madkat Quote:
bujia nu are nici o legatura cu "trasul" prost, doar cu pornire eventual mai greoaie
mergi cu geamul deschis si asculat motorul in accelerare in jur de 3000 rpm, daca se aude un suierat/fluierat - e strapunsa tubulatura de la turbina
Partea cu suieratul/fluieratul (zgomotul de turbina - cam tipul de zgomot de la un avion cu reactie) mi se parea ca se aude mult mai accentuat de cand am cumparat masina pana acum cand nu prea mai merge in parametrii de la inceput, acum mi se pare mai silentioasa turbina (o sa incerc faza cu geamul deschis la 3000 RPM).
La ce service alfa imi recomandati sa ma duc ? Eu sunt din Focsani as putea sa ma duc la serviceul alfa din : Braila , Galati , Buzau sau astept sugestii .
Mai am o intrebare , la Alfa 156 1.9 JTD pe la motor , langa bujiile incandescente este vreun capacel de plastic (gri), format neuniform (cam 7cm diametru) - putin ovalizat , pe care sa scrie "made in Germany" ......pun intrebarea asta pt ca dupa ce mi-au schimbat bujia (am fost de fata cand a schimbat-o) si a scos masina din service am gasit capacul pe jos langa locul unde era masina , atunci am vazut ca scrie ca e facut in Germania si nu prea i-am dat importanta . L-am intrebat pe mecanic daca stie ce e cu capacelul , a zis ca nu stie ce e cu el, ca nu a desfacut nici un capacel asemanator cand a schimbat bujia (nici eu nu am vazut sa desfaca asa ceva). Verificarea preliminara a bujiilor a fost facuta de un electrician de la firma (cu o zi in urma) , si ma gandesc sa nu-l fi lasat nefixat .
In principal as vrea sa stiu unde as putea sa vad piesele secundare care intra in componenta unui motor pote il vad in schita aia .
In principal pun intrebarea asta pt ca imediat dupa ce am plecat de la service masina mergea ca noua , dupa aceea in timp(1-2 sapt) a inceput sa prezinte simptomele de mai sus .