Am sa incerc sa va raspund fiecaruia.
Cristian_Nita: s-ar putea sa fi fost ironic, dar n-ar fi rau sa am doua motoare de ~40kw fiecare, cu baterii-condensatori, care sa-mi dea un boost la iesirea din curba, folosind energia recuperata din franare
). Merci de pont, ma documentez. Cand am sa fiu celebru datorita ei, te sun sa bem un Moet
)
Ionutp: nu prea am inteles-o pe cea cu "cel putin asa zici". Un fel de 9gag.com "pics, or it didn`t happen"?
Le am, pentru ca, printre altele mai serioase, ma ocup cu adusul masinilor. Nu, nu sunt un samsar analfabet. Am 25 de ani, 5-6 ani experienta in marketing la un nivel destul de inalt in Cluj, dar, cu toate astea, refuz sa mai lucrez in domeniul in care sunt specializat, in romania&pentru altii, din varii motive. Nu intram in detalii, caci sunt irelevante. Doream sa zic ca "munca mea de zi cu zi" e foarte mult imbinata cu placerea si n-am un program fix, nu depind de nimeni. Nu, nu e o solutie sa ma plimb cu Alfa doar in anumite zile. Tocmai compromisul asta vreau sa-l evit, ca, spre deosebire de varianta cu gpl-ul care, pana acum, n-are un contra argument real, varianta ta are: celelalte zile
Faptul ca masina a fost un cadou, vad ca v-a facut sa ganditi altfel. "Cadou" e un fel de a spune. Am facut un mic business impreuna, unde am castigat amandoi. Pentru partea mea de profit, mi-a facut o surpriza: Spider-ul. V-am spus doar ca prietenia mea cu Ovi e cel putin echitabila, ca sa nu intru in detalii, cum ar fi ca am la el 6.000 de aproape 4 ani si inca 6.000 de acum doi ani... si s-ar putea sa mai intru cu inca 25% dintr-un restaurant, pe care s-ar putea sa-l facem la Munchen. Nu vroiam sa dau detaliile acestea, ca sunt sigur ca suna a lauda, mai ales daca au ajuns sa-mi fie puse la indoiala celelalte masini, care impreuna, fac 10.000 euro.
Marius, iti multumesc pentru parerea pertinenta. Cum subliniez de fiecare data, decizia legata de gpl e strans legata de logica si ratiune. Daca pot sa ma bucur pe deplin de 3.0 benzina, cu consum de 1.9 diesel, DE CE sa n-o fac? Daca ar avea si o singura parte negativa, stiu eu, care sa-mi afecteze ceva pe termen lung, n-as face-o si nu mi-as pune in pericol pretioasa masina (de aceea am si postat aici. Daca eram un ignorant, o faceam, pur si simplu)
Asta nu inseamna, nicidecum, ca voi face rabat la calitatea pieselor, nici in ceea ce priveste instalatia LPG (de aceea vorbeam de o instalatie secventiala de 1000 euro, nu una facuta pe genunchi, din doua luate de pe dacia 1310, puse-n cruce), nici a pieselor pentru masina: full powerflex pe spate, toate bratele pe fata schimbate, noi, OEM, Bilstein B6 sport, Eibach prokit, masina va papa doar castrol Edge longlife din DE, revizii facute la maxim 10.000km, Sistem audio cu Alpine+iPad, difuzoare Focal sau Herz, amplif+sub mic, in locul celui oem (pe care nu il am, oricum) Vreau doar sa nu-mi consume 400 euro pe luna. Prefer sa-i dau pe excursii, sau alcool, sau orice altceva. Daca aveam Maserati GranCabrio, intelegeam, ca s-ar presupune ca ultimul lucru la care trebuie sa ma gandesc, e consumul.
Legat de v6 de zi cu zi? Can`t do it? Just watch me!
Cu ocazia asta, va si spun cum e.
Zmarius: din punctul meu de vedere, nu-i o buna varianta. La a mea nu renunt si nu vad ce rost ar avea sa am doua. Jumate din farmecul ei sta in putere&sunet. Atata timp cat n-o afecteaza cu nimic, o sa am la asta consum, taxa, impozit, rca, MAI MICI decat la 2.0TS, si-mi pastrez ce-mi place. All the fun, with no drawbacks.
Bun. Mugurel: un indice de inteligenta al unei femei, e si cat de repede si-l face si cat de mic i-e bagajul pentru o excursie de 3 zile. (n-o zic eu, o zic altii. Sunt de acord). N-am zis ca merg cu pitipoance retardate. Daca-mi zice "PA PA elegant", e fix pierderea ei.
Tare aia cu "poate nu stii"
In plus, intra 3 genti de mana in spatele scaunelor si deasupra compartimentului bateriei. In portbagaj or sa mai intre laptop-uri si niste slanina afumata (ce mananca toti cei care-si pun GPL pe masina). Suficient.
Legat de stutul din bara:
Attachment:
Imagem004.jpg [ 11.77 KiB | Viewed 2883 times ]
Pentru la vara, o mai am pe asta:
Attachment:
IMG_2992.jpg [ 123.36 KiB | Viewed 2883 times ]
Si mai urmeaza inca un cafe racer vintage. NU asta e problema.
Dany: Salut si-n primul rand, iti multumesc pentru felicitari.
Te felicit, la randul meu, pentru gandirea deschisa. Nu vreau sa par, la randul meu, elitist si ipocrit, dar se vede ca nu traiesti in Romania. Ai pus perfect punctul pe I si asta-i si parerea mea. Romanul n-are din ce sa-si plateasca chiria, dar nazurile si mofturile ii trec prin tavan, mai ales legat de chestii "de imagine". Nu doresc sa atac si nu fac referire la nimeni, e doar situatia generala din Ro.
Facand o paralela, un club din Cj reflecta situatia Ro. In "Billionaire`s fashion club", amenajat intr-un apartament, toti analfabetii beau prosecco brut cu red bull (gatlejurile fine ale domniilor lor nu pot sa-l suporte altfel), pentru ca asa au auzit ca-i cool. Toti au masini cu navigatie, desi nu ies din Ro decat odata la 3 ani. Au ML320 CDI, alb, cu inscriptii AMG, dar e "atmosfera de Craciun" la bord, cu atatea beculete aprinse si sunt vesnic pregatiti de circuit, cu slick-urile din dotare. Se comporta de parca au yacht-uri ancorate la St. Tropez si ne fac o onoare ca pasesc printre noi, muritorii de rand, desi (unii) isi beau banii de chirie.
Ne pierdem timpul si ne f*grija cu chestii gen "Stiu ca in germania si alte tari evoluate gpl-ul este la moda, ina pe un gtv 3.0 chiar nu se potriveste. Stii cum se zice, mai bine o zi rege decat o viata sclav", in loc sa ne bucuram de viata, exact cat ne permitem. Germania e o tara evoluata tocmai pentru ca gandeste altfel. Bine ca la ei e la moda, dar noi suntem prea aristocati pentru asa ceva. Noi suntem unde suntem, exact din cauza fuduliei care nu-i bazata pe nimic. Daca gpl-ul pe v6 ma va face sclav, asta e.
Am un prieten cu gpl pe Porsche Cayenne. E extrem de multumit. Acelasi rationament: masina nu mai e scumpa, o iei la 12.000 euro. Consuma mult. Nu vrea sa renunte la ea. A gasit solutia perfecta. Problem? (sa mai zic ca tipul e neamt?)
Revenind la ce-ai scris legat de motor, mi-a spus si fostul proprietar ca masina in sine, e foarte rara. Nu stiu daca am inteles bine, ca tipul sta prost cu engleza, dar imi zicea ca s-au produs doar 150 bucati de Spider MkII 3.0 12v Zoe, Lusso si ca, in Elvetia si Germania, cunoscatorii prefera exact varianta asta, dar engleza tocmai i se terminase si n-a mai stiut sa-mi explice de ce:)
Am sa ma mai documentez si oricum am sa-i fac niste teste foarte amanuntite si o spalare completa a traseului de racire, sa vad daca mai mi-e in pericol motorul si daca imi mai baga ulei in apa. Luasem in considerare schimbarea motorului doar pentru ca-l gasisem la 300 euro si nu m-ar fi deranjat cresterea de putere
Franele i le-as schimba, ca nu sunt multumit deloc, dar, sincer sa fiu, nu mai intra in buget, momentan. Inafara de cazul in care gasesc ce-ai spus tu, in stare perfecta, la un pret foarte bun, am sa-mi schimb doar placutele cu un set EBC RedStuff.
Daca stiti un set potrivit, va rog dati-mi de stire. Daca s-ar potrivi, sau s-ar adapta fara prea mari batai de cap (nu ma pricep), as cauta si unele de R32, WRX STI, sau altele, din gama lor. Daca nu, cand voi mai avea bani disponibili, voi lua unele noi, dar, din cate am vazut, e o investitie substantiala.
Deocamdata, ale mele arata asa:
Attachment:
securedownload (2).jpg [ 59.02 KiB | Viewed 2883 times ]
Post lung, stiu. Aveam chef de discutii