It is currently 15 Nov 2024, 05:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1437 posts ]  Go to page Previous 123 24 25 26 2758 Next
Author Message
PostPosted: 02 Aug 2014, 00:54 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Uleiurile sintetice subtiri nu sunt tocmai ok pentru motoarele de generatie veche... Daca in ts-ul meu merge fara probleme 5w40 si nu consuma deloc, am curaj sa pariez ca daca torm 0w40 0w30 o sa-l bea ca pe apa si va incepe sa tzacane culbutorii... urmand si alte nasoale...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 00:59 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
chiar nu vreau in viata mea sa aflu ce consum are un teseu pe mana mea, dar sa stii ca alea care nu prea consuma ulei (max 1 litru la 10k), poti sa le pui si 0w40 ca nu o sa consume, alea care consuma 5 litri la 10 mii de km sant sigur ca o sa pape si mai mult cu noul ulei si problema nu e de la ulei iti dai seama.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 01:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Eu am schimbat uleiul de putin timp ... am trecut de la selenia 20k 10w40 , care imi consuma maxim maxim 1L la un schimb ( 10 000 km ) la selenia pure energy multi power 5w40. Sincer? parca este alt motor... suna mult mai rafinat cand este in sarcina si turatii multe... poate este cam devreme sa ma pronunt, pentru ca am parcurs doar 1500 km , insa mi se pare mult mai ok... iar nivelul pe joja este fix accelasi :) Voi revenii cu un feedback la 5000km.


Funny stuff:

saptamana trecuta cand am fost la auto imola - reprezentanta fiat/alfa... ma intreaba directorul de acolo care a avut un 166 3.2 pana anul trecut 'cat ulei iti consuma?' si eu ii raspund 'nu consuma, maxim 500ml - 1L la 10k km" ... se uita la mine si spune 'du-te domne, ca nu se poate... inseamna ca cine a vut masina asta chiar a avut grija de motor... ca de caroserie se vede ca a fost femeie' :lol:

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 01:13 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
normal ca e mult mai bine cu 5w40, te ajuta la pornire, da sa vezi iarna ce diferenta este, uleiul 0w e destul de scump si cred ca nu e ceea ce trebuie pentru tine de exemplu, la un diesel ar merge, in mod sigur daca ai sta in rusia unde e frig de crapa pietrele 0w40 ar fi indicat si la teseu.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Aug 2014, 17:54 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Cred ca am citit tot topicul asta + cateva de pe AO, dar inainte sa dau comanda vreau sa ma mai consult o data cu voi ...

Valvoline VR1 5w50 - multa lume ofera feedback pozitiv, Alexandrus il ridica in slavi si pe AO, nu numai aici (e sales rep la Valvoline?)

Selenia Racing 10w60 - sunt variante mai bune si mai ieftine

Castrol Edge - doar sport 10w60 am cam gasit care am inteles ca nu e cu mult mai bun decat Selenia Racing

MOTUL 7100 4T 10W60 - Sintetic pe baza ester, doar colegul tomi_alfa a oferit un feedback asupra lui, pare-se pe hartie bun

Shell Helix Ultra Racing 10W60 - scump in draci, bun pe hartie, pe forumuri italiene e vorbit de bine.Ferrari Approved = + 20 HP,glumesc bineinteles.

Grazzie mille !

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2014, 23:22 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3171
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Cu 10w60 posibil sa nu iti mai consume ulei, nici nu-ti face ungere si nici nu o sa ti-l pape. :lol:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2014, 11:11 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Razvan29 Quote:

Valvoline VR1 5w50
Asta ar fi OK, cred.

In rest, ma amuza credinta neclintita a soferilor romani in uleiurile Racing si tot ce-i Racing :)))

O sa mi deschid o firma de import uleiuri si filtre racing, cre' ca fara un filtru K&N, admisie modificata, bradut parfumat RRRacing, trei turbo si cinci intercoolere aftermarket, chiar n-ai cum sa-i dai o "talpa" de 140 pe un drum european, nici sa faci vreo depasire in curba pe DN28a, intre Motca si Pascani. ;) Ca sa nu vorbesc de pornitul la semafor la Magheru :)))) Asta Racing, frat' !!

Bre, serios acu, ulei Racing se cere la aia care fac circuit in fiecare weekend, 2-3ore/zi, cu minim 6000 ture/min, pe un V10 V12 aspirat, eventual din anii '70-'80. Si cu ulei schimbat la 2000km, ca astea Racing nu-s facute sa tina mult.

Nu mai bagati de-astea in motoare normale, ca iar va plangeti ça va tacane toate alea prin varful motorului. Nu ung bine la un motor normal, nu-s facute sa tina mai mult de cateva curse!

Pe DN, DJ, E si cele doua flinticuri de autostrazi, un 5w40 fie si din benzinarie e mai mult decat suficient, oricat de "sport" aveti voi impresia ca conduceti ;) Luati bomboane la copii, nu dati banii pe uleiuri racing ;)

Apropo, ce ma seaca atunci cand conduc in RO si HU (probabil ar trebui sa PILOTEZ, cum fac restul, nu sa conduc...):
-depasiri absolut cretine si inutile, de frustrati pisati pe ei, care-ti sterg aripa stanga redresand mult prea devreme, doar ça sa franeze toata coloana infingandu-se in curul TIR-ului din fata. Bravo, PILOTULE, ai castigat 0.03sutimi, enervand PE toata lumea din jur. Génial!
-prea putini stiu sa ramana pe sensul lor de mers atunci cand iau un simplu viraj. Probabil au in cap traiectoria ideala pe circuit...
- nemultumitii grabiti din spate , in cazaturi de masini GERMANE de pe vremea lu' Bismarck, care claxoneaza atunci cand incetinesti oleaca, cat sa nu-ti rupi masina noua PE drumurile romanesti...

Toti piloti de curse, cu cazane de cacat, pe drumuri de cacat. Ruperea de realitati nu amelioreaza nimic. Fara Smileys aici.. :-\


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2014, 13:23 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
valerica Quote:
Cu 10w60 posibil sa nu iti mai consume ulei, nici nu-ti face ungere si nici nu o sa ti-l pape. :lol:
Acum pe caldurile astea nu e problema, cand vine frigul e nasol cred. Ce zice un Italian:
Quote:
this is precisely the point

if you want to maximize protection in the cold oil consumption goes to hell

but if you want to minimize the consumption of oil protection in cold goes to hell

otherwise it must necessarily seek a compromise
In alta ordine de idei, threadul asta parca mai mult e destinat altor discutii (tipic romanesc) decat feedback asupra uleiurilor. Stiu ca e greu dar ar trebui sterse multe postari sau re-facut un thread nou.

Postez aici un link catre un ghid foarte fain de pe Ferrari Chat si mi se pare o lectura buna daca aveti timp.

http://www.ferrarichat.com/forum/faq.ph ... s_articles" onclick="window.open(this.href);return false;

----------------------------------------------------------

Si dupa atata citit, cred ca o sa dau cu banul, pentru ca evident nu poti avea si protective buna si consum redus. :mrgreen:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2014, 17:54 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
zveroboy78 Quote:
Razvan29 Quote:

Valvoline VR1 5w50
Asta ar fi OK, cred.

In rest, ma amuza credinta neclintita a soferilor romani in uleiurile Racing si tot ce-i Racing :)))

O sa mi deschid o firma de import uleiuri si filtre racing, cre' ca fara un filtru K&N, admisie modificata, bradut parfumat RRRacing, trei turbo si cinci intercoolere aftermarket, chiar n-ai cum sa-i dai o "talpa" de 140 pe un drum european, nici sa faci vreo depasire in curba pe DN28a, intre Motca si Pascani. ;) Ca sa nu vorbesc de pornitul la semafor la Magheru :)))) Asta Racing, frat' !!

Bre, serios acu, ulei Racing se cere la aia care fac circuit in fiecare weekend, 2-3ore/zi, cu minim 6000 ture/min, pe un V10 V12 aspirat, eventual din anii '70-'80. Si cu ulei schimbat la 2000km, ca astea Racing nu-s facute sa tina mult.

Nu mai bagati de-astea in motoare normale, ca iar va plangeti ça va tacane toate alea prin varful motorului. Nu ung bine la un motor normal, nu-s facute sa tina mai mult de cateva curse!

Pe DN, DJ, E si cele doua flinticuri de autostrazi, un 5w40 fie si din benzinarie e mai mult decat suficient, oricat de "sport" aveti voi impresia ca conduceti ;) Luati bomboane la copii, nu dati banii pe uleiuri racing ;)

\
Men, toate uleiurile enumerate se pot schimba fara nici o problema la 10k km, asa ca nu stiu de unde scoti ca sunt doar pentru uz sportiv. Da un ochi peste linkul meu si o sa vezi acolo ce se foloseste pentru uz sportiv.

Daca scrie pe el Racing e o treaba, dar poate utilizatorii care il cumpara poate au in cap alte treburi (ameliorarea consumului de exemplu)

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2014, 18:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pentru unii, 10k poate parea putin :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2014, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Treaba lor la cat schimba, in Romania oricum mi se pare mult schimbul la 10K. Fiecare face cum crede/are posibilitati - eu doar am infirmat cum ca uleiurile expuse de mine trebuiesc schimbate la 2k, dupa cum spusese zveroboy.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2014, 21:15 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
10k mi se pare intervalul ideal. Cifrele recomandate de producatorii de masini (50k, 35k) sunt absolut fanteziste, pentru a atrage clientii (mai ales firmele cu flote auto) cu iluzia costurilor mici de intretinere.
Majoritatea masinilor din Vest merg dupa planningul asta. Pe termen scurt (100k, cam cat e garantia),rezista. PE termen lung... Iaca si de-asta nu mai tin masinile de azi o viata.
Nu, n-as pune ulei Kaufland. Dar alea de benzinarie (Lukoil, OMV) sunt OK.

@razvan: link-ul tau e absolut superb. Explica totul foarte clar.

"I truly believe that oil is much better being too thin than too thick. Over the years we have been going to thinner and thinner oils despite hotter engines with turbos and the like. The tendency is that people figure they need a 40 grade oils but then use a 50 instead. Better thinking is that if you think you need a 40, use a 30 grade oil instead. I firmly believe this based on all I know about oils."

Asta ziceam si eu mai sus.

"Motor oil that is labeled for RACING ONLY is not usable for every day driving. Often these have more additives that are toxic to your catalytic converters and the environment. These oils generally do not have detergents. These are very important for your engine unless you plan on taking it apart every few weeks and cleaning every single surface. The oils do not meet the API / SAE requirements for ratings as SJ, SL or now SM."

Asta ziceam si eu. Cele Racing sunt facute sa reziste cativa km la ture multe si temperaturi enorme ( w60, vascozitate mare la cald), dar nu au suficienti aditivi de protectie sau de curatare, ca sa le folosesti 10k . N-are logica, daca faci curse ti se rupe de uzura, consum si viata motorului.
Sigur, cele enumerate de tine nu-s racing ONLY, dar nu-s deloc o alegere buna.

In concluzie, pentru consum scazut si protectie maxima, cel mai indicat e un 0w30. Sintetic de preferinta, dar aici e marea problema, 95% din producatorii care scriu "full synthetic" mint grav. Mai putin in Germania, unde legea nu permite escrocherii de-astea in stil american.

Apropo, eu vorbesc de consumul de benzina. Tu te referi cumva la cel de ulei?


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2014, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Cred ca nu ai avut de-a face cu un Twin Spark daca zici 0w30. :mrgreen:

Pentru Giulietta ta noua, cred ca intradevar e o alegere buna ceea ce zici.

Anyway, pentru 156 Alfa Romeo a lansat un statement prin 2000-nu-stiu-cat prin care recomanda trecerea la 10w60 pentru ameliorarea consumului de ulei, deci nu e scoasa din burta asa ...

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2014, 22:04 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
ah, acu' inteleg. Nu, n-am avut TwinSpark, si nu stiam ca are problema asta. Probabil au vrut sa faca un motor la care schimbul de ulei se face mai simplu, doar prin completare :)

La Panda ("bancul" meu de teste :) ) producatorul recomanda initial 10w40, acum cu 0w30 merge ca-n vis, si nu consuma gram de ulei.

Daca tot tre sa pui 10w60, incearca sa gasesti ceva sintetic, alea obisnuite din petrol hidrocracat se "ard" mult mai repede. Majoritatea-s mixuri, cu cat procentul de sintetic e mai mare, cu-atat dispare mai putin prin ardere. Raman si alte cauze de consum de ulei, dar macar una o elimini.
(Le recunosti dupa PourPoint cat mai scazut si FlashPoint cat mai ridicat (cauta la fiecare Technical Data Sheet). Si cauta si fisa de "protectie tehnica", unde producatorul e obligat sa scrie exact ce contine (Security Data Sheet). Din pacate, acu nu prea am timp s-o fac.)

Da' tot mai bine e 5w50-ul ala. Sau un 5w40 abordabil, schimbat sau completat mai des.
Eu as zice ca-i mai bine sa pui unul mai subtire, cu protectie buna, si sa completezi mai des, decat unul gros care nu circula bine si care adauga in timp si uzura la factorii care maresc consumul de ulei... si de parale.

Acu... prin Romania e o adevarata epidemie de omuleti cu Astre, pisicute, ursuleti si-alte de genul, care se cred mari piloti si le trebuie ulei Racing ca sa plece de la semafor cu un amarat de 1.6
Imi cer scuze ca te-am interpretat oarecum gresit in primul meu post de pe pagina, crezand ca tinzi spre aceeasi categorie :/ Mea culpa.


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2014, 14:49 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
E ok, e un forum si nu intotdeauna te intelegi din prima.

Si eu tot inclin catre VR1 5w50, pe hartie pare bun, feedback bun este, asa ca asta va fi decizia finala. O sa revin si eu la randul meu cu pareri dupa schimb (cat de curand)

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2014, 18:11 
Offline

Joined: 27 Oct 2006, 23:45
Posts: 170
Location: linga Dunare km430 Oltenita
ce ulei recomandati pentru un 2.0TS folosit aproape exclusiv in oras cu opriri dese si un rulaj de maxim 8.000 km/an.
Nu ma puneti sa caut nu stiu ce ulei,as prefera un ulei comun

_________________
AR 147 2.0TS selespeed
MB VITO 2.2 CDI
Ford focus c-max 1.6tdci
ex:Fiat Stilo 1.6
ex:Daewoo Espero 1.8
ex:Dacia 1304
ex:Aro 10 1.6vw 4x4


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2014, 21:40 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Lukoil luxe fully syntetic5w40, gasesti la orice benzinarie, l-am folosit, e bun. 120 RON 4L

[url]htp://www.lukoil-lubricants.ro/produse/pentru ... 5w-40.aspx[/url]

La mers mult in oras motorul produce multi acizi, iti trebe un FullSAPS cu TBN mare.


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2014, 22:46 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3171
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Selenia k vine acum cu 5w40 sm si c3, deci ulei nou, ca trecere de la 20k asta cred ca ar fi urmatorul pas. Daca s-ar gasi Selenia sport 5w40 ar fi bun pentru un test, probabil s-ar plia pe ts-uri cel mai bine.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2014, 10:38 
Offline

Joined: 27 Oct 2006, 23:45
Posts: 170
Location: linga Dunare km430 Oltenita
asta ar fi ok? http://www.wolflubes.com/TDS/tds_16116_ ... 612_lr.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
AR 147 2.0TS selespeed
MB VITO 2.2 CDI
Ford focus c-max 1.6tdci
ex:Fiat Stilo 1.6
ex:Daewoo Espero 1.8
ex:Dacia 1304
ex:Aro 10 1.6vw 4x4


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2014, 11:56 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3171
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Da, e in regula este sn, cel mai inalt grad api.
Wolf este furnizorul de ulei pentru GM, daca merg milioane de masini probabil nici a ta nu va sughita.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2014, 12:03 
Offline

Joined: 27 Oct 2006, 23:45
Posts: 170
Location: linga Dunare km430 Oltenita
madkat Quote:
Wolf este un ulei bunicel, folosit si OEM de GM, merge ok si la motoare mai "smechere" decat teseul. Puristii cu millers si alte zemuri scumpe vor carcoti, sunt convins...
Important e sa respecti parametri din cartea masinii
Adica mai exact ce ulei ar trebui sa pun?5w40 e ok

_________________
AR 147 2.0TS selespeed
MB VITO 2.2 CDI
Ford focus c-max 1.6tdci
ex:Fiat Stilo 1.6
ex:Daewoo Espero 1.8
ex:Dacia 1304
ex:Aro 10 1.6vw 4x4


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2014, 23:17 
Offline

Joined: 28 Jul 2010, 17:59
Posts: 13
Salutare baieti.
Sunt proaspat posesor de Alfa 147, 1.6, 105 cai si am o intrebare. Ce ulei de motor imi recomandati, din gama Selenia, Gold, 20k sau ce altceva? Masina are 170.000 km

Selenia Gold il folosesc in masina tatalui, un Stilo 1.6 iar Selenia WR il foloseam la vechea masina, Stilo JTD si am fost foarte multumit.


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2014, 23:43 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Dacă insiști cu Selenia, măcar ia ce trebuie (Selenia StAR Pure Energy)

Părerea mea: e cam scump dacă e să compari cu ce oferă concurența la același preț (ex. Liqui Moly Synthoil High Tech, Fuchs Titan GT1, MOTUL 8100 X-clean etc.)

_________________
Don't. Cut.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2014, 08:58 
Offline

Joined: 28 Jul 2010, 17:59
Posts: 13
Nu gasesc Selenia Star, doar Gold sau 20k.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2014, 09:47 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Uite aici
http://alfisti.ro/shop/uleiuri-unsori/2 ... -5w40.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Insa uleiul pentru motorizarea ta este Selenia 20k AR 10W40
http://alfisti.ro/shop/ulei-motor-selen ... litri.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
0751314197


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1437 posts ]  Go to page Previous 123 24 25 26 2758 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited