It is currently 21 Sep 2024, 12:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 17 Jun 2013, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jun 2013, 22:25
Posts: 109
Car: 159 1.9 JTS
Location: Baden-Württemberg, DE
Alex Quote:
...Incearca mai intai sa schimbi intinzatorul...
mersi de sfat, Alex. o sa sugerez la service chestia asta, in speranta ca nu ma usurez de 1200 de euro cat ma costa schimbarea integrala a distributiei. apoi voi avea si eu grija sa schimb uleiul odata la 10k

_________________
  • Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2013, 08:40 
Offline

Joined: 01 Mar 2012, 14:51
Posts: 16
Car: alfaromeo156
Salut! Am si eu o problema..am pornit duminica dimineata de la iasi spre craiova...si cand am pornit masina mi-a aparut eroare la bujii cu toate ca le-am schimbat saptamana trecuta apoi mi s-a aprins "have engine checked" si nu s-a m ai turat peste 3000de ture..mergea infundat...mi-am dat seama ca e de la filtru de particule si am inceput sa merg cu ea turata adica in 3000(ca mai mult nu mergea) de ture dar nu s-a intamplat nimic...asa am venit cu ea de la iasi!
Am fost luni dimineata la service si mi-au dat urmatoarele erori: -P0683 - comanda timp de incandescenta Semnal nevalabil
- P1206 - Sistem filtru de particule- Masa particule prea mare
- P010F - Ap. de masurare cantitate aer -Valoare/semnal in afara interv.max.

Va rog frumos daca imi poate spune si mie cineva ce pot sa fac...si daca cunoasteti pe cineva in craiova care se pricepe la alfe!Multumesc anticipat!


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2013, 09:12 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Trebuie sa-i faci regenerare fortata.Daca ai o interfata si un program, sau cunosti pe cineva care face diagnoza la masini, te duci la ei si le ceri o regenerare fortata a filtrului.
Neaparat sa verifici uleiul(eu cred ca ai deja peste nivel) si daca e cazul sa-l schimbi.


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2013, 09:56 
Offline

Joined: 01 Mar 2012, 14:51
Posts: 16
Car: alfaromeo156
de ulei pot sa zic ca l-am scchimbat acum vreo 5-6000 de km si am bagat mobil one esp formula..o sa ma duc la service sa le zic sa imi faca o regenerare fortata!ms frumos


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2013, 11:49 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Eu am schimbat uleiul acum vreo 4-5000km iar din cauza ca i-am anulat regenerari(fara sa imi dau seama) mi-a bagat motorina in ulei.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 22:42 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
Salut,

Imi cer scuze ca dezgrop un post vechi insa colegul cu Alfa nu a spus daca a reusit sa rezolve problema sau nu.
Am un Fiat Stilo MW 1.9 M-Jet 120Cp din 2006 cumparat de nou. Acelasi motor ca al colegului erori P0091, P0092 ce sugereaza probleme la regulatorul de presiune din pompa.
Am cicitit pe forumuri cam tot ce se putea e boala grea la motoarele Multijet/JDTm/CDTI.
Apare la Fiat/Alfa 1.9 120/150CP cat si la 2.0 170CP si 1.6 120CP si Opel 1.9 CDTI 120CP.

Acum o saptamana fiind pe rezerva am demarat mai tare in treapta 1-a pe la 4000Rpm si am bagat a-2 a aparut Engine check si s-a aprins marturl portocaliu cu motorul.

P0091 Fuel pressure (high press. pump input regulator) Invalid signal | Stored | Light ON

Eroarea era doar stocata si disparea dupa ce opream motorul pentru o perioada mai mare de timp.
Imediat cum treceam cu a 2-a de 3000Rpm reaprea eroarea motorul manifeta lipsa de putere mai ales sub 2000Rpm si nu se tureaza mai mult de 3500Rpm.

De atunci am schimbat si verificat:
-Verificat nu curge motorina pe nicaieri.
-Verificat pompa de joase din rezervor.
-Schimbat filtru motorina.
-Vine motorina la filtru cu putere deci nu e infundat circuitul.
-Verificat cu alt regulator de presiune (second hand o sa povestesc mai jos)
-Verificat injectoarele este unul cu corectie mai mare insa nu sunt blocate.

Am cumparat o pompa de inalte cu tot cu regulator scoasa de pe un motor identic.
Acelasi cod si pompa si regulatorul.
Pompa arata foarte bine nu are uzura de la curea nici pe roata.
Am inlocuit regulatorul cu cel de pe pompa cumparata.

Regulatorul original:
La ralanti sta deschis 35% pe masura accelerez se inchide pana pe la 29% si acolo da eroarea.
La ralanti da 300 mBari si cerea 270 mBari.
Ca si presiune dupa 2000Rpm presiunea ceruta este aproape dubal fata de cea data.

Regulatorul de pe pompa second:
Dupa montare era blocat la 42% si motorul tacanea tare peste 2000Rpm. Dupa putin timp a dat semne ca merge mai bine.
Insa tacanitul ramasese foarte slab cam ca la motoarele Peugeot in acceleratie.
La ralanti statea 47% deschis pe masura ce acceleram se inchidea pana la 29% si acolo dadea eroare.
La ralanti da 280 mBari si cerea 270 mbari.
Presiunea data era mult mai mare decat cea ceruta cam 150-200%. si totusi apare aceasta eroare.

Din testele efectuate de mine cu Multiecuscan eroarea apare in urmatoarele conditii:
-pedala de aceleratie este apasata peste 70-80%
-regulatorul de carburant se inchide pana 29%

Am inlocuit inapoi regulatorul original si motorul merge bine ca zgomot nu mai are acel tacanit.
Insa cum apar doua erori (cand apare si a 2-a se opreste motorul).

P0091 Fuel pressure (high press. pump input regulator) Invalid signal | Fatal | Light ON
P0092 Fuel pressure (high press. pump input regulator) Invalid signal | Stored | Light ON

Pur si simplu nu stiu ca sa ii fac, nimeni nu se baga cand ii spun despre ce e vorba.
La service pe unde am intrebat au spus ca e de sapat mult si isi tin service-ul ocupat.
Alti vor sa faca ei diagnoza si sa iau piesa prin ei.
La AutoPerugia am facut programare pe 26.09 pentru data de 17.10 insa la telefon mia spus ca la eroarea asta ei recomanda schimbarea pompei de inalta presiune cu una noua care consta cu tot cu manopera in jur de 6000RON.

Sa pun pompa asta second? Am vazut ca acurs din ea motorina cu apa!
O mai fi buna in aceste conditii sau dau 300RON degeaba pe manopera?
A mai patit cineva ceva asemanator?
Ma poate ajuta cinea sa citeasca valoarea de deschidere a regulatorului de carburant, daca se inchide mai mult de 29%?
Un regulator nou e vreo 400RON, vreau insa confirmarea ca se inchide mai mult pe un motor fara aceasta eroare.

Multumesc anticipat pentru orice raspuns sau ajutor in aceasta problema.

PS: masina nu are filtru de particule.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Schimba injector.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited