It is currently 21 Sep 2024, 10:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 10 Dec 2012, 23:31 
Offline

Joined: 10 Dec 2012, 22:43
Posts: 5
Car: 159 JTDM 88KW
Location: Timisoara
Salut ! Am si eu o problema cam delicata cu o Alfa 159 JTDM 120cp (an 2006 193000km). Acum o saptamana in mers, s-a aprins in bord acel senzor de motor si pe afisaj mi-a aparut "Have engine checked" , dupa care masina nu s-a mai turat si motorul s-a oprit. Am luat contactul, am pornit masina si mi-am vazut de drumul pe care il aveam de parcurs. Dar masina tot continua sa se opreasca, trageam pe dreapta luam contactul si porneam din nou. (daca nu luam contactul masina nu mai pornea). Masina mergea si se tura normal dar facea chestia asta destul de des.A 2-a zi am dus-o la un test sa vad ce are.Aveam niste erori la Regulatorul de pe pompa de inalta. Am fost la un schrot sa iau acea piesa.Am pus vre-o 3 dar nimic, masina tot asa face.(un tip de la Fiat mi-a spus ca aceste regulatoare sunt compatibile de la masinile cu acelasi motor (1.9 120 cp).Azi am pornit masina , am lasat-o la relanti sa mearga, a mers aprox 7 min dupa care s-a oprit. Cand motorul e rece masina merge, cand se incalzeste , trepideaza motorul si se opreste,face ca si cum nu se mai alimenteaza. Are cineva idee ce poate sa aiba masinuta asta? a mai avut careva problema asta? Nu as vrea sa cumpar acel regulator nou si sa aflu ca nu este asta buba.

erorile au fost:

P0091 - Fuel press. (high press. pump input regulator )
P0092 - Fuel press. (high press. pump input regulat. )
P2296 - Fuel press. (high press. pump output regulat. or injector support )
P0087 - Press. on injector support
P0094 - Fuel press. (high press. pump input regulat. )
P2085 - Temp. sens. on partic. filter input
P2294 - Fuel press. (high press. pump output regulat. or injector support )

Aceste erori au fost resetate, masina a pornit dar cand s-a incalzit motorul masina s-a oprit, a fost testata din nou iar eroarea aparuta a fost --->
P0094 - Fuel press. (high press. pump input regulat. )

sa fie totusi aceasta piesa?sa iau una noua sau o schimb iar degeaba? va rog sa ma ajutati daca stiti sau daca v-ati mai lovit de aceasta problema, va multumesc.


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2012, 00:03 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
singurul senzor de presiune este cel din rampa.uneori poate sa fie dus desi nu cred.
returul injectoarelor ar trebui monitorizat sa nu scape vreo unul presiunea.
fa si un test cu busonul scos la rezervor.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Dec 2012, 00:12 
Offline

Joined: 10 Dec 2012, 22:43
Posts: 5
Car: 159 JTDM 88KW
Location: Timisoara
comanr Quote:
singurul senzor de presiune este cel din rampa.uneori poate sa fie dus desi nu cred.
returul injectoarelor ar trebui monitorizat sa nu scape vreo unul presiunea.
fa si un test cu busonul scos la rezervor.

Merci de raspuns, am verificat si injectoarele, am dat si rampa jos, cu busonul nu am incercat dar am schimbat pompa de motorina (cea din rezervor) facea galagie mare si m-am gandit la inceput ca din cauza ei nu merge masina. Cineva mi-a spus de nu stiu ce senzor care e la filtrul de particule...in test filtrul de particule era la 60% uzat. Treaba urata e ca la pornire e ok, porneste normal, se tureaza pana in 5000rpm dar dupa ceva timp cand o turez nu depaseste 3000rpm dupa care 2000 rpm si se opreste.O pornesc din nou merge, dar iar se opreste, motorul trage foarte bine, dupa ce o pornesc, dar tot asa, se opreste, ciudatenie mare :)


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2012, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Desfa si evacuarea inainte de filtru si vezi cum merge.
daca nu se mai opreste inseamna ca e evacuarea infundata.sa scoti si egr ul sa il cureti eventual.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Dec 2012, 00:35 
Offline

Joined: 10 Dec 2012, 22:43
Posts: 5
Car: 159 JTDM 88KW
Location: Timisoara
comanr Quote:
Desfa si evacuarea inainte de filtru si vezi cum merge.
daca nu se mai opreste inseamna ca e evacuarea infundata.sa scoti si egr ul sa il cureti eventual.

merci de info, am sa incerc maine


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2012, 17:50 
Offline

Joined: 10 Dec 2012, 22:43
Posts: 5
Car: 159 JTDM 88KW
Location: Timisoara
comanr Quote:
Desfa si evacuarea inainte de filtru si vezi cum merge.
daca nu se mai opreste inseamna ca e evacuarea infundata.sa scoti si egr ul sa il cureti eventual.

Salut, am desfacut evacuarea de la galerie, sa stii ca nu s-a oprit motorul, dar dupa vreo 25min de mers la relanti, a inceput sa trepideze putin; l-am oprit si am repornit si am incercat sa o turez sa vad ce si cum si nu se mai tura decat pana pe la 2500rpm.Sa fie filtrul de particule? sau senzorul ala de temperatura dus ?
careva cu alte idei?
merci mult.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2012, 18:51 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Ti am zis daca nu se opreste e filtrul infundat.curata l pe ala prima data.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 12 Dec 2012, 23:04 
Offline

Joined: 10 Dec 2012, 22:43
Posts: 5
Car: 159 JTDM 88KW
Location: Timisoara
Am sa-l curat dimineata, sper sa mearga :) merci de info


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2012, 03:58 
Offline

Joined: 01 Mar 2012, 14:51
Posts: 16
Car: alfaromeo156
sal...cum ai rezolvat problema?mi s-a aprins si mie "have engine checked" din senin in mers... numai ca mie nu mi s-a oprit.....cateodata nu se turezaza..si mi se pare si consumul marit...parca nu urca in ture...


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2013, 09:29 
Offline

Joined: 20 Sep 2012, 11:01
Posts: 3
Car: Alfa Romeo 159
Salut, am si eu martor motor aprins la o alfa 159, 1.9 16V, din 2007 - mi-a facut un prieten o diagnoza si are eroarea P2085, masina merge bine doar ca are beculetul aprins. Din ce am mai citit ar fi senzorul de la filtrul de particule ? si unde este acesta montat si ce as putea sa ii fac? multumesc


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2013, 20:03 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Si eu am umblat ceva timp cu eroarea have engine chek de la filrul de particule. Eu am schimbat senzorul de presiune de la el ca era bulit si l-am curatat si nu am mai avut probleme.

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2013, 03:57 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jun 2013, 22:25
Posts: 109
Car: 159 1.9 JTS
Location: Baden-Württemberg, DE
am aceeasi eroare "have engine checked" la pornire si simbolul pentu ulei e aprins. sa inteleg ca in cea mai mare parte din cazuri eroarea se datoreaza senzorului de la filtrul de particule. cum se poate curata? si cu uleiul care ar putea fi problema? ca e cat trebuie

_________________
  • Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2013, 09:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
1.9jtd?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Jun 2013, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jun 2013, 22:25
Posts: 109
Car: 159 1.9 JTS
Location: Baden-Württemberg, DE
comanr Quote:
1.9jtd?
1.9 jts

_________________
  • Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2013, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ar fi bine sa i faci o diagnoza sa vezi ce cod ai.
in alta ordine de idei am inteles de la cei care au jts ca e belea cu presiunea de ulei la motoarele astea , se uzeaza pompa .

in locul tau as incerca sa i fac o spalare de motor si i as pune un ulei sintetic de calitate , mai ales daca are ceva km cu uleiul asta.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Jun 2013, 11:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2122
Car: 156 GTA
de unde ai auzit asta?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2013, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jun 2013, 22:25
Posts: 109
Car: 159 1.9 JTS
Location: Baden-Württemberg, DE
comanr Quote:
ar fi bine sa i faci o diagnoza sa vezi ce cod ai.
in alta ordine de idei am inteles de la cei care au jts ca e belea cu presiunea de ulei la motoarele astea , se uzeaza pompa .

in locul tau as incerca sa i fac o spalare de motor si i as pune un ulei sintetic de calitate , mai ales daca are ceva km cu uleiul asta.
mersi pentru raspuns
masina e recent achizitionata, cu 41k km si inainte sa o cumpar i-au schimbat uleiul. din pacate nu stiu exact ce au pus. diagnoza trebuie neaparat facuta si sa intreb despre pompa. cat despre spalarea motorului, este cat sepoate de curat, daca la asta te referi

_________________
  • Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2013, 12:03 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
citisem la un moment dat ca apar probleme cu distributia, zornait din cauza ca nu se schimba uleiul la timp, fapt care duce la uzura prematura a pompei , lantului etc.
unii recomandau 10k , nu 15k ca de obicei.

poate fi ceva simplu la tine , gen senzor presiune ulei, ai kilometri putini vad.

ma refeream pe dinauntru la motor :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 Jun 2013, 14:38 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jun 2013, 22:25
Posts: 109
Car: 159 1.9 JTS
Location: Baden-Württemberg, DE
salut
revin dupa ce am fost cu masina la diagnosic. pe un tester marca bosch a afisat eroarea p0016 (synchronization exhaust camshaft *bank 1* to crankshaft). la 30 de minute dupa ce s-a sters eroarea, aceasta a reaparut; martorul pt ulei s-a reaprins.
voua ce va spune eroarea asta?

_________________
  • Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2013, 19:09 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Lant distributie intins.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2013, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jun 2013, 22:25
Posts: 109
Car: 159 1.9 JTS
Location: Baden-Württemberg, DE
mersi de raspuns. se confirma ce a banuit si @comanr. am citit acelasi lucru si pe AO referitor la problema asta in urma erorii P0016. e incredibil cum o distributie pe lant trebuie schimbata atat de repede iar altele pe curea tin cu sutele de mii. ca idee, cam cat ar putea sa ma coste schimbarea distributiei cu aproximatie?
va multumesc inca o data ca ati citit si mi-ati raspuns

_________________
  • Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2013, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
AlterEgo Quote:
mersi de raspuns. se confirma ce a banuit si @comanr. am citit acelasi lucru si pe AO referitor la problema asta in urma erorii P0016. e incredibil cum o distributie pe lant trebuie schimbata atat de repede iar altele pe curea tin cu sutele de mii. ca idee, cam cat ar putea sa ma coste schimbarea distributiei cu aproximatie?
va multumesc inca o data ca ati citit si mi-ati raspuns
nu, e incredibil cat de prost a fost intretinuta inainte. de aici si problema.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2013, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jun 2013, 22:25
Posts: 109
Car: 159 1.9 JTS
Location: Baden-Württemberg, DE
tzzivii Quote:
nu, e incredibil cat de prost a fost intretinuta inainte. de aici si problema.
da, cel mai probabil uleiul a fost schimbat ultima oara la 13700 km conform cartii de service si inainte sa o cumpar eu la 41 000. e de inteles ca daca a functionat 27 000 km cu acelasi ulei s-a uzat lantul si s-a intins. aspectul asta poate avea urmari grave asupra mototrului s.a.m.d?
as aprecia, de asemenea, daca poate cineva sa faca o aproximare de pret. multumesc

_________________
  • Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2013, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
ei nu cred ca o o sa fie urmari grave, sa luam in calcul pietele vestice unde o revizie se face odata la 20k sau chiar 30k km. depinde si de cum a fost exploatata masina in perioada asta.

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2013, 00:00 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
La JTS-ul meu am schimbat (singur) de curand lantul de distributie.
Nu mi se aprinsese inca vreun bec in bord doar ca la un mom dat a aparut eroare la axa de admisie.
Cu capacul de la chiulasa scos intr-adevar lantul "atarna" intre pinioanele de la axe.
Comparat unul langa altul lantul nou cu cel vechi diferenta era infima, ceea ce inseamna ca responsabil era intinzatorul de lant.
Incearca mai intai sa schimbi intinzatorul.


PS: masina avea atunci aprox 85k km si fostul proprietar schimba uleiul "ca la carte" adica la 30k km
Eu il schimb la 10k

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited