yux_mm Quote:
razvane, o fi sau n-o fi asa cum zici, n-am cum sa stiu, insa cert este ca altii fac vanzari iar marchione nu. si mai mult ne duce cu zaharelul ca ar face si ca ar drege, dar pana acum nu s-a vazut nimic, dar absolut nimic. nici nu mai indraznesc sa vorbesc de platforme noi, insa un break, un coupe si eventual un sedan pentru giulietta cred ca nu era mare lucru sa se faca. astfel se putea creste volumul de vanzare pentru modelul respectiv, de unde cota mai mare de piata, BANI la buget, etc, etc.
eu nu pot sa inteleg un lucru: cum altii pot si marchione nu?! (e retorica intrebarea, iti dai seama)
iar despre cum de e macaronarul presedinte peste 2 companii si presedintele asociatiei,...oameni suntem toti si ne supunem legilor firii omenesti. cum la o scara mai mica, adica la noi in tara au ajuns la conducere toate scursurile, analfabetii si inaptii, crezi ca prin parghiile corespunzatoare/potrivite nu ar fi putut ajunge sus si macaronarul?! sa fim seriosi, si in europa cu apa calda exista coruptie, sfere de influenta si interese, fenomene lobby (ca sa nu spun mai urat acestui fenomen). nu la acelasi nivel de gainarie ca la noi si nu chiar atat de pe fata, dar exista.
in plus, incep sa ii conteste autoritatea ceilalti membrii ai asociatiei. si, in opinia mea, cand toti s-or retrage, va ramane macaronarul singurul rege fara tara.
in alta ordine de idei, din putinele mele cunostinte, la prosperitate s-a ajuns numai prin investitii si dezvoltare.
Cei care il contesta Marchione in ACEA sunt fix VW. O fac tocmai pentru ca incearca sa le strice magariile facute in piata din Germania prin masluirea cifrelor de vanzari si politicile preferentiale ale guvernului lor. Grupul FIAT/Chrysler este un conglomerat cu interese economice mult mai mari decat isi permite o tara ca Romania se viseze din latura politica. Nu il cunosc pe Marchione si nu sunt fanul lui. Dar nu imi permit sa il contest doar pentru ca imi doresc sa vad Alfe noi pe strada.
Cine sunt cei care spui ca fac profituri imense? Tocmai aici e de fapt problema. Cum pot sa ma uit la cineva care face profit in timpul crizei? A face profit in criza inseamna a reduce costurile de productie prin diminuarea calitatii si a vinde in continuare cu adaos mare. Galusca asta merge pe termen scurt insa devina fatala daca este mentinuta. Masinile care acum ies pe strada isi vor dovedi problemele in urmatorii ani iar asta va duce la afectarea perceptiei marcilor in viitor. Ma refer aici in special la modelele germane actuale. Hyundai este deja considerata o marca mai buna decat VW de ex...
Ca tot vorbeam de contractarea pietei...
Dau exemplu PSA tocmai pentru ca ei au investit cu disperare in modele noi in aceasta perioada si au cautat sa aduca o gama premium prin DS sub Citroen. O miscare riscanta care se pare ca i duce si mai mult in jos. Decat sa vad o Alfa spectaculoasa la un salon auto prefer calea actuala a lui Marchione. Asta ca sa putem discuta in continuare despre Alfa si peste 20 de ani. Vom povesti probabil de perioada aceasta ca fiind cea mai saraca in modele si cea mai stearsa relatie a marcii cu zona motorsport. Sper sa putem povesti si despre cum si-a revenit in urmatorii ani.