andreiblitz Quote:
Bine ar fi sa scrie aici atat Lucian, cat si noul proprietar. Sa vedem si punctele lor de vedere.
Salut la toata lumea care s-a aprins
Eu sunt noul proprietar, si ma bucur extreme de masina.
Motorul este in paramaterii optimi de funtionare avand in vedere VARSTA MASINII, de vineri de cand am adus-o de la Buza la Bacau a avut 3 plinuiri de benzina si nici un gram de ulei papat - in schimb buzunarul ma doare dar am pe fata un zambet continuu. Trageti singuri concluziile fiind vorba despre un motor JTS.
Zgomotul produs cand introduci in treapta a doua - nu trebuie sa apesi ambreiajul mai tare, exista sansa sa spargi podeaua, degeaba - trebuie doar sa treci schimbatorul prin punctul mort - sau sa incerci sa calci de doua ori ambreiajul(odata cand scoti din viteza si bagi in punctul mort dupa care cand scoti din punctul mort si bagi in viteza - oricum nu sunt eu omul care sa va ofere lectii de condus) - exista posibilitatea mare sa fie un sincron(pe care am sa il repar daca trebuie sau daca nu am sa iau o cutie de viteze de JTS si am sa o schimb - oricum ar fi masina poate sa mearga mult si bine chiar si asa cu acest zgomot)
Nu pot sa nu remarc faptul ca mici puncte de rugina exista in jurul aripilor - lucru care mi se pare iarasi PERFECT NORMAL PENTRU VARSTA PE CARE O ARE MASINA SI PENTRU FAPTUL CA MASINA DIN 2008 S-A PLIMBAT PRIN ROMANIA - IARNA, SARE, PIETRE, RESTUL E CAN-CAN
Interiorul de piele visinie - GT-ul este a doua masina pe care o am(adica a doua ALfa mai am un 147) iar urmele de uzura de la GT sunt mult mai putine decat cele de la 147 - din nou masina este din anul 2005 si mi se pare normal sa prezinte grade de uzura, oricum nimic grav si nu am sa ii fac absolut nimic pentru ca unele elemente trebuie sa aiba prezenta si patina timpului.
Trenul de rularea - spatele este nou, masina nu bate nu troncane interiorul nu scartie. Fata - bratele superioare si bielete antirulie noi - o mica urma de uzura la un pivot de la bratul stanga inferior plus urme de uzura la bucsele barei stabilizatoare fata
Geamurile sunt reglate cum trebuie nu este zgomot exagerat in masina dupa 140-160 km pe ora
Toba de esapament nu este sparta nu sufla aiurea
Ce vreau eu sa fac la masina(unele din mofturi si am sa punctez exact care sunt mofturi - mofturi pentru ca vreau sa vin cu voi la Alfa Fest si vreau sa am fata impecabila)
Schimb kit ambreiaj complet(am sa ii iau Sachs)
Rulment presiune(suiera, se aude, ma sacaie pe mine, am sa ii iau Sachs)
bucsuele bara stabilizatoare fata(moft - vreau eu sa le schimb dar nu este neaparat necesar)
brate inferioara fata(pentru ca un pivot prezinta mici urme de uzura de la bratul stanga fata, m-am decis sa le schimb pe amandoua)
ulei nou in cutia de viteze - multumesc lui Lucian pentru sfaturile pe care mi le-a dat despre ulei din cutia de viteze si am decis sa merg pe mana lui pentru ulei din cutia de viteze.
tampon cadru motor cutie de viteze(cel dinspre spatele masiniii - nu stiu daca m-am exprimat cum trebuie) - iarasi moft nu este neaprat necesar
distributia vreau sa o schimb toata cu toate rolele cu pompa de apa cu tot sa fie nou
schimbul de ulei vreau sa il fac cu toata ca abia a fost schimbat uleiul - inca nu stiu ce sa fac sa raman pe Castrol-ul Titanium sau sa trec pe Selenia Racing - inca ma gandesc
curatat aripile si pragurile in locurile in care a inceput sa apara usor rugina(nu va speriati nu este multa rugina, eu unu nu m-am speriat) si aceasta operatiunea vreau sa o fac la Auto San Remo (reprezentanta ALfa Romeo din Bacau)
Promit ca am sa fac pentru ambele fete, si pentru GT si pentru 147, topicuri dedicate unde va voi spune tot ce am sa fac la fete - iubita mea deeja vrea sa ma duc sa dorm in masini pentru ca oricum petrec mai mult timp cu masina decat cu ea.
Si ca incheiere, de la ce v-ati luat?
Daca dv.dupa ce ati vizionat o masina pe care ati dorit sa o cumparati ,dar nu ati cumparat-o dintr-un anumit motiv (nu va place pur si simplu, de exemplu), v-ati simti bine daca vi s-ar adresa cuvintele care mi s-au adresat mie cu toate ca nu am comentat nimic despre starea masinii si nici macar nu i-am reprosat vanzatorului ca am venit 300 km ca sa iau masina si nu era in starea descrisa de dumnealui ?
Mai postez odata ce a scris d-nul Lucian : " Nu pot sa nu remarc ca prima intalnire a fost cu un familion de tristi sinistri, iti vine sa dai foc masinii cand dai de cumparatori cu pretentii de totul nou, iar ei cad din Astra fara AC, model omienouasutetoamna, nu mai conteaza"......"Si prin prisma acelorasi drepturi la pretentii uite ca mie mi-e scarba de Astra, deci nici macar nu mi-as fi "murdarit" mainile atingand asa ceva...