It is currently 20 Nov 2024, 08:38

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 28 Nov 2012, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Va salut!
Acum o luna mi-am luat un GTV din Bulgaria cu urmatoarele simptome:
- la relanti , rece, se tura uneori pana in 2000
- lipsa putere pana in 3000 de ture
- rateuri ca la balamuc mai ales pana se incalzeste

Dupa ce am pus teste-rul am schimbat debitmetrul si sonda lambda, ultima fiind intrerupta.
Curatat corpul clapetei.
Data jos galeria de admisie fara fisuri vizibile dar am mai izolat-o suplimentar la imbinari cu silicon.
Bujii noi.

Dupa toate operatiunile astea s-a modificat in bine undeva la 60%

In continuare se comporta rau mai ales la rece , de multe ori desii in relanti sta, daca incerci sa pleci de pe loc moare motorul.
Precizez ca pe tester senzorul de temperatura indica valori corecte.
Termostatul nu este blocat, aer fals nu are pe unde sa traga.
Compresie 11 pe toti cei 4 cilindri.

Sfaturi de urmat ???

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 00:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Pai nu ziceai ca rupe asfaltu' dupa schimbarea debitmetrului?? :scratch: Pune-o din nou pe tester..si sigur nu e nici o fisura pe la admisie?

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 10:14 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
A rupt asfaltul vreo 3-4 zile la cald.
Repet, ieri am dat jos galeria, nu are nicio fisura in schimb am bagat un tub de silicon la imbinarile dintre cele 2 piese ale galeriei, ma refer la galeria de plastic.

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 10:15 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Iar testerul, o sa cobor sa-l mai pun odata , desii alaltaieri nu aveam absolut nicio eroare.

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 11:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Nu te mai uita neaparat dupa erori, masoara parametrii. Din cate stiu, un debitmetru curatat nu poate sa faca minuni. Vezi daca masoara cat trebuie, mai ales la rece.
O alta posibila problema (avuta pe fostul 47) era data de bobine, una din ele mai uita sa dea scanteie, in special la rece. Inainte de asta, verifica oricum si bujiile.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 12:24 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Purge Valve.
E un "butoias" sub clapeta in care intra o mufa. Curata mufa.
Posibil si geometria galeriei de admisie. Are un actuator vacumatic.
Cand o turezi ar trebui sa se schimbe geometria in galerie. Verifica furtunasul de vacum.


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Merg pe ideea lui Ege. Un debitmetru curatat e un paliativ, cel mai probabil iti masoara haotic masa de aer. Daca o sa ajungi la concluzia ca el e de vina si trebuie schimbat, chiar daca e mai scump, pune unul original sau in cel mai rau caz unul Bosch !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 16:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pentru cei care folositi silicon la etansari la motoarele pe benzina , opriti va.
sonda lambda moare daca folositi silicon...

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Debitmertul este BOSCH si este debitmetrul de pe JTD.
Bujiile sunt noi noute.

Pe tester sonda lambda ajunde in Low Limit destul de des dar nu suficient cat sa aprinda check-ul, ceea ce inseamna ca merge cu mult aer intradevar.

In schimb singurul lucru pe care-l pot abserva este faptul ca geometria galeriei nu se modifica absolut deloc desii VIS-ul functioneaza ca si senzor, posibil sa fi murit membrana.

Ma intereseaza cat de mult conteaza aceasta geometri in special la rece !

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 16:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Possible Causes
Activated Charcoal Filter Solenoid Valve leaking/sticking
Injector faulty (not closing completely)
Fuel Pressure Regulator faulty

incearca sa blindezi temporar valva ,sa nu traga aer fals sau vapori de benzina
low limit inseamna amestec foarte bogat din cate vad...

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 20:17 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Am scos conducta care duce catre filtrul de carbon si am obturat intrarea in admisie....
Se pare ca merge simtitor mai bine dar motorul inca nu era rece rece, oricum mult mai putina gatuire la turatii mici in special.

Ce am observat in schimb este ca valva care misca geometria in galerie nu se clinteste desii tine vacumul si in plus daca scot mufa senzorului apare pe tester V.I.S. senzor error , apoi punand-o la loc dispare. Ceea ce inseamna ce cel putin electric este OK.... in rest.......
Nu stiu cat de importanta este geometria din galerie in special la turatii mici, stiu ca la turatii mari in schimb ea ramane deschisa maxim, teoretic in turatii mari nu ar trebui sa conteze. Oricum dupa 3000 de ture motorul nu are probleme, doar o lipsa de putere, mai diminuata ce e drept acum.

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
jUkebOx Quote:
Purge Valve.
E un "butoias" sub clapeta in care intra o mufa. Curata mufa.
Posibil si geometria galeriei de admisie. Are un actuator vacumatic.
Cand o turezi ar trebui sa se schimbe geometria in galerie. Verifica furtunasul de vacum.
Geometria din pacate nu se schimba desii vacumul este supper ok, am scos furtunasul dupa 3 ore de stat si a fasait, ceea ce inseamna ca tine ff bine vacumul.
Cat de importanta este geometria in ecuatia problemelor mele ???

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 20:34 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Geometria nu ar trebui sa influienteze asa mult.e mai mult pentru eficienta.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2012, 21:32 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Am uitat sa precizez ca pompa de benzina tiuie destul de tare si se aud ,,borboroseli" de la ea.....

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 06 Dec 2012, 00:04 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Am schimbat pompa de benzina, am curatat injectoarele, buji noi, pipe la buji noi, bobinele sunt supper ok.
Rezultatul este acelasi. La rece, din ce in ce mai des si mai mult, odata cu temperatura mai mica afara, rateuri, intreruperi etc.

Se poate dintr-o distributie prost montata, un dinte gresit, sa se comporte astfel ????

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 06 Dec 2012, 01:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Nu cred ca e distributia din moment ce se manifesta asa DOAR la rece...dupa ce se incalzeste motorul tot asa face?

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
 
PostPosted: 06 Dec 2012, 13:25 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
cristialex80 Quote:
Nu cred ca e distributia din moment ce se manifesta asa DOAR la rece...dupa ce se incalzeste motorul tot asa face?
Dupa ce se inclazete rateurile dispar, motorul trage cam 70-80% fata de 1.8 TS OK.
Spun asta pt ca am un '56 cu acelasi motor si pot face diferenta.

Oricum, cand am umblat la buji erau NEGRE deci combustie proasta .

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 07 Dec 2012, 00:38 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Singura concluzie logica este distributia gresita. Avansul este mare si de aici si rateuri la rece, avansul pe tester e de 15Grade la rece.
Comand curelele si trag distributia la punct.

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 07 Dec 2012, 00:51 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Incearca sa verifici si compresia.
parerea mea e ca trebuie un rebuild la chiulasa.posibil sa nu mai inchida cum trebuie.
nu strica sa vezi daca distributia e pusa bine.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 
PostPosted: 07 Dec 2012, 09:28 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Compresia oricum e slabutza. Este de 11 pe toate pistoanele. La primavara vreau sa ii fac segmentare si planare dar oricum chiar si pe compresie proasta nu are voie sa faca in halul asta la rece.
In dimineatza asta a fost pentru prima data cand a mers 5 secunde si a murit motorul. A trebuit sa o tin turata vreo 3 min sa-si revina.
Imi este destul de clar ca supapele nu se deschid unde trebuie...
Ma duc sa iau curelele si sper sa le si schimb azi si o sa vad daca era sau nu la punct distributia.

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 07 Dec 2012, 13:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=1514" onclick="window.open(this.href);return false; niste date tehnice...si raportul de compresie.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
 
PostPosted: 07 Dec 2012, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Suspensie spate (rear suspension) primăvara şurub

:lol: :lol: :lol:

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 
PostPosted: 07 Dec 2012, 15:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Ce vei domne' :lol: :lol: :lol: :lol: nu aia il intereseaza pe om, nu cu suspensia are probleme :lol:

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
 
PostPosted: 07 Dec 2012, 21:12 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Multumesc pentru date, sunt ff utile.
Am alta problema....... CALE SI CEAS :((((
Nu am de unde face rost, cui i se face mila de mine ?:(

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
 
PostPosted: 08 Dec 2012, 02:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Poate lu' Mirica, sau AlfaRomeo1750 :wink: , ia legatura cu ei.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited