It is currently 31 Jan 2025, 02:06

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 01 Jun 2007, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2007, 20:09
Posts: 78
Location: bucuresti
Ce solutii aveti pt un sunet mai sportiv pt toba 159 diesel?

Si -a schimbat cineva toba standard cu toba sport?
Ce optiuni avem?

_________________
alfa 159 emozione 2.4 jtdm 200cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Salut, eu mi-am schimbat tot traseul de evacuare.
Din start nu vei obtine acel sunet specific benzinei, insa datorita presiunilor mari care se obtin de la un motor supra-alimentat vei putea sa amplifici sunetul produs de catre turbina prin montarea unei tobe sport.
Personal am toba sport de la Novitec, mult mai permisiva decat cea stock. Exista o versiune si pentru 159. Cauta pe pagina lor de net, au si un magazin online, de asemenea din cate tin minte si supersprint produce tobe pentru diesel.
Efortul financiar va fi sesizat mai mult in turatii ridicate, la relanti nu vei observa nici o diferenta.
Spor la cumparaturi.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
asta e si ideea nu,ca la relanti sau in ture mici bestia sa para fecioara :D
eu personal recomand anularea uneia dintre tobele intermediare concomitent cu inlocuirea finalei cu una ceva mai usurata de elementele fonice interioare.

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 08:09 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
gabi are dreptate , de obicei toba intermediara e cea care atenueaza zgomotul..acum sincer nu stiu ce efect are la diesel..dar cu o finala aftermarket ptr diesel e posbil sa se aude misto..

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 10:26 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
Din cate stiu eu la diesel nu exista toba intermediara ! Sunetul este modelat de catre toba finala si foarte putin de catre cele doua catalizatoare . Nu recomand o evacuare fara finala la diesel - se va auzi precum un camion - am 3 prieteni care au facut treaba asta . Multa bafta .

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Jun 2007, 03:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu ca as vrea eu sa fiu rau sau altfel, dar motor diesel si zgomot sportiv nu prea se pupa.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Jun 2007, 04:30 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
Nu ca as vrea eu sa fiu rau sau altfel, dar motor diesel si zgomot sportiv nu prea se pupa.
Niciodata nu vrei sa fi rautacios, dar reusesti de fiecare data :lol: :lol: .
Revenind.
Dieselul are un catalizator de fum imediat dupa turbina (un butoias cu multe site), apoi inca unul dupa racordul flexibil din material ceramic poros menit sa retina noxele ca un mare burete. Traseul de termina in toba finala cu rol de silencer mai mult si atat.
Pentru un sound "diferit" este recomandat eliminarea celor doua catalizatoare si schimbarea tobei cu una free-flow sa spunem. Dieselul fara toba e moarte curata, urla grotesc. Eventual teava poate fi inlocuita cu una cu diametru mai mare, de asemenea downpipe-ul poate fi modificat in aceeasi maniera.
Acestea fiind facute, sunetul se va schimba radical, sunetul turbinei fiind mult amplificat, rezonand din fiecare cot si colt al noului traseu. Astfel, poate castigi si ceva putere daca schimbarea este facuta cu cap.
DAR masina se va transforma intr-o mare fumegatoare, ITP-ul va constata ca masina s-a transformat din euro4 in masina non-euro, etc.
Depinde ce vrei si cat de departe esti dispus sa mergi. De asemenea, fiind masina noua, s-ar putea sa intampini probleme cu garantia...

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Jun 2007, 04:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Stiu, e in natura mea sa fiu rau, chiar daca nu vreau ;)
Dar din pacate uneori am si dreptate.
Parerea mea e ca sunetului nu prea ai ce-i face, in schimb poti creste ceva puterea din evacuare, insa pen tru asta trebuie una facuta bine, ceea ce inseamna destui bani, etc etc.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Jun 2007, 12:26 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
L5 2.4 suna destul de bine, faptul ca e diesel nu il ajuta la calitate dar este peste 1.9 de departe. Mai bine cauti o evacuare mai libera, cam cum a descris Alexx mai sus. Pentru calitate deosebita a sunetului, trebuie benzina si de la 5 cilindrii in sus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jun 2007, 13:28 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2007, 20:09
Posts: 78
Location: bucuresti
Multumesc pentru posturi, chiar imi sunt de ajutor in luarea deciziei.

Am gasit un service la Pitesti care se ocupa cu montarea de tobe sport Borla, si au preturi super ok, o sa incep cu schimbarea finalelelor si o sa vad efectul.

Parca nu am curaj sa dau jos catalizatoarele sau sa le inlocuiesc :( din acest motiv astept sa vad rezultatul inlocuirii finalelor.


In schimb din informatiile cautate pe net foarte multa lumea afirma ca nu merita nici un efort pe domeniul asta pt ca rezultatul este prea mic. Acum nici nu stiu sa mai separ spam-ul de realitate.

Daca aveti montate tobe sport pe diesel va rog sa scrieti impresii :)

_________________
alfa 159 emozione 2.4 jtdm 200cp


Top
   
 Post subject: Good Luck!
PostPosted: 07 Jun 2007, 14:11 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Ateptam impresiile tale in primul rand post instalare tobe.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jun 2007, 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Cristi, mai ai de asteptat, pana ii livreaza masina, pana o receptioneaza, pana mai da o tura , pana ..... :lol:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jun 2007, 14:14 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Mai bine tii alea stock decit Borla, ca Borla sunt facute chiar in Pitesti, de romani, si sincer eu nu prea am incredere in chestiile facute de ai nostrii :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited