salutare tuturor
azi ma intorceam acasa, de la bucuresti spre ploiesti si in padure pana-n tancabesti dintr-o data am auzit motorul turat la maxim. ma uit la turometru si acul era undeva pe la 4500-500 ture. initial am crezut ca a iesit singura din viteza, eu aveam 90 si eram in treapta a 5-a. scoat si bag iar in a 5-a si vad ca se tura in gol. incerc si cu a 4-a si tot in gol. trag pe dreapta, bag in toate treptele posibile si nimic. masina nu se clintea nici un centimetru. acum o saptamana am schimbat ambreiajul si de atunci nu cred ca am facut mai mult de 1500 km. masina intra in viteze ca si inainte, ambreiajul nu are nici o schimbare. doar ca se invarte in gol ca si cum nu ar fi cuplata nici o viteza. colac peste pupaza la 2 minute dupa ce am tras pe dreapta, dau sa o pornesc iar si nici nu apuc sa mai cuplez iar sa mai fac o proba ca moare motorul. si nici ca nu a mai pornit.
am adus masina pe platforma si acum e in curte la mecanic. urmeaza ca zielel astea sa se uite la ea sa vada ce are.
nelamurirea mea mare este... cum dracu e posibil sa se tureze in gol, cu o treapta cuplata si cu ambreiajul nou? cand mergeam nu sa auzit nici cel mai mic zgomot ca si cum ceva ar fi cedat sau rupt? si dc a murit motorul si nu a mai pornit?
sa mai confruntat cineva cu astfel de probleme?
app, masina este o alfa 156 1.9 jtd de 105 cai
_________________ now: 159 jtdm
156 gta
Sold: saab 9-3 aero
156 jtd
vw golf 2 gti
|