madkat Quote:
no offence - acea valva este exact ceea ce se cheama idle air controller - sau IAC. Se poate numi si regulator de turatie ralanti...
In ce film ?
Asta face, ma rog, nu "reguleaza" nimic, doar se deschide cand e clapeta inchisa.
Revenind la subiect, din toate linkurile alea care se refera la compresor mecanic si nu la turbocompresor, ca e diferenta MARE, nu vad unul care sa fi ajuns la capat, sa aiba compresorul montat pe masina si o poza macar, o fisa dyno, ceva, orice. Unii spun ca merge, dar inca mai fac diverse, mai cauta, nu e totul cum trebuie. Prinderi facute dupa ureche, in garaj, curele ba prea lungi ba prea scurte, HAOS.
In mod cert standardele difera de la persoana la persoana, din punctul meu de vedere e foarte greu ca un astfel de proiect sa ma multumeasca, sa fie realizat atit de profesional si curat si etc.
Eu personal cunosc destule masini modificate, toate care mai de care mai nebune ca si idee, insa nu stiu una care sa fie masina de strada si la al carei motor sa nu se lucreze aproape constant.
alexey, pai ajuta-l tu, ca pari a fi deosebit de priceput.
Tupac, nu a spus nimeni ca nu se poate, ci doar ca e prea greu/scump daca se vrea ceva de calitate, fara probleme, dar in special ca e prea greu pentru ipoteza de la care se pleaca. Citeste primul post si vei intelege ce vreau sa spun.
Nu compara turbo pe Oltcit si Dacie, cand toata masina costa 10 mil maxim, daca nu iese bine o arunci, pastrezi turbina, iei alta masina si o iei de la capat, cu ce se vrea aici.
Cum spunea si Tzivi, turbo e mai usor, mai ieftin, mai puternic. Insa nici acolo lucrurile nu stau chiar asa de simplu cum ar putea crede multi citind ispravile baietilor din Africa de Sud, postate pe AO. Acei baieti nu sunt renumiti pentru standardele inalte ci mai degraba pentru faptul ca infloresc adevarul, au o usoara inclinatie catre mitomanie