It is currently 27 Nov 2024, 17:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 18 Dec 2017, 20:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2017, 19:26
Posts: 12
Car: alfa romeo 147
Location: Galati
Salut. Aceasta este masina mea ( alfa romeo 147 2003 1.9 jtd 16v 103 kw).A trebuit sa schimb motorul pentru ca cel vechi o luase pe ulei si s-a facut muci. Am pus acelasi tip de motor iar inainte de al monta mi-am permis sa imi bat putin joc de el. L-am facut luna si pe interior si la exterior( motor cu 80k ca doar sunt si eu putin norocos) numai ca a inceput sa faca figuri. De cateva zile ma confrunt cu o mica problema. Intre 1900 si 2300 ture motorul da sa se plafoneze ( da in nas pe romaneste; sa ma fac inteles,parca nu se alimenteaza corect). Treaba asta o face in toate treptele de viteza fie ca motorul este rece sau la 90 grade. Dimineata porneste doar cat fac cu cheia spre ea,la cald la fel. Injectoarele nu le-am verificat ( doar cand am pedala calcata la maxim da un pic de fum negru),turbina este in stare perfecta (2.4 bari in sarcina din ce am vazut pe tester), la diagnoza nu a rezultat absolut nici o eroare pe injectie. Presiunea in pompa si in rampa este aceeasi la relanti ( 350 bari care creste la fel si in rampa si in pompa odata cu cresterea turatiei; nu cumva trebuia sa fie putin mai mare in pompa fata de rampa? la mine este la fel in ambele indiferent de turatie. EGR-ul este perfect curat,volanta este noua,kitul de ambreiaj la fel.... . De cand am montat motorul am 1700 km. Orice sfat parere este binevenita. Multumesc!
Attachment:
IMG-20171013-WA0000.jpg
IMG-20171013-WA0000.jpg [ 337.83 KiB | Viewed 2136 times ]
Attachment:
20171012_171000.jpg
20171012_171000.jpg [ 1.67 MiB | Viewed 2136 times ]
Attachment:
20171011_092333.jpg
20171011_092333.jpg [ 1.67 MiB | Viewed 2136 times ]
Attachment:
IMG-20171025-WA0000.jpg
IMG-20171025-WA0000.jpg [ 142.36 KiB | Viewed 2135 times ]


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2017, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
parca este nou motorul :lol:
dca egr-ul este curat nu inseamna ca si functioneaza correct,debitmetrul l-ai verificat?

uite ceva parametri de la gt-ul vechi:

Engine speed: 849 rpm
Desired fuel pressure: 270,0 bar
Fuel pressure: 268,1 bar

important este presiunea din pompa si cea de care are nevoie.daca sunt egale cred ca este ok.
turbo:

Desired boost pressure: 1000 mBar
Boost pressure: 1008 mBar

aerul:

Desired intake air quantity: 316,9 mg/i
Intake air quantity: 317,4 mg/I

la acesti parametri masina se comporta destul de bine.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2017, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2017, 19:26
Posts: 12
Car: alfa romeo 147
Location: Galati
cam aceleasi valori le am si eu unele sunt chiar identice.


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2017, 08:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
alfapower Quote:
cam aceleasi valori le am si eu unele sunt chiar identice.
sigur ca aceste valori sunt la relanti(850 rpm)la diferite turatii parametrii se schimba mult.urmareste intre 1900 si 2300 rpm ce se se intampla cu ei

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2017, 21:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2017, 19:26
Posts: 12
Car: alfa romeo 147
Location: Galati
salut.maine incerc sa imi fac timp pentru asta. maine dimineata voi pleca cu mufa de la egr scoasa. am scoso deja si vad ca nu apare deloc check engine pe bord.


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2017, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2017, 19:26
Posts: 12
Car: alfa romeo 147
Location: Galati
din ce am mai observat exact in momentul cand da in nas se aude sub capota un bazait scurt ca de inchidere centralizata. parca ar fi o clapeta sau ceva care deschide si inchide ceva..... este posibil ca turbina sa faca overboost?


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2017, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
bluecar Quote:
parca este nou motorul :lol:
Lucru de la Lucica, se stie... :lol:
E maniac asta mic, imi place cum bibileste. Si cand te gandesti ca a inceput cu scutere... Daca prindea un Hemi pe mana nici nu vreau sa ma gandesc cum sclipea ala. Bravo ! :coolspeak:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2017, 19:16 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2017, 19:26
Posts: 12
Car: alfa romeo 147
Location: Galati
multumesc pentru cuvintele de lauda, asa sunt eu "mai diferit". motorul trebuie sa fie lacrima la orice masina. revin la subiect; am scos mufara la egr si nu mai tuseste, nu mai bazaie sub capota, nu mai schiteaza nici un gest. Totusi PARCA nu mai trage asa bine iar boarea aia de fum care o dadea la talpa a disparut complet. Ce naiba sa se fi intamplat cu egr asta? Inca o chestie; cu mufa egr scoasa nu apare check engine deloc.


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2017, 20:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
daca nu apare deloc inseamna ca a fost anulat din soft candva....la mine cu blind pus si mufa la locul ei imi dadea eroarea dupa o acceleratie mai puternica.dupa anulare si din soft este ok.
incearca sa pui o tablita la egr,poate ramane putin deschis...

Lucica,eu nu sunt adeptul lucrurilor stralucitoare(treaba cu gardul si leopardul :lol: ),daca motorul funtioneaza corect si este curat sunt linistit....
as fi facut asa daca aveam doua masini....una sa o sterg de "praf" doar si alta de mers zi de zi.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2017, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2017, 19:26
Posts: 12
Car: alfa romeo 147
Location: Galati
pai daca este anulat din soft cum de mai lucreaza daca are mufa conectata? corectez ce am scris in primult post " 180k km". este timpul sa renunt la vechea tastatura.


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2017, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2017, 19:26
Posts: 12
Car: alfa romeo 147
Location: Galati
problema rezolvata. merg cu mufa scoasa la egr. se pare ca este alt soft pe masina. merge perfect!!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited