Nu am comparat Giulietta cu Golf-ul. De Giulietta nu stiam nimic.
In schimb, eu am plecat de acasa pornit sa cumpar un Golf cu DSG, pentru a circula cu el exclusiv in oras. Asta din cauza ca am avut un Passat, cu cutie manuala, nu modelul de anul trecut, ci cel de dinaintea lui. Cu cei de la reprezentanta ma stiam foarte bine, am tinut legatura cu ei si dupa ce am vandut Passat-ul. Mi-au dat un Golf de 1,2 benzina de 105 CP la drive-test, cu care am plecat singur, fara nici un reprezentant de la ei. Nu m-am asteptat sa traga, dar am avut pretentia sa schimbe lin, fara sa simt schimbarea treptelor, la mers normal in oras. Am condus atat fara sa accelerez brusc, cat si mai in forta, dar cutia nu schimba asa cum am vrut eu. Si cum am spus locul soferului era stramt, cu piciorul drept loveam consola dintre scaune si trebuia sa stau intr-o pozitie incomoda. La fel si gurile de ventilatie ma deranjau in mod neplacut. Toate astea m-au indepartat definitiv de Golful VI, care ar fi fost si mai ieftin decat Giulietta cu cateva mii de euro, cu motorul de 1,2. Si la Giulietta am vrut sa aleg un motor mai mic, dar nu exista cu TCT. (acum ma bucur ca am acest motor)
Ca o concluzie, acum pot sa spun ca TCT-ul schimba mai lin decat DSG-ul, dar nu mai lin decat cutia de la X5, care cred ca este un ZF.
De asemenea vreau sa-i raspund si lui ,,thenuts". Astazi, am mers in oras in modul Dynamic, schimba normal si in acest mod daca nu calci puternic pedala de acceleratie, nu cum am crezut eu (pana acum am mers in acest mod doar in depasiri unde schimba aproape la 6.000 rpm), am parcat masina, lasand-o in Dynamic, dar cand am pornit era in Normal.
Daca vreti sa stiti si altceva, va stau oricand la dispozitie.
|