Alexandrus Quote:
Hai sa o luam usurel, ca nu e chiar asa. Mai acum o saptamina postai ca TS-ul are regulator de relanti si altele de genul
Pai si ce, nu-i asa? Nu stiu in ce context ai citit tu asta, dar mai mult ca sigur ma refeream ori la Spiderul meu ori la un alt motor CF2..
Alexandrus Quote:
Nu e deloc treaba simpla montatul unui compresor, presupunand ca lubrifierea, injectoarele, masurarea debitului de aer, admisie, etc, nu ridica probleme, motajul in sine si angrenajul, ei bine, vreau eu sa vad cum rezolvi asta. Crezi ca este indeajuns sa ceri pe forum desenele CAD ale prinderilor si gata ?
Aaaa.. da?!
Si n-a zis nimeni ca-i simpla, dar tu o faci sa sune a proiectare de nave spatiale
Alexandrus Quote:
Oricat de atractiva este ideea unui astfel de proiect, totul facut custom, etc, nu e deloc viabila, prea multa munca, prea multi bani, pentru rezultate nespectaculoase, asta in cazul in care totate micile probleme vor fi rezolvate intr-un final.
Un transplant de motor e mult mai ieftin si simplu, rezultatul mai placut in exploatare (din punctul meu de vedere).
Ceva imi spune ca nu e nici mai ieftin si nici mai placut in exploatare, dar astea sunt niste pareri subiective..
Alexandrus Quote:
Cumparat un 2.0 TS, refacut complet, eventual cu mici modificari (axe cu came SH se mai gasesc pe ici pe colo si nici nu e mare nevoie de ele, galerii Euro2 peste tot, ba chiar si unele SuperSprint din cand in cand pe eBay, o admisie, o evacuare, un remap si aia e), se ajunge la 160CP usor, aspirat, fara mari complicatii.
Credeam ca stii cam cat de greu gasesti 2.0TS cat de cat in mintile lui, nu degeaba bobby cauta din vara fara succes..
Legat de admisie, parca in alte topicuri (sa nu mai spun de discutii live) sustineai ca e o prostie sa umblii la admisia stock.. Te-ai razgandit?
Cat despre tot deranjul asta ca sa ajungi la 160cp.. adica engine swap + tuning pe noul motor.. mi se pare aproape la fel de complicat precum instalarea unui compresor..
Plus ca, vorbind strict in cazul de fata, nu prea vad sensul sa dai jos un 1.6TS cu putini km si foarte in mintile lui ca sa pui in loc un 2.0 cu multi km si despre care nu prea stii mai nimic..
Dany Quote:
Discuţia din punctul meu de vedere poate deveni foarte interesanta dacă intradevar rămânem on topic. Hai sa zicem ca cineva chiar vrea sa pună in practică idee asta şi sa discutăm constructiv problemele.
Good point!
@mugurel: Cristi a deschis topicul la insistentele mele, pentru ca intamplator si pe mine ma intreseaza subiectul, si am crezut ca putem purta o discutie constructiva, macar in teorie..
Poate ne dezvaluie si noua seth solutia pe care vroia sa i-o propuna si eventualele rezolvari la problemele ridicate (pertinent) pana acum..