It is currently 20 Nov 2024, 10:40

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 31 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 08 Dec 2012, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Am vb , ms frumos ;)

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 08 Dec 2012, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
bogdanart Quote:
Am vb , ms frumos ;)
Varianta cea mai simpla, mi-am comandat calele si vin luni sau marti ;)

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 13 Dec 2012, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Am facut distributia.
Diferenta intre admisie si evacuare de 1 dinte si jumatate.

Acum merge ceva ceva mai bine, mai am de rezolvat si termostatul care pare a fi blocat pe deschis !

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 26 Feb 2013, 09:57 
Offline

Joined: 16 Feb 2012, 17:12
Posts: 6
bogdanart Quote:
Am facut distributia.
Diferenta intre admisie si evacuare de 1 dinte si jumatate.

Acum merge ceva ceva mai bine, mai am de rezolvat si termostatul care pare a fi blocat pe deschis !
Salut! Am si aceeasi problema cu pornirea la rece. La cald rupe pamantul dar dimineata, chiar si vara are aceleasi simptome ca la tine. Nu sunt cel mai specialist la motoare dar as dori sa stiu daca rectificarea diferentei dintre admisie si evacuare a rezolvat problema. Am pe cineva in familie prof univ in motoare la Buc care mi-a spus ca altele ar fi simptomele. M-a sfatuit sa ma uit la rugulatorul de presiune de la alimentare. Astazi l-am comandat si voi reveni imediat ce l-am montat cu detalii. Dar totusi spune-mi te rog daca la tine este ok dupa ce ai reglat diferenta de 1 dinte si jum. Merci!


Top
   
 
PostPosted: 28 Feb 2013, 08:31 
Offline

Joined: 16 Feb 2012, 17:12
Posts: 6
Salutare! Dupa cum v-am spus urmeaza sa schimb regulatorul de presiune ( 300 ron fara adaos), l-am primit dar din pacate este diferit la mufa de alimentare. Am crezut ca am comandat ceva diferit dar dupa o zi intreaga de investigatii am aflat ca fata de cele originale (care costa cam 1000 ron) mai trebuie o mufa de adaptare ptr a se face conectia la alimentare pentru ca acest regulator se potriveste la mai multe auto ( Opel, Volvo, Saab). Urmeaza so o primesc in 3-5 zile. Revin cu info.


Top
   
 
PostPosted: 30 Apr 2013, 23:31 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Am uitat sa pun concluzia :)
Problema era din blestematia de galerie de admisie care avea o crapatura insesizabila si care in final la un rateu a bubuit :))
Am schimbat-o si minune, masina rupe acum !

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 31 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited