nueu Quote:
AlexMito Quote:
Pe acest forum exista absolut toate informatiile care te intereseaza in legatura cu regenerarile de DPF la 159 ! Nu e OK sa intrebi asa ceva inaine sa citesti!
Cel de la reprezentanta daca ti-a spus ceea ce sustii mai sus, e un dobitoc!
Asa ceva! Cum se poate?!
Daca tu raspunzi random doar ca sa strangi cat mai multe postari pe "acest forum", te inteleg, sunt tolerant. Daca ai fi citit mai atent, ai fi vazut ca este vorba despre existenta/inexistenta unui martor in bord pentru asa ceva. Am citit topicurile pe acest subiect si nu am vazut la nimeni sa aiba asa ceva. (Daca exista pe undeva intr-un colt de forum ceva legat de treaba asta si nu am vazut, imi cer scuze pentru scapare)
Ala de la reprezentanta poate o fi "un dobitoc" cum spui tu (am vazut cazuri) desi omul imi printase sectiunea din cartea tehnica a masinii cu martorul/pictograma respectiva. Avand in vedere ca am cautat apoi in manual si am gasit aceeasi chestie, ma intreb care-i dobitocu' pana la urma? Noi sau ei?
Uite si pictograma (o gasesti in manual la pagina 178):
Usor, usor !
Treaba sta in felul urmator: masina face regenerari ale filtrului de particule cand acesta ajunge la un anumit grad de incarcare, regenerari care nu sunt semnalizate in nici un fel si pe care le poti detecta in felul mentionat de colegi mai sus- consum mai ridicat, indicator presiune turbina care se comporta diferit, sunet mai "viguros" al evacuarii si un miros mai intepator al noxelor, etc.-
Daca gradul de incarcare depaseste un al doilea prag, superior primului, vei avea martorul aprins in bord. Asta e momentul in care ar trebui, cat de repede cu putinta, sa faci un drum in conditiile detaliate in carte.
Prin urmare, cel de la reprezentanta ti-a spus doar o parte din adevar.
L.E. Era pe forum un filmulet de pe youtube, postat de comanr, cred, in care explicata functionarea DPF-ului.