It is currently 01 Nov 2024, 14:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4441 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10178 Next
Author Message
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 20 Jul 2012, 15:03 
Offline

Joined: 03 Apr 2007, 14:31
Posts: 271
Location: Bucuresti
Valak Quote:
Nu e vreo frumusete, dar poate citeste Marchionne sau ai lui pe-aici si iar o amana, mai bine spunem ca e ca un vis de nedescris de frumoasa, s-o scoata dracului o data !
:roll2:

_________________
Now: TFSI 310CP
ex: 159 Emozione 2.4 JTDm 210+CP
ex: 159 Distinctive 1.9 JTDm 150CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 20 Jul 2012, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Discutii, supozitii, interpretari. Nu are sens sa comentam pe marginea imaginilor cu care o publicatie auto doar ilustreaza un articol. Si despre 4C au aparut tot felul de astfel de imagini chiar pana in ultima clipa de inaintea lansari de la Geneva. Nu am vazut vreo schita care sa fie macar pe aproape de conceptul 4C.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 20 Jul 2012, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Si sursa aia sigura de pe alfaowner pe care o citez (si citeaza si altii) spunea ca pe grila frontala o sa fie scris Alfa Romeo cum era pe grila modelelor vechi...in schite nu apare nicaieri ( acuma multi o sa zica ca e un detaliu marunt insa asta denota ca nu prea au habar baietii de fapt ce deseneaza acolo ).

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 04 Aug 2012, 20:37 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
In ultimul Quattroruote, se cam da totul peste cap, nimic din ce stiam nu mai e valabil, tot ce s-a spus pana acum nu se va regasi in realitate...Proiectul Giulia a fost transferat la Detroit pentru a fi refacut de la zero, inclusiv stilul.
Se pare ca FIAT devine FIAD, pe langa Giulia ale carei 4 propuneri de design facute de Centro Stile au fost refuzate, americanilor le va reveni sarcina de a se ocupa si de viitoarele Fiat 500X/Jeepster, dar si de viitorul Punto, asta cand, si daca, se va decide ca merita investit intr-o masina apartinand celui mai mare segment al pietii auto europene.

Neoficial, se spune ca Ramaciotti s-ar fi transferat el insusi la Detroit pentru a superviza lucrul la designul Giuliei, deci poate dracul nu e chiar atat de negru precum pare. Inca de la primele informatii aparute s-a stiut ca masina asta va fi "americana".

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 04 Aug 2012, 23:01 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Bun, deci: :popa:


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 06 Aug 2012, 12:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6677
Location: Brasov... oarecum.
de acord cu Tupac.
daca nici forma nu sunt in stare sa o faca in italia,...ce sa mai zic de restul.
varianta vanzarii catre VW nu mai imi pare in momentul asta atat de horor ca initial.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 06 Aug 2012, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Din tot articolul respectiv un singur lucru este cu adevarat important. Fezabilitatea platformei pentru clasa C. Restul povestilor despre design sunt de umplutura. Problema reala este ca Giulia, pentru a fi un produs cu adevarat competitiv, trebuie sa poata rasturna in buna masura clasamentele actuale ale categoriei. Asta inseamna obligatoriu RWD. Problema insa vine din alta parte. In SUA Chrysler Group foloseste pe toata gama de modele si marci, platforme dezvoltate initial de Dimler care acum nu mai pot fi continuate. Aceiasi poveste precum platforma Fiat/GM folosita pe 159. Alfa Giulia nu va avea o platforma dedicata ci una impartita de toate modelele de clasa C ale Fiat/Chrysler. Actuala platforma C-Evo si dezvoltarea ei CSUW permite FWD si AWD insa daca se preteaza pentru piata din Europa, nu la fel se poate spune si despre piata din SUA si Asia. Au nevoie de o platforma care permite RWD si implicit motoare si transmisii construite si pentru asa ceva, care sa poata fi declinate in modele Alfa, Lancia, Chrysler si Dodge. Marea problema este insa legata de numarul limitat de piete in care se regasesc aceste marci. Singura piata in care Chrysler si Dodge fac volume este cea nord americana. Europa este un taram al pierzaniei in perioada asta si nu are sens sa dezvolte produse dedicate. Lancia ramane mai mult o marca de portofoliu decat una capabila de volume iar Alfa spera intr-o relansare globala. Insuficient insa pentru a sustine financiar dezvoltarea platformei, motiv pentru care spera sa gaseasca un al constructor care sa contribuie financiar la aceasta. Dintre toate marcile grupului, FIAT este singura cu adevarat globala si care vinde in volume mari. O platforma RWD insa este potrivita marcilor premium iar FIAT nu are de ce sa vina pe piata cu un model RWD. In consecinta, pe langa Chrysler/Lancia/Alfa/Dodge, mai este nevoie de inca un jucator important. Probabil spera la o alianta cu Volvo care la randul ei are nevoie disperata de platforme.

Deocamdata prefer sa raman in continuare rezervat si sa pastrez aceiasi doza de rabdare ca si pana acum. Lansarea unui model nou Alfa pe pietele ei traditionale ar insemna un act sinucigas. Oricat de italian made ar fi si oricat de bine ar fi primita, Giulia nu va fi un produs rentabil in contextul actual. Are nevoie de piete noi, atat ea cat si toate celelalte marci cu care va imparti platforma. In prezent nu mai este nimeni nebun sa dezvolte platforme de capul lui pentru un singur model. Mercedes dezvolta platforme in alianta cu Renault-Nissan, BMW cu PSA care la randul ei se aliaza cu GM si asa mai departe. Exemplul VW pe de alta parte nu este neaparat unul de urmat. Au dezvoltat platformele acuale in anii anteriori crizei iar acum fac copy/paste pe toate marcile din grup si pe toate pietele pe unde se afla. Skoda, VW, Seat sunt marci in care s-a investit mai mult in productia de sigle de plastic decat in R&D. Ce ma face sa fiu rabdator este tocmai politica lui Marchione care pare ca nu vrea sa scoata un produs doar de dragul de a iesi cu ceva pe piata. Imi lasa impresia unui om foarte constient de absolut toate consecintele posibile si care cauta in primul rand un moment strategic potrivit. Cu toate astea, cred ca Giulia va iesi pe piata in 2014. Cat despre faptul ca merg italienii in SUA sa deseneze masini, nu vad unde ar fi problema. Merg sa deseneze masini pientru piata careia sunt destinate, asa ca acolo trebuie sa fie. Oricum, povestea cu 4 versiuni de design respinse nu prea o cred.

Pana in 2014 o sa mai apara o groaza de interpretari, de zvonuri si de simulari foto. Multe dintre ele apar insa pentru ca presa auto sa aiba cu ce umple paginile si implicit pentru a-si tine publicul activ. Simple miscari de marketing editorial elementar, regasit de altfel in toate formele de media comerciala.

L.E. Apropos, QR povesteste in articol despe modelele care urmeaza a fi desenate in SUA dar Fiat 500x tocmai a fost prezentat acum vreo cateva saptamani odata cu lansarea productiei lui Fiat 500L

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 06 Aug 2012, 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Razvane, 500x-ul prezentat din "greseala" e un mock-up, oricine ar fi putut sa faca o macheta pornind de la tema data - 500 4x4, cu atat mai mult Fiat. Cum bine stii, de la design la procesul industrial e cala lunga, si nu intodeauna designul este cel de la care se pleaca in proiectarea unui nou model. Si tu care te ocupi de imagine, cum poti spune ca povestile despre design sunt de umplutura ? Am inteles ca masina va fi facuta pentru americani in primul rand, pentru ca acolo spera ei sa vanda cea mai mare parte a productiei, dar totusi stilul italian este universal recunoscut, italienii asta stiu sa face: lucruri frumoase. Si daca Ramanciotti s-a mutat la Detroit nu inseamna ca este acelasi lucru. Oi fi eu mai boem, dar cred ca italienilor de asta le ies lucruri frumoase din mana, pentru ca stau aici in tara asta frumoasa si insorita, mananca sanatos, merg la mare, iau treispemii de pauze pe zi. Asta cand nu se uita dupa femei frumoase pe strada. Mai departe, Fiat NU este un jucator global, si nici nu va putea fi transformandu-si intreaga gama in variatiuni ale simpaticului 500. Faptul ca este pe primul loc in Brazilia nu inseamna ca este o marca de succes la nivel mondial. Mai departe...eu personal cred in ipoteza celor 4 versiuni ale Giulei refuzate de Marchionne, la fel s-a intamplat si cu Giulietta. Despre berlina medie in gama Alfa Romeo se vorbeste de cativa ani buni, timp in care ar fi avut timp sa creioneze cateva idei, fie ele patru la numar. Cand si daca va aparea Giulia, probabil o struto-camila de 480 cm pe platforma compacta, va avea un design tern si insipid, rezultatul a zecilor de teste clinice la care va fi fost supusa, in cadrul carora toate casnicele disperate mancatoare de hamburgari xxxl isi vor fi dat cu parerea.
Piata auto europena este in regres... hai sa tragem cortina, si sa revenim dupa furtuna ! Incep sa cred ca Marchionne poate fi un bun manager in perioada asta de criza, strict pentru a limita pierderile, este macelarul potrivit chemat la sacrificarea animalului, stie cu numerele si cu finantele, dar nu cred ca este ceea ce in industrie se numeste un "car guy", nu cred ca este un vizionar, nu cred ca este pasionat sau ca i-ar curge benzina prin vene catusi de putin. Precum lui Piech de exemplu.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 06 Aug 2012, 14:33 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
@madkat: Nu :)
@yux: nu, nu pare. Ci parca devine chiar indicata..
Razvan ca de obicei emana entuziasm :).


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 06 Aug 2012, 14:58 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
@ Marius
De acord cu tine referitor la tot ce ai spus despe Marchione. Nu stiu ce masina conduce sau mai bine spus, nu stiu pe locul din spate al carei masini sta. Banuiesc oricum ca nu se bucura ca un copil cand se afla intre-un Ferrari. Dar da, nu despre asta este vorba in perioada asta. Eu daca as fi la carma grupului, in primul an as scoate cele mai tari modele Alfa visate de intreaga planeta. In al 2-lea an insa as privi cum intregul grup se vinde pe bucatele din lipsa de rentabilitate. Sper ca Marchione sa fie acel vizionar in management astfel incat masinile grupului sa nu se impotmoleasca in mlastina economica. Daca trece de obstacolul asta probabil ca, odata ce revine pe safalt, va lasa locul unuia mai pasionat.

Legat de Fiat 500 X, normal ca este un mok-up insa este unul oficial care va fi prezentat la Paris. Varianta de serie cu siguranta va suporta modificari insa daca deschid drumul cu acest prototip, prea mult nu se vor indeparta de el. Lumea boema a italiei astazi plateste un tribut economic imens iar casele de design au disparut una cate una. Abia au mai gasit probabil o sigla Pininfarina sa o lipeasca pe Ferrari F12.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 06 Aug 2012, 15:35 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Oare sunt singurul care se uita in spatele vorbelor frumoase ( a se citi aburitoare) ale lui Marchionne si nu vede NIMIC?
Il inteleg pe Razvan, fiindca toti avem nevoie de minciuni frumoase ca sa mai credem in Alfa, dar oare de abia acum , dupa tz ani in care trebuia sa faca ceva, si-a dat seama ca are probleme cu platforma C, ca nu are un design potrivit si ca, culmea, trebuie sa il faca in SUA, ca are probleme cu raspandirea pe glob a modelelor din alianta si ca trebuie sa faca o alianta cu, probabil, Volvo, ca sa poata scoate o Alfa cu suflet italian, design american si aptitudini globale? Come on... :uhuh:
Daca ati fi actionari la FIAT, nu vi s-ar parea mai normal sa vindeti durerea asta nesfarsita in popou catre cineva care are cate platforme doreste muschii lui?
...Alo, Dl Piech, sunteti pe receptie, mai aveti banii aia?... Acceptam chiar si mai mai putin decat ati fi fost dispus sa dati acum doi ani!

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 06 Aug 2012, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
lucianm Quote:
Oare sunt singurul care se uita in spatele vorbelor frumoase ( a se citi aburitoare) ale lui Marchionne si nu vede NIMIC?
Il inteleg pe Razvan, fiindca toti avem nevoie de minciuni frumoase ca sa mai credem in Alfa, dar oare de abia acum , dupa tz ani in care trebuia sa faca ceva, si-a dat seama ca are probleme cu platforma C, ca nu are un design potrivit si ca, culmea, trebuie sa il faca in SUA, ca are probleme cu raspandirea pe glob a modelelor din alianta si ca trebuie sa faca o alianta cu, probabil, Volvo, ca sa poata scoate o Alfa cu suflet italian, design american si aptitudini globale? Come on... :uhuh:
Daca ati fi actionari la FIAT, nu vi s-ar parea mai normal sa vindeti durerea asta nesfarsita in popou catre cineva care are cate platforme doreste muschii lui?
...Alo, Dl Piech, sunteti pe receptie, mai aveti banii aia?... Acceptam chiar si mai mai putin decat ati fi fost dispus sa dati acum doi ani!
Eu nu as fi atat de convins ca VW poate fi o solutie. Decat sa tin pariuri despre vanzarea Alfei mai degraba as paria pe o cadere masiva a pietei germane in urmatoarele 12 luni. Marchione nu spune nimic nou cand sustine ca are nevoie de o platforma rentabila. Inca de acum 2 ani spunea ca piata globala se va restrange la 5 mari producatori prin aliante. Anul 2011 si primul trimestru din 2012 inca aduceau indicatori macro economici care macar dadeau sperante. Problema este ca o buna parte din indicatorii respectivi sunt masluiti pentru ca diverse interese economice de grup sau de tara sa fie atinse. Piata din Europa a hranit 2 ani producatorii auto cu programe de stimulare a vanzarilor. S-au terminat si piata tot nu si-a revenit. Ba mai mult, se duce si mai jos. Daca in iarna stateam cu ochii pe Grecia, acum nu mai stim catre cine sa ne uitam mai intai: Grecia, Italia, Spania, Portugalia etc. Pana si mareata China incepe sa aiba probleme majore. Cererea pentru produsele industriei siderurgice din China a scazut de 5 ori in acest an iar multe compnaii nu isi mai pot plati creditele bancare (asta vedeam azi dimineata pe CNN). Marchione nu face insa management dupa informatiile din presa. Este presedintele a doua grupuri auto foarte mari si in acelasi timp este si presedinte al ACEA. Tind sa il cred mai degraba pe el decat sa accept speculatii superficiale.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 06 Aug 2012, 16:16 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
:peace:
Mai stam un pic...

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 06 Aug 2012, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3793
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Eu cand aud de criza in industria auto ma apuca dracii, atata timp cat marii producatori au vanzari record in ultimii ani, profituri nete pe masura, iar BMW reuseste o profitabilitate pe unitate vanduta de vreo trei ori mai mare decat acum cativa ani ! De la an la an cifrele absolute de vanzari cresc, poate se modifica doar cotele de piata, dar volumele cresc, deci si profiturile. Ca unii nu tin pasul si mai dau coltul e de inteles, dar mai usor cu criza aia, nu e nicio criza, daca pierzi 5 lei fata de anul trecut in Europa, dar castigi cu 500 de lei mai mult in China se cheama ca esti in criza ?

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 07 Aug 2012, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6677
Location: Brasov... oarecum.
razvane, o fi sau n-o fi asa cum zici, n-am cum sa stiu, insa cert este ca altii fac vanzari iar marchione nu. si mai mult ne duce cu zaharelul ca ar face si ca ar drege, dar pana acum nu s-a vazut nimic, dar absolut nimic. nici nu mai indraznesc sa vorbesc de platforme noi, insa un break, un coupe si eventual un sedan pentru giulietta cred ca nu era mare lucru sa se faca. astfel se putea creste volumul de vanzare pentru modelul respectiv, de unde cota mai mare de piata, BANI la buget, etc, etc.
eu nu pot sa inteleg un lucru: cum altii pot si marchione nu?! (e retorica intrebarea, iti dai seama)

iar despre cum de e macaronarul presedinte peste 2 companii si presedintele asociatiei,...oameni suntem toti si ne supunem legilor firii omenesti. cum la o scara mai mica, adica la noi in tara au ajuns la conducere toate scursurile, analfabetii si inaptii, crezi ca prin parghiile corespunzatoare/potrivite nu ar fi putut ajunge sus si macaronarul?! sa fim seriosi, si in europa cu apa calda exista coruptie, sfere de influenta si interese, fenomene lobby (ca sa nu spun mai urat acestui fenomen). nu la acelasi nivel de gainarie ca la noi si nu chiar atat de pe fata, dar exista.
in plus, incep sa ii conteste autoritatea ceilalti membrii ai asociatiei. si, in opinia mea, cand toti s-or retrage, va ramane macaronarul singurul rege fara tara.

in alta ordine de idei, din putinele mele cunostinte, la prosperitate s-a ajuns numai prin investitii si dezvoltare.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 07 Aug 2012, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
yux_mm Quote:
razvane, o fi sau n-o fi asa cum zici, n-am cum sa stiu, insa cert este ca altii fac vanzari iar marchione nu. si mai mult ne duce cu zaharelul ca ar face si ca ar drege, dar pana acum nu s-a vazut nimic, dar absolut nimic. nici nu mai indraznesc sa vorbesc de platforme noi, insa un break, un coupe si eventual un sedan pentru giulietta cred ca nu era mare lucru sa se faca. astfel se putea creste volumul de vanzare pentru modelul respectiv, de unde cota mai mare de piata, BANI la buget, etc, etc.
eu nu pot sa inteleg un lucru: cum altii pot si marchione nu?! (e retorica intrebarea, iti dai seama)

iar despre cum de e macaronarul presedinte peste 2 companii si presedintele asociatiei,...oameni suntem toti si ne supunem legilor firii omenesti. cum la o scara mai mica, adica la noi in tara au ajuns la conducere toate scursurile, analfabetii si inaptii, crezi ca prin parghiile corespunzatoare/potrivite nu ar fi putut ajunge sus si macaronarul?! sa fim seriosi, si in europa cu apa calda exista coruptie, sfere de influenta si interese, fenomene lobby (ca sa nu spun mai urat acestui fenomen). nu la acelasi nivel de gainarie ca la noi si nu chiar atat de pe fata, dar exista.
in plus, incep sa ii conteste autoritatea ceilalti membrii ai asociatiei. si, in opinia mea, cand toti s-or retrage, va ramane macaronarul singurul rege fara tara.

in alta ordine de idei, din putinele mele cunostinte, la prosperitate s-a ajuns numai prin investitii si dezvoltare.
Cei care il contesta Marchione in ACEA sunt fix VW. O fac tocmai pentru ca incearca sa le strice magariile facute in piata din Germania prin masluirea cifrelor de vanzari si politicile preferentiale ale guvernului lor. Grupul FIAT/Chrysler este un conglomerat cu interese economice mult mai mari decat isi permite o tara ca Romania se viseze din latura politica. Nu il cunosc pe Marchione si nu sunt fanul lui. Dar nu imi permit sa il contest doar pentru ca imi doresc sa vad Alfe noi pe strada.

Cine sunt cei care spui ca fac profituri imense? Tocmai aici e de fapt problema. Cum pot sa ma uit la cineva care face profit in timpul crizei? A face profit in criza inseamna a reduce costurile de productie prin diminuarea calitatii si a vinde in continuare cu adaos mare. Galusca asta merge pe termen scurt insa devina fatala daca este mentinuta. Masinile care acum ies pe strada isi vor dovedi problemele in urmatorii ani iar asta va duce la afectarea perceptiei marcilor in viitor. Ma refer aici in special la modelele germane actuale. Hyundai este deja considerata o marca mai buna decat VW de ex...
Ca tot vorbeam de contractarea pietei...

Dau exemplu PSA tocmai pentru ca ei au investit cu disperare in modele noi in aceasta perioada si au cautat sa aduca o gama premium prin DS sub Citroen. O miscare riscanta care se pare ca i duce si mai mult in jos. Decat sa vad o Alfa spectaculoasa la un salon auto prefer calea actuala a lui Marchione. Asta ca sa putem discuta in continuare despre Alfa si peste 20 de ani. Vom povesti probabil de perioada aceasta ca fiind cea mai saraca in modele si cea mai stearsa relatie a marcii cu zona motorsport. Sper sa putem povesti si despre cum si-a revenit in urmatorii ani.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 07 Aug 2012, 16:26 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
firestarter Quote:
A face profit in criza inseamna a reduce costurile de productie prin diminuarea calitatii si a vinde in continuare cu adaos mare. Galusca asta merge pe termen scurt insa devina fatala daca este mentinuta.
Cu prietenie, aici te contrazic, cu exemple si strategii. In criza, doar cei fara alte argumente scad preturile. Companiile mari, cu branduri si imagine puternice, fac profit la preturi mari, fiindca omul, cand are mai putini bani, de cele mai multe ori se orienteaza catre ceva in care are incredere, ceva care si-a faurit o imagine de fiabilitate si seriozitate (e drept, de multe ori nu tocmai justificata, dar, nah, in ziua de azi imaginea e totul). Exact de aceea brandurile germane si Germania, ca tara, au avut de profitat de pe urma crizei. Cand Italiei si Spaniei nu le mai dadea nimeni imprumuturi decat la dobanzi uriase, gen 13.5%, Germania lua imprumuturi cu dobanda NEGATIVA, adica cei care o imprumutau dadeau bani ca marea Germanie sa accepte banii lor!

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 07 Aug 2012, 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
In lipsa de date concrete, isi incearca si englezii mana la photoshop. Rezultatul nu e chiar rau...

Autocarul de 8 August


Attachments:
Giulia by autocar.jpg
Giulia by autocar.jpg [ 97.89 KiB | Viewed 1788 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 07 Aug 2012, 17:49 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
marius Quote:
In lipsa de date concrete, isi incearca si englezii mana la photoshop. Rezultatul nu e chiar rau...

Autocarul de 8 August
Mda, dupa cum spuneam, n-au cu ce umple revistele in perioada asta pentru ca nu sunt lansari noi, nu sunt saloane auto, nu mai au ce testa. Fac niste desene despre cum si-ar dori ei sa arate o masina, iau la puricat zvonurile despre acea masina si incropesc cateva pagini pe care sa le vanda mai departe. Personal nu dau doi bani pe speculatiile astea. Daca a scos CAR un articol si niste schite normal ca Autocar nu putea ramane in urma. Pun pariu ca articolul povesteste despre o stire de ultim moment legat de o platfoirma facuta cu Mazda pentru viitorul Spider, despre un 4C care va avea 800 si ceva de kg si un motor de 1.8 intre 200-300 cp si despre o Giulia care va avea RWD sau AWD, tehnologie KERS si V6 Ferrari sau daca nu, un V6 Pentastar. Ce e sigur, un 1750 TBI regasit si pe Giulietta, 4 roti si design tipic Alfa. Luati orice articol despre Alfa din ultimul an si veti descoperi cam acelasi idei reformulate in jurul a tot felul de desene speculative.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 07 Aug 2012, 18:04 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1316
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
lucianm Quote:
Exact de aceea brandurile germane si Germania, ca tara, au avut de profitat de pe urma crizei. Cand Italiei si Spaniei nu le mai dadea nimeni imprumuturi decat la dobanzi uriase, gen 13.5%, Germania lua imprumuturi cu dobanda NEGATIVA, adica cei care o imprumutau dadeau bani ca marea Germanie sa accepte banii lor!
Offtopic: Nu chiar, e doar un mod oarecum simplist de a privi lucrurile. Dobanzile negative nu reprezinta un lucru bun, inseamna nu ca cei ce imprumutau Germania plateau ca marea Germanie sa accepte banii lor per se ci ca increderea in posibilitatile de iesire din criza erau extrem de zdruncinate. Investitorul de bonduri avea sa zicem 10.000 Eur in buzunar si se astepta datorita caderii economice generale sa piarda 3.000 sa zicem, de asta a licitat ptr. bondurile germane ptr. ca ii oferea posibilitatea de a pierde doar 100 eur ipotetic vorbind. Btw, UK e traditional economia ce atrage cele mai ieftine imprumuturi (daca nu ma insel au batut Germania la dobanzi negative) insa asta nu are neaparat legatura cu imaginea de ansamblu a economiei britanice ci cu priceperea in a manui rata dobanzii, hihi.
Intr-un sens mai larg Germania a castigat cei 100 Eur din bonduri, insa pierderile datorate crizei sunt mult mai mari. Revenind la marfuri e evident ca firmele germane ar fi vandut si mai bine daca nu era criza in Europa, ca multe au facut inca profit e una, ca 'au beneficiat' de criza e oarecum fortat.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 10 Aug 2012, 14:08 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Chop-ul din Car dintr-un alt unghi.


Attachments:
Giulia CAR.jpg
Giulia CAR.jpg [ 45.37 KiB | Viewed 1727 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 10 Aug 2012, 14:22 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3793
Car: Carla
Location: Tim/Buc
O fi bine, o fi rau...


Attachments:
Giulia.jpg
Giulia.jpg [ 101.38 KiB | Viewed 1722 times ]

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 10 Aug 2012, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Au luat-o razna englezii : acum si Autoweek prezinta chop-uri (partea frontala este asemanatoare celor din Car si Autocar).

Image

@Valak : vezi aici in legatura cu poza pusa de tine.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 10 Aug 2012, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3793
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Ce tare are fi un break cu spatele in genul celor de la Zagato ! Asta chiar mi se pare ca seamana si nu arata deloc rau, plus ca imi plac si lampile de pe hayon.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 10 Aug 2012, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Mda, in ultimile doua saptamani vad ca multe publicatii s-au angajat in povesti despre Giulia. S-au terminat subiectele iar astia de la Alfa se distreaza cu cate o declaratie zgarcita in detalii din care explodeaza 1000 de interpretari. Ca strategie de PR isi joaca ok cartea doar ca putin cam devreme. In toamna ar trebui sa avem o continuare a povestilor, cu mai multe detalii doar ca va fi greu sa duca strategia asta pana la capat fara sa inceapa sa scoata de la naftalina cate ceva. O schitza oficiala, niste teasere pe tehnologii, o silueta misterioasa in teste pe circuitul de la Balocco si eventual zvonuri despre un prototip la Geneva sau Frankfurt.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4441 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10178 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited