In acest weekend prelungit am inregistrat un drum Constanta - Borsa si retur pentru o vizita in Maramuresul cel laudat.Off-topic - frumoasa zona , drumuri ca dupa razboi , chiar daca razboiul este aproape dar dincolo de granita , cred ca au parjolit tot in cale (la drumuri ma refer) in eventualitatea extinderii si la noi a armatelor straine sa-si strice dusmanii tancurile pe drumurile noastre , ca pe vremurile intaintasilor nostri
.Total km 1668 , la dus pe autostrada nu am putut merge mai repede de 160km/h , erau zone cu o ceata densa unde viteza maxima era 100 km/h.Restul drumului destul de lejer , maxim 130 km/h , pe zona de serpentine nu s-a depasit 100 km/h.Vitezele le-am schimbat respectand cu strictete recomandarea indicatorului din bord.Consum inregistra pe CB 6,4 l/100 km.La intoarcere zona de serpentine la fel ca la dus 100km/h max , drumuri exterioare cel mult 120 km/h.Normal 2 ore pierdute intre Brasov si Busteni (mi-am blestemat alegerea - puteam merge prin Cheia).Pe autostrada Ploiesti - Bucuresti 130km/h cu tempomatul , Bucuresti - Constanta media 170 km/h cu vreo 50 km , avand partener de drum un BMW X5 , viteze de 220 - 230 km/h , niciodata sub 200 (dupa m-a potolit sotia care aproape se facuse una cu scaunul si s-a comparat cu insectele de pe grila Chevroletului Aveo din reclama
). Media consumului dus - intors 7,1 %.Masina asta m-a cucerit initial cu formele , mai apoi cu forta motorului de "drujba" supraalimentat iar acum cu consumul si garda buna pentru orice drum.
Dau totusi o nota mai mica confortului suspensiei destul de tari pentru drumuri proaste dar perfecte pentru ce a fost conceputa - o sportiva cu valente de masina de familie.Nu pot spune ca este inconfortabila ci la limita suportabilitatii , salvata totusi de scaune , destul de comode si cu sustinere laterala buna.
Per ansamblu masina este buna pentru drumuri lungi , nefiind obositoare mai ales daca drumurile sunt macar mediocre , nu spun bune.