Razvan29 Quote:
Valvoline VR1 5w50
Asta ar fi OK, cred.
In rest, ma amuza credinta neclintita a soferilor romani in uleiurile Racing si tot ce-i Racing
))
O sa mi deschid o firma de import uleiuri si filtre racing, cre' ca fara un filtru K&N, admisie modificata, bradut parfumat RRRacing, trei turbo si cinci intercoolere aftermarket, chiar n-ai cum sa-i dai o "talpa" de 140 pe un drum european, nici sa faci vreo depasire in curba pe DN28a, intre Motca si Pascani.
Ca sa nu vorbesc de pornitul la semafor la Magheru
))) Asta Racing, frat' !!
Bre, serios acu, ulei Racing se cere la aia care fac circuit in fiecare weekend, 2-3ore/zi, cu minim 6000 ture/min, pe un V10 V12 aspirat, eventual din anii '70-'80. Si cu ulei schimbat la 2000km, ca astea Racing nu-s facute sa tina mult.
Nu mai bagati de-astea in motoare normale, ca iar va plangeti ça va tacane toate alea prin varful motorului. Nu ung bine la un motor normal, nu-s facute sa tina mai mult de cateva curse!
Pe DN, DJ, E si cele doua flinticuri de autostrazi, un 5w40 fie si din benzinarie e mai mult decat suficient, oricat de "sport" aveti voi impresia ca conduceti
Luati bomboane la copii, nu dati banii pe uleiuri racing
Apropo, ce ma seaca atunci cand conduc in RO si HU (probabil ar trebui sa PILOTEZ, cum fac restul, nu sa conduc...):
-depasiri absolut cretine si inutile, de frustrati pisati pe ei, care-ti sterg aripa stanga redresand mult prea devreme, doar ça sa franeze toata coloana infingandu-se in curul TIR-ului din fata. Bravo, PILOTULE, ai castigat 0.03sutimi, enervand PE toata lumea din jur. Génial!
-prea putini stiu sa ramana pe sensul lor de mers atunci cand iau un simplu viraj. Probabil au in cap traiectoria ideala pe circuit...
- nemultumitii grabiti din spate , in cazaturi de masini GERMANE de pe vremea lu' Bismarck, care claxoneaza atunci cand incetinesti oleaca, cat sa nu-ti rupi masina noua PE drumurile romanesti...
Toti piloti de curse, cu cazane de cacat, pe drumuri de cacat. Ruperea de realitati nu amelioreaza nimic. Fara Smileys aici.. :-\