242 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next
Author Message
PostPosted: 18 Sep 2022, 19:41 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Super! Ai si alte piese de schimb! Vad ca sunt aceiasi cuzineti cu motoarele pe motorina. Ciudat, dar o fi adevarat.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2022, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Dacă scap de bataie dupe inlocuirea cuzineților, o pastrez și pe cea neagră și probabil voi deschide un topic separat pentru ea, în care voi împărtăși bune și rele cu voi!
Vreau să comand un bidon de ulei pentru GT, ma gandesc la Liqui Moly Synthoil Race Tech GT1 10W-60(5l) și îmi mai trebuie un silicon penru etanșare baie ulei! Nu știu ce silicon ar trebui să comand..ce ar fi ok?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2022, 17:25 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut,

Referitor la silicon, încearcă victor reinz...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2022, 23:16 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Am folosit Victor Reinz!
Am montat cuzineții, Glyco, am strâns capacele bielelor, am strâns și capacele vilbrochenului(chinul dracului cu dinamometrica și goniometrul sub mașină, pe spate..loc puțin..vă imaginați!)am pus baia de ulei după care am lasat-o așa câteva zile, din lipsă de timp. Astăzi, am procurat o conductă de apă(cea care vine deasupra galeriei de evacuare), am cumpart 5 litri de Liqui Moly SYNTHOIL RACE TECH GT1 10w60 normă Fiat 9.55535-H3 și mi-am făcut curaj să încep să montez și restul pieselor. Mi-am asumat că voi pierde cursa de F1..sper să termin de scris până începe reluarea la 23.45! Din pacate nu am avut garnitură noua pentru conducta de apă, motiv pentru care dacă voi găsi una nouă o voi înlocui sau dacă nu, sper să reușesc o etanșare perfectă cu puțin silicon :censored: pentru că am vazut o scurgere de lichid de racire la îmbinarea cu chiulasa motorului! Ce "bucurie" că voi demonta din nou suportul compresorului de AC și compresorul AC! După ce am terminat cu montajul tuturor pieselor, am adăugat uleiul și am deconectat bobinele, pentru a-i da o cheie, încât să duc ulei prin motor, în ideea de a nu-l porni fără ca acesta să își facă o ungere adecvată ]n primele secunde. După ce am pornit mașina, s-au auzit tacheții preț de 4-5 secunde(not bad față de ce am mai văzut pe youtube la prima pornire după ce s-a umblat în motor la JTS). L-am lăsat să ajungă la @90 grade celsius, nu am auzit sunete dubioase/bătăi prin motor..primele semne sunt îmbucurătoare, cu toate acestea, rămân rezervat, mă voi putea bucura abia după câteva sute/mii km! Am amânat desfacerea chiulasei și înlocuirea simeringurilor supapelor de teamă că motorul va funcționa incorect, va urma! La montarea pieselor, am descoperit un furtun cârpit de cineva care a avut mașina anterior..l-am înlocuit cu unul siliconic..până voi găsi să cumpăr altul standard! Revin mâine cu un link pentru video cu prima pornire! Sper să fie în regulă de acum încolo!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2022, 08:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Posibil sa fi rezolvat problema pe jumătate... Adică, vei avea un oarecare consum de ulei și probabil pierderi de compresie... La jts din ce știu se depune calamina într-o veselie pe supape și ajung sa nu mai închidă perfect etanș. Vezi tu după rodajul cuzineților :)

Daca as fi fost în locul tău, o desfăceam pe toată... Dar îți trebuia un concediu de aproximativ 2saptamani :)



Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2022, 08:56 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Fiind prima dată când am desfăcut o baie de ulei, nu am avut încredere că dacă o desfac pe toată şi la prima cheie ceva nu va funcționa corect, voi mai putea identifica problema, aşadar am decis că este mai bine să le fac etapizat! Din fericire, nu mă grabesc cu GT-ul, pentru ca Fordul merge impecabil şi este genul de maşină pe care pot să mă bazez!(din 2017 am avut ST ca maşină de zi cu zi şi nu m-a dezamăgit vreodată!). Revenind la GT..încerc să aflu ce silicon pot folosi pentru reetanşare(este vorba de îmbinarea dintre conducta de apă din plastic şi chiulasă)- oare funcționează siliconul Victor Reinz pe care l-am folosit la etanşarea băii de ulei?


Attachments:
20221003_085523.jpg
20221003_085523.jpg [ 5.54 MiB | Viewed 1594 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp
Top
   
PostPosted: 03 Oct 2022, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Radu_andry90 Quote:
Revenind la GT..încerc să aflu ce silicon pot folosi pentru reetanşare(este vorba de îmbinarea dintre conducta de apă din plastic şi chiulasă)- oare funcționează siliconul Victor Reinz pe care l-am folosit la etanşarea băii de ulei?
Acolo trebuie folosit unul rezistent la antigel, evident si temperaturi inalte. In trecut eu am folosit de ala rosu cand am etansat la termostat. Intreaba-l pe antonelcodreanu ce a folosit (topicul sau). Inclusiv eu trebuie sa rezolv conducta asta. Costa cat nu face :bash: . Sa fim seriosi, nu puteau produce doar garnitura!? Imi spunea cineva ca o metoda de a nu pune silicon e sa inalti ganrnitura, punand sub ea una de teflon sau o alta garnitura rezistenta la antigel. Eu cred ca o sa aleg varianta silicon. Orice magazin auto mai rasarit ar trebui sa aiba pe stoc unul de genul asta.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2022, 23:35 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Salut!
Cand cuzinetii au ajuns la cupru este bine sa indepartezi stratul de aluminiu ce-l imprumuta vibrochenul de la ei.
Ca sa etansezi conducta poti folosi Reinzosil de la Victor Reinz, e un silicon negru, trebuie degrasat si curatat bine, apoi poti da peste garnitura sa fii sigur ca etanseaza. Eu am cumparat acea garnitura noua, pe original si din prima zi a curs.


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2022, 10:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Radu_andry90 Quote:
Astăzi, am procurat o conductă de apă(cea care vine deasupra galeriei de evacuare), am cumpart 5 litri de Liqui Moly SYNTHOIL RACE TECH GT1 10w60 normă Fiat 9.55535-H3 și mi-am făcut curaj să încep să montez și restul pieselor. Mi-am asumat că voi pierde cursa de F1..sper să termin de scris până începe reluarea la 23.45! Din pacate nu am avut garnitură noua pentru conducta de apă, motiv pentru care dacă voi găsi una nouă o voi înlocui sau dacă nu, sper să reușesc o etanșare perfectă cu puțin silicon :censored: pentru că am vazut o scurgere de lichid de racire la îmbinarea cu chiulasa motorului! Ce "bucurie" că voi demonta din nou suportul compresorului de AC și compresorul AC!
Daca conducta procurata nu este noua nu te chinui sa o montezi. Au prostul obicei ca in timp sa scoata antigelul pe la imbinatura. De altfel o sa si vezi ca plasticul este ars, il poti zgaria cu unghia.
Inainte de a monta conducta verifica ca suprafata de etansare sa fie plana, se deformeaza si degeaba ii pui garnitura sau silicon. In acelasi timp verifica si gulerul metalic, sa nu fie mai lung decat plasticul.
La conducta aia poti umbla si fara sa demontezi suportul, compresorul si cureaua de accesorii, dar iti trebuie rabdare, sa te tina spatele, sa ai mainile subtiri si cheile potrivite.
Aaaaa, ca idee, incearca o solutie sa protejezi conducta de apa, de caldura galeriei, ori banda pe galerie, ori azbest intre galerie si conducta, si neaparat protectia din tabla.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2022, 10:56 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
Garnitura de jts cu cod 60676422 se gaseste la furnizorul Autonet pe original livrare 9-10zile.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2022, 11:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
tomi_alfa Quote:
Radu_andry90 Quote:
Revenind la GT..încerc să aflu ce silicon pot folosi pentru reetanşare(este vorba de îmbinarea dintre conducta de apă din plastic şi chiulasă)- oare funcționează siliconul Victor Reinz pe care l-am folosit la etanşarea băii de ulei?
Acolo trebuie folosit unul rezistent la antigel, evident si temperaturi inalte. In trecut eu am folosit de ala rosu cand am etansat la termostat. Intreaba-l pe antonelcodreanu ce a folosit (topicul sau). Inclusiv eu trebuie sa rezolv conducta asta. Costa cat nu face :bash: . Sa fim seriosi, nu puteau produce doar garnitura!? Imi spunea cineva ca o metoda de a nu pune silicon e sa inalti ganrnitura, punand sub ea una de teflon sau o alta garnitura rezistenta la antigel. Eu cred ca o sa aleg varianta silicon. Orice magazin auto mai rasarit ar trebui sa aiba pe stoc unul de genul asta.
Merge orice silicon, important este cum este folosit, sa nu fie prea putin, astfel incat sa formeze o pelicula perfecta, dar sa nu fie nici prea mult, pentru ca ce este in plus pleaca prin instalatie si cine stie ce orificiu blocheaza. Incarcati cu silicon gulerul in care vine montata garnitura, puneti garnitura, apoi completati peste ea tot cu silicon, uniformizati cu degetul umed, si cum o fi norocul.
Dar ca idee, suprafetele de contact trebuie sa fie perfect plane, se verifica pe sticla.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2022, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Am atasat poze.
Cat timp gulerele metalice sunt iesite, suruburile nu pot strange conducta.
Trebuie pilite pana ajung la nivelul plasticului, apoi trebuie creata o suprafata dreapta, se freaca cu glaspapir pe sticla.
Operatiunea e destul de greoaie, dar rezultatul este garantat.


Attachments:
IMG_20211015_184221.jpg
IMG_20211015_184221.jpg [ 5.88 MiB | Viewed 1475 times ]
IMG_20211015_184244.jpg
IMG_20211015_184244.jpg [ 5.7 MiB | Viewed 1475 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 04 Oct 2022, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6702
Location: Brasov... oarecum.
antonelcodreanu Quote:
Radu_andry90 Quote:
Astăzi, am procurat o conductă de apă(cea care vine deasupra galeriei de evacuare), am cumpart 5 litri de Liqui Moly SYNTHOIL RACE TECH GT1 10w60 normă Fiat 9.55535-H3 și mi-am făcut curaj să încep să montez și restul pieselor. Mi-am asumat că voi pierde cursa de F1..sper să termin de scris până începe reluarea la 23.45! Din pacate nu am avut garnitură noua pentru conducta de apă, motiv pentru care dacă voi găsi una nouă o voi înlocui sau dacă nu, sper să reușesc o etanșare perfectă cu puțin silicon :censored: pentru că am vazut o scurgere de lichid de racire la îmbinarea cu chiulasa motorului! Ce "bucurie" că voi demonta din nou suportul compresorului de AC și compresorul AC!
Daca conducta procurata nu este noua nu te chinui sa o montezi. Au prostul obicei ca in timp sa scoata antigelul pe la imbinatura. De altfel o sa si vezi ca plasticul este ars, il poti zgaria cu unghia.
Inainte de a monta conducta verifica ca suprafata de etansare sa fie plana, se deformeaza si degeaba ii pui garnitura sau silicon. In acelasi timp verifica si gulerul metalic, sa nu fie mai lung decat plasticul.
La conducta aia poti umbla si fara sa demontezi suportul, compresorul si cureaua de accesorii, dar iti trebuie rabdare, sa te tina spatele, sa ai mainile subtiri si cheile potrivite.
Aaaaa, ca idee, incearca o solutie sa protejezi conducta de apa, de caldura galeriei, ori banda pe galerie, ori azbest intre galerie si conducta, si neaparat protectia din tabla.
Antonele, prieteneste iti spun, stai departe de azbest daca nu vrei sa o dai in lambada.
In plus, cred ca il mai gasesti doar pe sub mana pentru ca utilizarea azbestului s-a abolit prin lege in Europa de ceva ani de zile, in cele mai multe domenii de activitate.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2022, 20:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Pfuu, cat chin cu conducta asta! Totul din cauza ca n-au fost in stare s-o faca la fel ca la TS, din aluminiu sau ce-o fi ea.
@Tag. Acuma am vazut si eu pe eper. O ignorasem complet pentru ca desenul de acolo nu bate cu realitatea deloc.
@antonelcodreanu Fiind si eu acum cumva in aceeasi belea, multumesc de info. P.S. Maini subtiri am, chei imi fac rost. Doamne ajuta! :lol:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2022, 21:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
antonelcodreanu Quote:
Radu_andry90 Quote:
Astăzi, am procurat o conductă de apă(cea care vine deasupra galeriei de evacuare), am cumpart 5 litri de Liqui Moly SYNTHOIL RACE TECH GT1 10w60 normă Fiat 9.55535-H3 și mi-am făcut curaj să încep să montez și restul pieselor. Mi-am asumat că voi pierde cursa de F1..sper să termin de scris până începe reluarea la 23.45! Din pacate nu am avut garnitură noua pentru conducta de apă, motiv pentru care dacă voi găsi una nouă o voi înlocui sau dacă nu, sper să reușesc o etanșare perfectă cu puțin silicon :censored: pentru că am vazut o scurgere de lichid de racire la îmbinarea cu chiulasa motorului! Ce "bucurie" că voi demonta din nou suportul compresorului de AC și compresorul AC!
Daca conducta procurata nu este noua nu te chinui sa o montezi. Au prostul obicei ca in timp sa scoata antigelul pe la imbinatura. De altfel o sa si vezi ca plasticul este ars, il poti zgaria cu unghia.
Inainte de a monta conducta verifica ca suprafata de etansare sa fie plana, se deformeaza si degeaba ii pui garnitura sau silicon. In acelasi timp verifica si gulerul metalic, sa nu fie mai lung decat plasticul.
La conducta aia poti umbla si fara sa demontezi suportul, compresorul si cureaua de accesorii, dar iti trebuie rabdare, sa te tina spatele, sa ai mainile subtiri si cheile potrivite.
Aaaaa, ca idee, incearca o solutie sa protejezi conducta de apa, de caldura galeriei, ori banda pe galerie, ori azbest intre galerie si conducta, si neaparat protectia din tabla.
Antonele, prieteneste iti spun, stai departe de azbest daca nu vrei sa o dai in lambada.
In plus, cred ca il mai gasesti doar pe sub mana pentru ca utilizarea azbestului s-a abolit prin lege in Europa de ceva ani de zile, in cele mai multe domenii de activitate.
Azbestul era termen generic, eu am folosit clingherit, se gaseste in comert, si arata si bine, e o coala care se prelucreaza foarte usor.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2022, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Aș amâna treaba cu etanșarea conductei. Aș vrea să dau chiulasa jos, să o trimit la recondiționat/rectificat(curățare supape sau înlocuire, simeringuri supape, etc) în speranța că scap de fumul albastru! Mă puteți ajuta cu niște link-uri pentru sculele care îmi trebuie pentru punerea la punct a distribuției? am două chestii cu care blochez axele cu came, dar cred că mai am nevoie de niște unelte și nu știu exactcare sunt acelea! Am înlocuit valva PCV cu cea de pe GT ul negru, care nu dă fum albastru și nu s-a schimbat nimic.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 06 Oct 2022, 15:28 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
La fostul Gt am anulat recircularea gazelor prin valva pcv, intra doar aer si benzina in motor, ambele trasee.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2022, 10:25 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Mulțumesc pentru hintul cu demontatul conductei fără desfacerea suportului compresorului AC! Ieri am pus silicon după ce am curățat bine în zona garniturii, am folosit silicon Victor Reinz(acelaşi pe care l-am folosit şi la etanşarea băii de ulei cu blocul motor) şi astăzi am completat cu apă după care nu m-am putut abține şi am scos-o o tură mică, să iau copiii de la şcoală! Pure joy!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2022, 15:19 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
O plimbare - @50 de poze :naughty:


Attachments:
310869187_1329631637443054_8689798203394608653_n.jpg
310869187_1329631637443054_8689798203394608653_n.jpg [ 1.57 MiB | Viewed 1183 times ]
310285306_1140255889913533_9018574309416346258_n.jpg
310285306_1140255889913533_9018574309416346258_n.jpg [ 1008.16 KiB | Viewed 1183 times ]
310773315_836282017693593_7299880161451872327_n.jpg
310773315_836282017693593_7299880161451872327_n.jpg [ 993.12 KiB | Viewed 1183 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp
Top
   
PostPosted: 07 Oct 2022, 19:09 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Au, pragurile! :samui: Curand am sa pun cateva foto pe topicul meu sa vezi ce "descoperiri" am facut si cu siguranta se aseamana...

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2022, 19:53 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
O,daa! Pragurile sunt in plan cele de la polonezi..a mai pus cineva?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2022, 07:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
Radu_andry90 Quote:
O,daa! Pragurile sunt in plan cele de la polonezi..a mai pus cineva?
le-am cumparat doar..urmeaza sa gasesc pe cineva priceput sa le schimbe.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2022, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
P0340 error! Pornește greu cald/rece, uneori din a doua încercare! Din ce am citit pe internet, cauzele pot fi multiple(distribuție prost montată-mașina avea eroarea asta încă de la început, senzor defect, cablaj, ECU, pini mufe). Turația oscilează puțin, parcă ar fi o întrerupere. Șterg eroarea și aceasta apare instant sau în câteva secunde. În afară de această eroare, merge ok(cu fumul aferent). Am mai avut o chestie..nu îmi mai arăta nivelul de combustibil și după înlocuirea senzorului MAF, și-a revenit! L-am luat de la celălalt GT- temporar! :peace:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2022, 00:40 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ori e senzorul ori e distributia aiurea. Se poate verifica daca e la punct fara prea mare deranj. Senzorul este sub axa de la evacuare daca nu ma insel, deci trebuie data distributia si fulia jos. Cod 46469912

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2022, 12:08 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Voi verifica să văd dacă este la punct distribuția!
Fac puțin offtopic şi vă prezint o machetă 1:18 pe care am cumpărat-o înainte să îmi cumpăr GT-ul roşu! Îmi doream să fie această culoare şi maşina 1:1 şi într-un final s-a întamplat! Încerc să colecționez câteva machete auto, scara 1:18(caut să fac o mini colecție cu machete ale maşinilor pe care le-am avut)


Attachments:
20221014_115325.jpg
20221014_115325.jpg [ 5.41 MiB | Viewed 880 times ]
20221014_115313.jpg
20221014_115313.jpg [ 5.69 MiB | Viewed 880 times ]
20221014_115339.jpg
20221014_115339.jpg [ 6.03 MiB | Viewed 880 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 242 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited