It is currently 12 Feb 2025, 12:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 972 Next
Author Message
PostPosted: 08 Nov 2011, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1337
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Alfavile Quote:
dand Quote:
Mda, am fost azi si a iesit pe tester ceva gen 'Eroare de la cilindrul 1 pana la 4' (traducere aproximativa, daca am inteles bine in germ. e Fehlerspeicher Meldung beim Zylinder 1 bis 4). Suspectii principali cica ar fi ori Lambda sensor sau o eroare de sotftware. Partea mai nasoala e ca n-am putut sa ma programez azi asa ca a ramas ptr. lunea viitoare.
Intre timp, eroarea mi-a mai aparut o data, din nou iesit in parcare, oprit, repornit, devine ceva uzual :(
Ai rezolvat? Maine am si eu o programare la colegul alexmirica pentru curatare clapeta si alte operatii. Sunt curios care era problema.
Da, am fost azi. Germana mea de balta mi-a jucat o festa, eroarea a fost 'Fehlzündung Zylinder 1,4' care datorita lui google s-ar traduce ca si rateuri cilindri 1,4 :roll: Aparent eroarea s-ar fi datorat unui contact prost la o bobina de inductie. Nu prea sunt 100% convins ca asta a fost motivul, mai ales cand mi-au zis ca sunt siguri c-au remediat problema intrucat au facut ei un test mergand vreo 10 km si nu s-a mai aprins martorul motor; nici nu se aprindea vreodata in oras. Tot timpul a aparut doar la drumuri lungi (München-Zürich) si mereu dupa acelasi pattern: mers puternic (>200kmh) pe distante bune apoi redus viteza si bagat dintr-a sasea in a cincea pe o portiune cu limita de viteza. Niciodata la accelerare.
O sa vad vinerea asta :roll:

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2011, 13:58 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
"Fehlzündung" inseamna "eroare aprindere", deci bobina e o posibilitate buna. Verifica si bujiile in orice caz.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 11 Nov 2011, 20:53 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
La ce se refera eroarea "pre heated go plugs not available"? Masina nu era rece cand a aparut eroarea si nici nu a disparut la repornire. Oricum, nu ramane pe bord, ci este doar semnalizata la pornire.

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 11 Nov 2011, 21:10 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Bujiile incandescente, poate ti s-a dus releul. La BMW cand pe tester da eroare pe toate bujiile, inseamna ca e de fapt releul.


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2011, 01:31 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
Nu a mai dat. Mama ei...
Ce cod are releul asta, sau care e denumirea oficiala a piesei?

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2011, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Poate Alfa nici nu are releu, cineva mai priceput ne va lamuri. :)

Din cate mai stiu si eu despre motoarele diesel de la BMW, cam asta era problema deobicei, releul bujiilor.


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2011, 02:31 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
are releu, este langa filtrul de motorina.

LE: Glow Plug Module

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2011, 17:38 
Offline

Joined: 05 Feb 2011, 14:06
Posts: 93
Car: 159 1.9jtdm
Location: Bucuresti
Nu e obligatoriu releul, la mine face ca s-a dus o bujie.

_________________
It doesn't hate you, it's just an Alfa.


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2011, 16:18 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
Si cum aflu? Iese la diagnoza care bujie e sau daca e releul?

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2011, 18:22 
Offline

Joined: 05 Feb 2011, 14:06
Posts: 93
Car: 159 1.9jtdm
Location: Bucuresti
La mine Mirica a luat bujiile una cate una cu aparatul de masura, in 2 minute a gasit-o

_________________
It doesn't hate you, it's just an Alfa.


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2011, 18:22 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Da, trebuie sa iasa daca e dusa o singura bujie. Dar daca iti indica toate 4, atunci este releul, dupa cum spuneam mai sus, sa nu te apuci sa le schimbi pe toate degeaba.


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2011, 21:11 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1337
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Dany Quote:
"Fehlzündung" inseamna "eroare aprindere", deci bobina e o posibilitate buna. Verifica si bujiile in orice caz.
Aha, mersi de hint. Oricum celebrul mesaj a reaparut din nou asta seara chiar la intrare in München, exact intr-o zona de reducere a vitezei (80). Cum spuneam, numai dupa drum lung, la decelerare si intotdeauna dispare dupa repornire :roll:

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 10:16 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
christu Quote:
La ce se refera eroarea "pre heated go plugs not available"? Masina nu era rece cand a aparut eroarea si nici nu a disparut la repornire. Oricum, nu ramane pe bord, ci este doar semnalizata la pornire.
Am descris in alt topic (probleme cu bujiile) exact aceasta problema. E (si) releul!

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 11:21 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
Mi-a curatat duminica alexmirica clapeta de acceleratie care era imbacsita in ultimul hal. Pur si simplu era astupata de o mizerie neagra si cleioasa. Am plecat de la el si dupa vreo 2-3 km, mi-a aparut iar martorul pe bord, putere-pauza, limitare turatie la 2 mii, iar oprit-pornit motorul. Intr-un cuvant, face la fel. Ce dracu' are nenorocita asta de masina? Incepe sa ma apuce disperarea. Vreo idee, cineva? Va rog...


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 11:30 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
admisia :)

daca clapeta era in halul ala, admisia e si mai rau. recomand curatare si egr off!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 11:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
In cazul asta ar fi potentiometrii de pe clapeta rosi. Se poate incerca o curatare a lor, dar nu e garantat.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
cam bizar, mai ales la km lui (putini din cate stiu eu).

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
Bun. Deci, admisia curatata+EGR off+posibil potentiometri uzati. Alte idei? Ca ma gandesc sa o trag vreo 2 saptamani pe dreapta si sa-i fac motorul bucatele, poate am si eu un pic de liniste in cele din urma :thumbdown:
Curatare admisie...nu prea suna a ceva care sa se rezolve in juma' de ora, nu?
Masina are acum putin peste 72k.


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 11:42 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
nu e cazul de 2 sapt. se poate face intr-o zi. insa, la 2.4 e un lucru care l-as face de la prima intrare in posesie, chestie personale.

nu prea as recomanda umblarea la clapeta.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Alfavile Quote:
Bun. Deci, admisia curatata+EGR off+posibil potentiometri uzati. Alte idei? Ca ma gandesc sa o trag vreo 2 saptamani pe dreapta si sa-i fac motorul bucatele, poate am si eu un pic de liniste in cele din urma :thumbdown:
Curatare admisie...nu prea suna a ceva care sa se rezolve in juma' de ora, nu?
Masina are acum putin peste 72k.
Nu sunt vreun specialist, dar am scris destul de mult pe tema asta pe topic Supapa EGR. Ultima oara baietii de la AI Colentina mi-au up-datat si softul (fara a scoate EGR-ul de tot)! De atunci masina merge f. bine (ptiu, sa n-o deochi).
Citeste topicul si vei vedea.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 11:58 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
Am citit TOT topicul cu curatarea EGR.
Cred ca tot la service in reprezentanta ajung. Deja incep sa ma satur la modul serios de toate problemele astea :disgust:


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 12:00 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
nu zic de egr off pt ca merge prost sau altceva. zic de egr off pentru ca dupa curatarea admisiei, nu cred ca o vrei inapoi in 25k km din cauza funinginei de la EGR combinata cu vaporii de ulei de la recirculare (adica o pasta neagra).

macar elimini una din surse.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2011, 12:03 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
Da, stiu ca EGR cauzeaza problemele alea. Adica, am aflat de aici, de la voi :wink: O sa fac ce mi-ai sugerat si dupa aia, rezolv si cu EGR-ul. Asta in ideea in care mai am masina asta peste 25k km, ca la felul in care apar tot felul de ciudatenii...:fuck:


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2011, 11:06 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
ce inseamna anti-pollution filter? DPF-ul?

Zici ca a innebunit a mea. Da minim 2-3 erori dimineata la pornire. Azi asta cu anti-pollution filter, ieri cu VDC-ul unavailable, aproape mereu cu bujiile sau releul, ABS not available din timp in timp...

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2011, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
christu Quote:
ce inseamna anti-pollution filter? DPF-ul?

Zici ca a innebunit a mea. Da minim 2-3 erori dimineata la pornire. Azi asta cu anti-pollution filter, ieri cu VDC-ul unavailable, aproape mereu cu bujiile sau releul, ABS not available din timp in timp...
Testeaza mai bine bateria, fiindca, daca are amperajul slab, computerele se deregleaza si iti semnaleaza tot felul de erori. Exact asa am patit si eu, cand a venit frigul, dupa ce nu am mers o saptamana cu masina (bateria data din 2008).

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 972 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited