It is currently 01 Feb 2025, 12:56

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
Offtopic: dupa ce am schimbat bara stabilizatoare... iau masina din service, tot batea, ma intorc in service si imi spune un mecanic mai incepator, care nu stia ca trebuiesc tinute secrete: "bate bara stabilizatoare" :))

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 23:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
baubau_23 Quote:
dureaza maxim 15 min montatu,iar bucsele montarea vreo 2 ore
Ii dau 1000 euro celuia care reuseste sa schimbe bara stabilizatoare in sub 20 minute, nu 15 minute!!! Sa fim seriosi, dac-ai stii ce jale e de schimbat bara...
Iar de schimbat bucsile este foarte simplu!

Alex.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
asa mia zis mecanicu de unde sa styu eu ce poate sa faca el,nu s mecanic,am spus ce mia zis el.
daca schimb bucsele mai tre sa schimb ceva?sa nu platesc manopera de doua ori ce mai poate fi dus,daca face galagie la denivelari,exclus telescoape si arcuri ,astept rasp,mersi anticipat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 23:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Esti sigur ca s-a uitat sub masina sa vada cam ce il asteapta? Ca daca nu, fac pariu ca o sa modifice pretul, cand o sa vada ca e de desfacut suruburile de la:
- caseta directie
- punte fata
- furca amortizor
- etc
- etc
- etc

E mare minune daca reuseste o echipa de 2 (DOI) oameni cu ceva experienta la surubareala sa schimbe bara in 1h!!!
Deci atentie mare!
Iar de schimbat bucsile... "it's a piece of cake!". Este foarte simplu chiar. Ai nevoie de o dalta, un ciocan, o pila si un aparat de sudura (e recomandat).

Alex.

Alex.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Apr 2007, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
am citit in alte mesage dale tale ca potrivesc bucse de super nova,adevarat,raspundemi te rog,ca maine ma duc sa retag comanda de la magazin pt ca am comandat bucse alfa :D ,astept mesaj,pls


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Apr 2007, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Asa am crezut atunci. Si NU MERG, pentru simplul motiv ca plesnesc clemele alea doua in cateva mii de km!!!

Ori bucsi originale, ori bara intreaga, ori mi-o dai mie si ti-o refac io meserie.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2008, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jun 2006, 00:30
Posts: 570
Location: Suceava
A trecut un an si 2 luni de cand am schimbat bara stabilizatoare, timp in care am facut cam 20.000 km. Cam atat tine o bara? :shock:
Acum am din nou sunetul specific... adica un trancanit. Cand am schimbat bratele inferioare, tendoanele etc, mecanicii au verificat si bara, dar nu avea joc. Poate sa faca zgomot si in conditiile astea? :?

_________________
Ex - Alfa 166 2.0 TS Distinctive
Ex - Alfa 156 SW 2.0 TS Distinctive


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2008, 14:24 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
e bun 20.000 km. pe mine m-au tinut bratele inf si bara 13000. pentru bara mea o sa-mi pun bucsi de ford mondeo au aprox aceeasi forma si diametru interior este putin mai mic decat diametru barii. sper sa tina figura !! daca nu bara noua scrie pe mine

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2008, 16:06 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Aoleu...vezi Marcele cred ca sambata ne vedem la cumparatura ca acuma nu bate nimica la a mea :lol: Da nu se stie peste 10.000 km ce o sa mai bata(sau o iau iar de la capat) :cry:

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2008, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 18 Mar 2008, 12:43
Posts: 19
Location: craiova
nu te grabi sa iei de acia ca astia sunt hoti dau bucsile cu tot cu bara
iti iau eu din italia cand plec saptamana viitoare si originale.
si eu leam luat pt mine impreuna cu bratele superioare si azi m-am apucat sa le schimb acas la mine, mai bine ma duceam la service ca ma costa 100 ron si nu ma mai munceam :(

_________________
ALFA 156 ,2000 twin spark 16v 150cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Apr 2008, 12:32 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2006, 02:13
Posts: 18
Am schimbat bara stabilizatoare la service.
Pret bara : aprox 350 ron augsburg, cred ca originala, datorita marcajului de pe ea.
Pret manopera: 200 ron. :roll:
Timp: aprox 6 ore de CHINUIALA.:shock:
Parerea mea, nu va chinuiti doar cu bucsile, este cirpeala, si rezultatul este posibil sa nu fie satisfacator, dar nu sunt mecanic de meserie.
Simptomele sunt uramtoarele, cel putin la mine: troncanit fata stinga , insuportabil pt mine, pe denivelari mici, pe care nu ar fi trebuit sa existe, chiar si pe vopseaua de pe sosea, cea mai relief, daca ma intelegeti.
Cind urcam peste limitatoarele acelea de viteza de pe unele strazi, cu ambele roti in acelasi timp, nu facea nimic. Eu i-as spune si tester de bara, daca nu face , inseamna ca este de la bara.Se manifesta numai cind roata calca independent in denivelari.
Mentionez ca nici un test de rampa nu a fost in stare sa imi spuna problema exact, de unde si multi nervi. In ultima instanta am desfacut bieletele antiruliu, si asa am vazut daca mai face, mergind citiva metri pe denivelari fara ca bara sa mai fie prinsa.




Sper sa va ajute experienta mea cu bara, mai ales ca mi-a luat fff mult pina sa ma decid sa desfac putea fata.

Mult succes!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2008, 22:18 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Bine zis, tocmai ce a inceput si a mea sa manifeste simptome de bara: troncaneli pe denivelari insignifiante, numai cind o singura roata trece peste ele, exact cind nu te astepti. Nu face prea tare acum, dar se va agrava in viitor. Si din pacate, la diagnoza totul s-a prezentat BETON, m-au dat aia afara cu zicala "asa face toate astea dom;le, n-are nimic".

350RON e un pret rezonabil as zice, cu desfacutul e mai distractiv.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2008, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jun 2006, 00:30
Posts: 570
Location: Suceava
Corect! Astea sunt simptomele, ca urmare e bara. Va mai astepta, trebuie doar sa ma obisnuiesc cu zgomotul... :(

_________________
Ex - Alfa 166 2.0 TS Distinctive
Ex - Alfa 156 SW 2.0 TS Distinctive


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited