It is currently 20 Sep 2024, 10:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Sep 2016, 15:54 
Offline

Joined: 05 Sep 2016, 15:00
Posts: 4
Car: Alfa romeo 156
salut sunt nou pe forum ..am si eu o problema si nu stiu care ar fi cauza
am o alfa romeo 156 2.0 TS din 1999 benzina
mi-a aprut o bataie la motor instantaneu dupa cateva ture mai nervoase ( la turati mari)
inainte de asta motorul mergea perfect..

am facut si un video ..ma poate ajuta cineva cu vreun sfat idee..?
ce ar putea fi....?????/

aici videoul cu problema.. https://youtu.be/Vi7VsoUYT_o" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2016, 16:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4317
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
N-o mai porni deloc!! Asta e bataie de cuzineti distrusi! Am trecut prin asta. Scoti vibrochenul il verifici daca e nezgaraiat, schimbi cuzinetii biela/palier si se rezolva. Daca vibrochenul e zgaraiat puternic, trebuie rectificat sau inlocuit. Se verifica la service specializat, cu micrometrul. A aparut brusc, asa cum mi-a aparut si mie, din lipsa de ulei, asadar ar fi de schimbat si pompa de ulei. Cu siguranta ai span in ulei si va trebui curatat sistemul.
viewtopic.php?f=17&t=9516&hilit=bataie+motor" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2016, 17:07 
Offline

Joined: 05 Sep 2016, 15:00
Posts: 4
Car: Alfa romeo 156
tomi_alfa Quote:
N-o mai porni deloc!! Asta e bataie de cuzineti distrusi! Am trecut prin asta. Scoti vibrochenul il verifici daca e nezgaraiat, schimbi cuzinetii biela/palier si se rezolva. Daca vibrochenul e zgaraiat puternic, trebuie rectificat sau inlocuit. Se verifica la service specializat, cu micrometrul. A aparut brusc, asa cum mi-a aparut si mie, din lipsa de ulei, asadar ar fi de schimbat si pompa de ulei. Cu siguranta ai span in ulei si va trebui curatat sistemul.
viewtopic.php?f=17&t=9516&hilit=bataie+motor" onclick="window.open(this.href);return false;





Mersi mult ...sti cat mar costa toata distractia?


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2016, 17:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4317
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Daca vibrochenul nu e afectat, setul de cuzineti si pompa + schimbul de ulei ar fi in jur de 1800 lei, fara manopera. Oricum ar fi, o faci doar in service. Suma se apropie de un motor la mana a doua, insa poti sa faci asta doar daca stii de unde sa iei un motor bun si sa-l poti asculta inainte de a-l monta.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2016, 17:22 
Offline

Joined: 05 Sep 2016, 15:00
Posts: 4
Car: Alfa romeo 156
tomi_alfa Quote:
Daca vibrochenul nu e afectat, setul de cuzineti si pompa + schimbul de ulei ar fi in jur de 1800 lei, fara manopera. Oricum ar fi, o faci doar in service. Suma se apropie de un motor la mana a doua, insa poti sa faci asta doar daca stii de unde sa iei un motor bun si sa-l poti asculta inainte de a-l monta.


ok multumesc pt raspunsuri...


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2016, 22:17 
Offline

Joined: 04 Jun 2007, 13:22
Posts: 38
Car: 156 2.0 jts
Location: PITESTI
Cam acelasi "sunet" avea si motorul meu, un 2.0 jts.Am avut noroc si am gasit un motor bun cu care l-am inlocuit.
La "autopsia" vechiului motor, dupa desfacerea chiuloasei, am costatat ca pistoanele loveau in supapele de admisie(erau usoare urme in capul pistoanelor).Supapele nu au fost indoite dar de acolo era acel zgomot metalic, cam ca la tine.
Cand am ajuns la desfacerea pinionului de antrenare curea de distributie, cel din capul vibrochenului, pe care ne pregateam sa-l "atacam" cu cheie si prelungitor plus doi oameni care sa tina de motor, surpriza, acesta s-a desfacut foarte usor.
Pana de blocare a pinionului era forfecata si pinionul se rotise pe vibrochen ducand la decalarea distributiei si lovirea usoara a supapelor.
Cu cateva zile inainte imi aparuse o eroare"Senzor pozitie axa cu came" dar am zis ca este de la vreun contact imperfect(doar e jts!) si cand colo el spunea ca are distributia decalata.


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2016, 18:24 
Offline

Joined: 05 Sep 2016, 15:00
Posts: 4
Car: Alfa romeo 156
Bogdan Quote:
Cam acelasi "sunet" avea si motorul meu, un 2.0 jts.Am avut noroc si am gasit un motor bun cu care l-am inlocuit.
La "autopsia" vechiului motor, dupa desfacerea chiuloasei, am costatat ca pistoanele loveau in supapele de admisie(erau usoare urme in capul pistoanelor).Supapele nu au fost indoite dar de acolo era acel zgomot metalic, cam ca la tine.
Cand am ajuns la desfacerea pinionului de antrenare curea de distributie, cel din capul vibrochenului, pe care ne pregateam sa-l "atacam" cu cheie si prelungitor plus doi oameni care sa tina de motor, surpriza, acesta s-a desfacut foarte usor.
Pana de blocare a pinionului era forfecata si pinionul se rotise pe vibrochen ducand la decalarea distributiei si lovirea usoara a supapelor.
Cu cateva zile inainte imi aparuse o eroare"Senzor pozitie axa cu came" dar am zis ca este de la vreun contact imperfect(doar e jts!) si cand colo el spunea ca are distributia decalata.



da mi-am facut niste calcule in mare, si am sa recurg si eu la aceeias metoda...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited