It is currently 24 Nov 2024, 05:12

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 24 Aug 2019, 23:16 
Offline
User avatar

Joined: 08 Aug 2019, 22:38
Posts: 40
Car: AR Giulia Veloce 280
sorin147 Quote:
Destul de bune...zic eu
Trimis de pe al meu GM1913 folosind Tapatalk
valerica Quote:
Probabil cea mai buna spalatorie este Concorso, pe Aerogarii langa Romaero. Au un tunel si masina iese aproape uscata, la final mai folosesc laveta putin pe unde mai sunt stropi sau deloc.
Multumesc de sfaturi!
Jull Quote:
Welcome!

Eu ii ochisem pe cei de la DYC pentru infoliere, dar s-ar putea sa fie persoane mai in tema pe-aici care sa iti sugereze variante mai ieftine si/sau mai bune. DYC mi-au dat intr-adevar un scor destul de dur, i.e. 2000 RON pentru detailing/corectii vopsea si PPF doar bara fata si faruri. Pare sa fie putin si pe baza de fite, daca te uiti pe portofoliul de pe FB creaza impresia ca se ocupa doar de Porsche, Lamborghini si McLaren.

https://www.facebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/
Am fost mai demult la ei cand abia se lansasera cu motocicleta. O sa le cer o oferta.
georgeg Quote:
Salutare, bine ai venit printre alfisti si sa iti stapanesti sanatos frumoasa!

Acum, revenind la ce ai spus ca si prime impresii, cred ca pot sa iti mai indulcesc "amarul" legat de unele minusuri:
1. scaunele sport pot face tilt doar daca ai optiunea cu reglaj electric pe 8 directii, standard e pe 6, cele 2 directii care lipsesc sunt fix cele pe care ti le doresti si tu.
2. la senzorii de parcarea se rezolva repede, incearca o repozitionare mai buna a suportului de numar si vei scapa complet de problema. Fix la fel am patit si eu.
3. optiunea de ACC practic o rezolvi schimband volanul cu unul care are butonul respectiv, daca ai, si sigur asa e, forward collision warning.

La partea de upgrade-uri viitoare, si ma refer aici la alarma viper, ia in considerare si optiunea de la starline, am vazut ceva review la ea, pare ca face fix aceleasi chestii ca si viper ba mai mult, costa si mai putin.
Ca si ingrijire auto, recomand cu caldura un atelier de detailing specializat unde sa aplici din start o protectie ceramica, nu vei regreta, trust me. Asa am facut la Stelvio si dupa aproape 10 luni de la aplicare si cca 30k km masina inca nu are efect de panza de paianjen pe vopsea, desi o spal saptamanal. Conteaza insa si ca dupa fiecare spalare aplic un quick detailer, ajuta destul de mult.
:peace:
Din cate am inteles pe scaunele sport nu exista reglaj pe 8 directii :(. O sa ma multumesc cu cele 6 deocamdata. Cu senzorul asa am rezolvat, s-a translatat spre dreapta numarul cu vreo 8-10cm si totul e ok acum.

Iar cu ACC-ul i-am rugat pe cei de la reprezentanta sa se intereseze ce trebuie facut. Volanul cu totul ma gandesc ca ar fi cam scump.. Vedem ce zic dupa ce ma intorc din concediu.

O sa ma interesez de alarma de la Starline si de protectia ceramica ;). Multumesc!
Azzuro Quote:
@saw66: Felicitari pentru achizitie! Multi km fara probleme si evenimente neplacute!

Spal masinile de 3 Ani la Smart Car Wash. La stergere ii dau angajatului (mereu acelasi :) ) lavetele mele de microfibra pentru stergere dupa ce am pulverizat pe masina uda Meguiars Xpress Wax ca agent de uscare/ quick detailer. La 3-4 spalari aplic dupa spalare Optimum Opti Seal ca sealant (se aplica f usor si nu lasa urme fiind posibila aplicarea si pe ornamentele exterioare de plastic).

Pentru piele am folosit Sonax Leather Care Lotion, lasa suprafata mata, fara urme de aplicare. Recent am aplicat un sealent pentru piele de la ColourLock, momentan nu observ vreo diferenta.

Am dorit si eu folie PPF pe faruri si bara fata, dar nu aveau disponibil in Luna Mai la FxAuto. Folosesc masina 99% la drum lung si se vede pe bara fata unde am cateva ciupituri.

Numai bine!
Multumesc! Cred ca o sa incerc Smart Car Wash ca e super aproape de mine.

georgecristian Quote:
saw66 Quote:
... Problema cu senzorul din fata acoperit de numar a fost super easy-fix.
Concret, ce ai facut? Ai repozitionat numarul spre dreapta, sau cum..? Merci si complimente pentru masina!
Multumesc! Da, l-am translatat cu vreo 8-10 cm spre dreapta.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
Volvo XC60 T8 (upgr. Polestar)


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2019, 18:06 
Offline
User avatar

Joined: 08 Aug 2019, 22:38
Posts: 40
Car: AR Giulia Veloce 280
Fericit sa raportez primul drum lung si primii 1600km la bordul Giuliei. Revin cu impresii mai detaliate mai tarziu, dar pe scurt masina e senzationala!ImageImageImageImage

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
Volvo XC60 T8 (upgr. Polestar)


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2019, 16:10 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jun 2017, 18:35
Posts: 202
Cu ce ocazie pe la UMF? :D


Attachments:
WhatsApp Image 2019-09-03 at 15.43.47.jpeg
WhatsApp Image 2019-09-03 at 15.43.47.jpeg [ 360.2 KiB | Viewed 4479 times ]

_________________
Actuala :evilook: : Stelvio QV
Fosta :samui:: Giulia Veloce Q4 2.0T 280cp
Top
   
PostPosted: 03 Sep 2019, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 08 Aug 2019, 22:38
Posts: 40
Car: AR Giulia Veloce 280
Jull Quote:
Cu ce ocazie pe la UMF? :D
Wasn't me :) E prietena cu ea.

Din pacate concediul s-a terminat dar macar acum apuc sa updatez "jurnalul de bord". Am parcurs 2642 de km din Bucuresti pana in Lefkada si inapoi, dintre care aproximativ 550 au fost efectuati pe insula. Masina s-a comportat exemplar, nicio problema, a fost doar dificil sa ma desprind de volan in favoare prietenei pentru a pastra un nivel balansat de entuziasm pe drum.

Am luat-o usor, sa incerc sa ma obisnuiesc cu ea si cu puterea ei si mai sunt necesare niste mii (poate zeci de mii) de km pana sa pot spune ca o pot stapani si utiliza optim. Este fascinant cat de bine sta pe sosea la viteze mari si mai alex in viraje. Schimbarile treptelor de viteza sunt rapide si retrogradarea ni vederea unei depasiri din padele este un deliciu. M-am jucat destul de mult intre modurile DNA si mi se par bine gandite schimbarile de comportament si raspuns al acceleratiei, suspensieis, cutiei de viteze. In modul A nu am prea tinut-o deoarece am preferat sa ma joc cu acceleratia mai mult decat mi-ar fi permis modul respectiv. Imi place ca pot sa trec suspensia pe Soft in modul D si o buna parte din drum, mai ales la viteze mai mari am tinut-o asa. Odata ce treci de 140km/h este in treapta a 8-a indiferent de mod, asa ca poti sa o tii si in D cu acelasi consum ca in N sau A.

Ca viteza de croaziera am tinut-o pe autostrada la 140-150km/h cu ocazionale urcari pana pe la 180-190, de test :P. Pe drumurile nationale am mers cu maxim 120, mai ales ca drumurile din BG nu sunt chiar cele mai bune, cu siguranta nu pt o suspensie sport. Probabil ca in depasiri acul sa se fii dus si inspre 160-170, dar na… e bine sa nu stai mult in depasire.

Insula Lefkada este muntoasa si cu diferente de nivel peste tot. Practic esti mai mereu ori in urcare ori in coborare, ceea ce cu o masina sport este foarte misto de experimentat, mai putin cand se ingusteaza drumurile si 2 masini nu mai incap pe sosea simultan.

Acestea fiind zise consumul la drum intins a fost undeva la 9.4-9.5% dar coroborat cu aproape un sfert de drum petrecut pe insula cu peste 12% am ajuns la o medie de fix 10% pe cei 2642 de km facuti.

Cum imi place sa fiu carcotas o sa fac un update la lista de "minusuri" sau nemultumiri:
- Desi scaunele sunt foarte comfortabile la drum lung, lipsa functiei tilt este in continuare dezamagitoare.
- Gura de ventilatie centrala din stanga are un flux de aer mai mic decat restul si face foarte greu gasirea unei viteze si pozitii optime in special in soarele arzator de 40 grade al Grecilor. Pracitc daca nu este in una din ultimele 2 trepte de viteza, gura respectiva pare ca nu ajunge la sofer in timp ce ventilatia laterala iti ingheata mainile pe volan. Nu inteleg de ce fluxul este iferit chiar si intre cele 2 guri centrale…
- AndroidAuto-ul nu este afisat pe tot ecranul, o treime din el fiind ocupat doar cu logoul AA. E o problema cunoscuta si discutata pe forumuri dar aparent Alfa trebuie sa vina cu un update sa suporte versiunea cu rezolutie scalabila.
- Tot Android Auto-ul se deconecteaza din cand in cand, uneori reconectandu-se automat, alteori fiind necesara reintroducerea cablului in telefon.
- Spatiile de depozitare sunt prea limitate. Ar fi fost ideal daca avea un loc usor accesibil unde sa pui telefonul si cheia. Varianta curenta este sa le tin in cup-holdere, dar daca ai si pasager in fata si ceva sticle/pahare in cup-holdere devine enervant. Iar un telefon mai mare nu incape prea bine in consola centrala (testat cu S10+/S8+)


Avand damblaua tuningului si modificarilor de la motociclete, am inceput sa ma interesez si despre ce mici/mari mod-uri pot sa ii fac si as fi curios sa aud parerea/experienta voastra:
- Deoarece imi doresc butonul ros de Start/Stop precum si retrofit-ul ACC+-ului, ma gandesc sa ii iau un volan de Q, care are cele 2 butoane incluse + pielea Alcantara si carbonul ca bonus. Am gasit pe Ebay un seller din Bucuresti care vinde. A facut cineva modificarea asta?
https://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-Ste ... SwTs5dENGo

- Ca si performance upgrade-uri i-am gasit pe cei de la EuroCompulsion din US care par sa fie cei mai rigurosi in ceea ce priveste testarea produselor pe care le ofera. In principiu pachetul lor consta intr-un intake kit, un ECU tune si o evacuare care ar duce teoretic puterea la motor la aproximativ 390cp. Intake-ul si ECU tune-ul sunt relativ accesibile, insa presupun ca vor anula garantia, si asta e un risc pe care nu sunt dispus sa mi-l asum. Sunt curios totusi daca cineva a incercat asa ceva la Giulia sau are vreo experienta cu vreun alt tuner
https://shopeurocompulsion.net/collecti ... iulia-2-0l


Attachments:
20190828_083541.jpg
20190828_083541.jpg [ 1.71 MiB | Viewed 4459 times ]
20190829_202338.jpg
20190829_202338.jpg [ 1.7 MiB | Viewed 4459 times ]
20190831_072809.jpg
20190831_072809.jpg [ 1.87 MiB | Viewed 4459 times ]
20190831_204801.jpg
20190831_204801.jpg [ 1.46 MiB | Viewed 4459 times ]

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
Volvo XC60 T8 (upgr. Polestar)
Top
   
PostPosted: 03 Sep 2019, 18:06 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Volan da, eu, la ceva Giulii pana acum.

Iar EuroCompulsion mint cu nerusinare :)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2019, 18:12 
Offline
User avatar

Joined: 17 May 2008, 15:11
Posts: 741
Car: Giulia Quadrifoglio
Location: Targu Jiu
390Cp? Nu prea cred[emoji848]soft și evacuare fara catalizator citisem că ar duce undeva la 340-350cp....poate și turbina schimbată sa ajungi la 390cp[emoji3166]

Trimis de pe al meu GM1913 folosind Tapatalk


_________________
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510+CP
Alfa Romeo Stelvio First Edition 2.0 280CP
ex. Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 280+CP
ex. Alfa Romeo 159 TBI 200+CP
ex. Alfa Romeo 147 2.0 T.S 150CP


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2019, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jun 2017, 18:35
Posts: 202
saw66 Quote:
Ar fi fost ideal daca avea un loc usor accesibil unde sa pui telefonul si cheia. Varianta curenta este sa le tin in cup-holdere, dar daca ai si pasager in fata si ceva sticle/pahare in cup-holdere devine enervant. Iar un telefon mai mare nu incape prea bine in consola centrala (testat cu S10+/S8+)
Eu cu telefonul am rezolvat-o simplu:
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01 ... UTF8&psc=1

In afara acceleratiilor foarte brutale sta fix, usor vizibil si bonus, racit de A/C.

_________________
Actuala :evilook: : Stelvio QV
Fosta :samui:: Giulia Veloce Q4 2.0T 280cp


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2019, 01:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Eu am un Kenu, principiu asemanator cu cel din linkul lui Jull (https://www.kenu.com/products/airframe), Si am un telefon cu diagonala 5.5 si il cuprinde fara probleme.
Trocariciul meu nu are acceleratii de Giulia dar nici pe cele mai denivelate drumuri nu s-a clintit. Clema are 2 pozitii, pentru lamelele ventilatiei mai groase sau mai subtiri.

In alta ordine de idei, faptul ca multi oameni se uita la o masina de 280 de ponei sa ii mai puna cativa, denota foarte clar lipsa unei motorizari care sa umple haul dintre 280 si 510.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2019, 08:22 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Sunt si din aia cu 510 cai care le mai adauga cativa, vezi Sorin.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2019, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
yux_mm Quote:
In alta ordine de idei, faptul ca multi oameni se uita la o masina de 280 de ponei sa ii mai puna cativa, denota foarte clar lipsa unei motorizari care sa umple haul dintre 280 si 510.
Stii ca am avut o problema cu asta de la inceput, dar si alti producatori fac la fel. Marketing, vanzari...


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2019, 21:41 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Cea de 280 duce din soft 310-320 cp. Mai sus de atat e doar optimism.
Eurocompulsion sunt foarte buni pe tunat Alfa/ abarth (pe hartie). In practica e cam jale.


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2019, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 08 Aug 2019, 22:38
Posts: 40
Car: AR Giulia Veloce 280
tzzivii Quote:
Volan da, eu, la ceva Giulii pana acum.
Iar EuroCompulsion mint cu nerusinare :)
Cum ti se pare volanul din postul de mai sus? E ce trebuie? Recomanzi alta sursa mai ieftina de unde as putea lua?
Andrei.v Quote:
Cea de 280 duce din soft 310-320 cp. Mai sus de atat e doar optimism.
Eurocompulsion sunt foarte buni pe tunat Alfa/ abarth (pe hartie). In practica e cam jale.
sorin147 Quote:
390Cp? Nu prea cred[emoji848]soft și evacuare fara catalizator citisem că ar duce undeva la 340-350cp....poate și turbina schimbată sa ajungi la 390cp[emoji3166]
Da, e foarte posibil sa fie cifre umflate. Insa reviewurile pe care le primesc de la comunitatea americana sunt foarte bune. Pana nu vom vedea teste dyno independente facute pe piesele celor de la EuroCompulsion, sunt doar speculatii.
Jull Quote:
saw66 Quote:
Ar fi fost ideal daca avea un loc usor accesibil unde sa pui telefonul si cheia. Varianta curenta este sa le tin in cup-holdere, dar daca ai si pasager in fata si ceva sticle/pahare in cup-holdere devine enervant. Iar un telefon mai mare nu incape prea bine in consola centrala (testat cu S10+/S8+)
Eu cu telefonul am rezolvat-o simplu:
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01 ... UTF8&psc=1

In afara acceleratiilor foarte brutale sta fix, usor vizibil si bonus, racit de A/C.
yux_mm Quote:
Eu am un Kenu, principiu asemanator cu cel din linkul lui Jull (https://www.kenu.com/products/airframe), Si am un telefon cu diagonala 5.5 si il cuprinde fara probleme.
Trocariciul meu nu are acceleratii de Giulia dar nici pe cele mai denivelate drumuri nu s-a clintit. Clema are 2 pozitii, pentru lamelele ventilatiei mai groase sau mai subtiri.

In alta ordine de idei, faptul ca multi oameni se uita la o masina de 280 de ponei sa ii mai puna cativa, denota foarte clar lipsa unei motorizari care sa umple haul dintre 280 si 510.
Multumesc de sfaturi! Solutia magnetica pare cea mai putin vizibila asa ca probabil o sa merg pe ea.
Valak Quote:
Sunt si din aia cu 510 cai care le mai adauga cativa, vezi Sorin.
toshy Quote:
yux_mm Quote:
In alta ordine de idei, faptul ca multi oameni se uita la o masina de 280 de ponei sa ii mai puna cativa, denota foarte clar lipsa unei motorizari care sa umple haul dintre 280 si 510.
Stii ca am avut o problema cu asta de la inceput, dar si alti producatori fac la fel. Marketing, vanzari...
Se zvoneste o versiune de 350 de cai din 2017, dar pana acum nu a iesit nimic. Pentru mine nu e "necesar" un upgrade momentan, dar stiu ca ma voi obisnui cu puterea actuala si imi voi dori mai multa. Pana atunci ma documentez si studiez problema. Sper sa mai apara dyno-sheeturi si informatii mai credibile, de la teste independente.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
Volvo XC60 T8 (upgr. Polestar)


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2019, 12:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Daca vrei sa faci ceva pe partea de upgrade-uri fie doar soft fie si hard adica evacuare etc., mai bine arunca un ochi la ceva europeni mai consacrati, care stiu sa faca si Alfe, care au un renume. Ma gandesc aici chiar la romanul Eduard Pogea aka. POGEA Racing sau la baietii din uk de la AHM. Si poate chiar Squadra Tuning din olanda, ma uitasem si stiu ca inca se ocupa serios de Alfe.
Macar in felul acesta poti avea parte de suport ceva mai buna cred, peste ocean posibil sa colaborezi mai greu. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2019, 12:54 
Offline
User avatar

Joined: 08 Aug 2019, 22:38
Posts: 40
Car: AR Giulia Veloce 280
georgeg Quote:
Daca vrei sa faci ceva pe partea de upgrade-uri fie doar soft fie si hard adica evacuare etc., mai bine arunca un ochi la ceva europeni mai consacrati, care stiu sa faca si Alfe, care au un renume. Ma gandesc aici chiar la romanul Eduard Pogea aka. POGEA Racing sau la baietii din uk de la AHM. Si poate chiar Squadra Tuning din olanda, ma uitasem si stiu ca inca se ocupa serios de Alfe.
Macar in felul acesta poti avea parte de suport ceva mai buna cred, peste ocean posibil sa colaborezi mai greu. :peace:
Multumesc de sfaturi! Am sapat pe forumurile de Giulia si majoritatea chip-tuningurilor, inclusiv cele de la tunerii recomandati de tine sunt de aproximativ 30-40 hp in plus, doar din ECU (cu exceptia EuroCompulsion pt care vad ca parerile sunt impartite). La cat si cum merg cu masina momentan nu e cu adevarat nevoie de mai mult asa ca voi sta cuminte.

O sa ma mai gandesc la upgrade-ul de Air Intake si evacuare pentru a fluidiza oleaca admisia si emisia.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
Volvo XC60 T8 (upgr. Polestar)


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2019, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 08 Aug 2019, 22:38
Posts: 40
Car: AR Giulia Veloce 280
Din Bucuresti pana in Maramures si inapoi pe Transfagarasan. Drumuri, oameni si peisaje minunate. ImageImageImageImageImageImageImageImage

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
Volvo XC60 T8 (upgr. Polestar)


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2019, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2019, 21:10
Posts: 442
Car: Giulia Quadrifoglio
Superb, felicitari inca o data![emoji846]

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


_________________
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
# Ex: Alfa Romeo Giulia Veloce Blu Montecarlo
# Ex: Seat Leon 5F 2.0 diesel 184 cp


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2019, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 08 Aug 2019, 22:38
Posts: 40
Car: AR Giulia Veloce 280
Un mic update dupa primii 9000 de km. Consumul extra-urban e pe undeva la 9.5% iar cel urban, avand in vedere ca e pe distante scurte de cele mai multe ori, se duce la aprox 13-14%.

The Good:
- uneori ma gandesc sa-mi schimb jobul cu unul care sa-mi permita sa merg mai mult cu masina :)).
- am scos-o pe circuit la ultimul TrackDay de la Adancata, multumesc @lauraplugaru pentru invitatie!
- nu am mai fost cu masina vreodata pe circuit, doar cu kart-urile.
- mi s-a parut ca s-a comportat foarte bine pe circuit. am incercat sa o menajez, insa tot am facut cateva greseli: am intrat cu presiune mare in cauciucuri, nu am franat suficient si mai ales pe linie dreapta, asa ca am fortat destul de tare cauciucurile si pe linia dreapta mi s-a intamplat sa intru in limitare de cateva ori, uitand sa schimb viteza :wallbash: . am avut grija sa nu o incalzesc prea tare, cand a trecut temperatura cu o liniuta peste jumatate am avut grija ori sa fac un tur mai moale, ori sa ies cu totul.
- cel mai bun timp a fost undeva la 2.17, destul de slab pentru ce poate masina si mai ales din ce am vazut ca poate scoate un prieten dintr-un Golf GTI de 230 cp - 2.08 :shock:
- nu am rezistat si i-am inaltat scaunul soferului in partea din fata, pentru a forta functia "tilt". am pus suruburi de 5cm in loc de 3 si am completat cu 8 saibe de 2.5mm. Sunt foarte multumit de rezultat, ma simt mult mai bine in scaun avand suport sub coapse acum

The Bad:
- pe drumuri proaste se aude un tacanit de undeva din stanga fata. pare un element de interior care nu e prins suficient de bine. o sa investighez. a fost deranjant pe un drum lung si prost cu dale de beton dintre Balti si Chisinau, altfel la asfalt normal nu se aude nimic.
- desi comfortul in scaun este mult imbunatatit acum, ma deranjeaza totusi tetierele care nu se pot ajusta fata-spate si care iti imping capul in fata prea mult, astfel incat umerii nu se pot lipi de spatar decat daca bagi barbia in piept.

Astept sa ii vina jantele si cauciurile de iarna:
BRIDGESTONE Blizzak LM005 225/45 R1895 V XL
MSW 82 Matt Gun Metal Full Polished 8x18PCD 5x110 ET 30/65.06

Sunt foarte curios cum se vor simti cauciucurile non-RunFlat fata de cele de vara RF.

Am in plan in continuare sa schimb volanul cu cel de pe QV si sa-i fac retrofit-ul la ACC, si posibil sa ii schimb intake-ul:
https://shopeurocompulsion.net/products ... iulia-2-0l

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
Volvo XC60 T8 (upgr. Polestar)


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2019, 11:47 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Frumoase jante.

Cat despre kit-ul acela mi se pare mai mult decat exagerat pretul. 400 euro pentru un filtru sport si 2 furtune.
Dezavantajul la filtrul de aer sport este ca exista sansa sa traga mai mult praf, iar pe termen lung inseamna uzura prematura a anumitor componente.

Eu nu as pune asa ceva. Cel mai bine vorbesti cu tzivii si poate iti recomanda ceva cu adevarat misto... nu abureli.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2019, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1229
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Esti sigur ca Blizzak-rile nu sunt run flat? Eu am avut pe 16 si erau de aceea intreb.

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2019, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 08 Aug 2019, 22:38
Posts: 40
Car: AR Giulia Veloce 280
nesquick Quote:
Frumoase jante.

Cat despre kit-ul acela mi se pare mai mult decat exagerat pretul. 400 euro pentru un filtru sport si 2 furtune.
Dezavantajul la filtrul de aer sport este ca exista sansa sa traga mai mult praf, iar pe termen lung inseamna uzura prematura a anumitor componente.

Eu nu as pune asa ceva. Cel mai bine vorbesti cu tzivii si poate iti recomanda ceva cu adevarat misto... nu abureli.
Da, de acord cu filtrul sport. Mai au si o varianta care pastreaza air-box-ul original si poti adauga un filtru mai performant in ala. Sunt deschis la sugestii. Am vb cu Tzivii despre volan si ACC. Cand apucam sa ne organizam pentru alea, il descos si despre alte upgradeuri :)
82sas Quote:
Esti sigur ca Blizzak-rile nu sunt run flat? Eu am avut pe 16 si erau de aceea intreb.
Da. Varianta RunFlat la Bridgestone-uri se numeste DriveGuard, si nu am optat pentru aia.
https://www.anvelope.ro/anvelope-iarna- ... 5-v-xl.htm

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
Volvo XC60 T8 (upgr. Polestar)


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2019, 04:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Si eu as pastra airboxul original. Cu aranjamentul din link mie imi pare ca o sa traga aer cald din compartimentul motor... cam aiurea. Plus dezavantajele unui filtru mai permisiv intr-o tara cu destul de mult praf.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 May 2020, 13:42 
Offline
User avatar

Joined: 08 Aug 2019, 22:38
Posts: 40
Car: AR Giulia Veloce 280
Am zis sa vin cu un update dupa primii 20.000 de km:
- prima revizie facuta la 15.000 de km, la reprezentanta MIT din Baneasa - a decurs bine, o mica problema e cu cantitatea de ulei afisata in bord dupa revizie, e cu foarte putin sub nivelul "optim", insa nimic ingrijorator.
- cu ocazia asta le-am cerut sa remedieze si problema cu tacanitul din bord. desi nu au gasit exact de unde vine, au pus niste material izolator prin diferite locuri de unde ar fi putut proveni zgomotul si rezultatul e ca l-au eliminat
- am dus-o pe Giulia la schi in Austria, 3 persoane in masina, 4 perechi de schiuri, clapari si bagaje, au incaput la limita, dar au incaput :D. consum mediu pe vreo 3500 de km 9.5%.
- Jantele MSW au fost foarte greu de dat jos dupa iarna si pare ca se jupoaie coatingul de pe ele in zona hubu-ului central...
- cu ajutorul lui Tzzivii ( :thanks: ) am pus volanul de QV si am activat ACC+ul si Race Mode-ul. Volanul e muuuult mai fain si mai placut la atingere. recomand oricui nu are QV sa faca modificarea asta.


Ca si concluzie, ma felicit in fiecare zi ca am luat-o pe Giulia, e senzationala de condus, nu mi-a facut probleme, si sper sa continue sa fie asa cat mai multi KM de acum incolo :).

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
Volvo XC60 T8 (upgr. Polestar)


Top
   
PostPosted: 19 May 2020, 09:57 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Cum ai activat ACC-ul? Daca nu l-ai pus ca optiune din fabrica se poate activa ulterior folosindu-te de senzorul de FCW sau cum?

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 19 May 2020, 10:00 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Modul + codat

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 20 May 2020, 09:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Am inteles, multumesc!

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited