Alexandrus Quote:
Nu ca as vrea eu sa fiu rau sau altfel, dar motor diesel si zgomot sportiv nu prea se pupa.
Niciodata nu vrei sa fi rautacios, dar reusesti de fiecare data
.
Revenind.
Dieselul are un catalizator de fum imediat dupa turbina (un butoias cu multe site), apoi inca unul dupa racordul flexibil din material ceramic poros menit sa retina noxele ca un mare burete. Traseul de termina in toba finala cu rol de silencer mai mult si atat.
Pentru un sound "diferit" este recomandat eliminarea celor doua catalizatoare si schimbarea tobei cu una free-flow sa spunem. Dieselul fara toba e moarte curata, urla grotesc. Eventual teava poate fi inlocuita cu una cu diametru mai mare, de asemenea downpipe-ul poate fi modificat in aceeasi maniera.
Acestea fiind facute, sunetul se va schimba radical, sunetul turbinei fiind mult amplificat, rezonand din fiecare cot si colt al noului traseu. Astfel, poate castigi si ceva putere daca schimbarea este facuta cu cap.
DAR masina se va transforma intr-o mare fumegatoare, ITP-ul va constata ca masina s-a transformat din euro4 in masina non-euro, etc.
Depinde ce vrei si cat de departe esti dispus sa mergi. De asemenea, fiind masina noua, s-ar putea sa intampini probleme cu garantia...
_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]
http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;