It is currently 27 Nov 2024, 06:40

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1117 Next
Author Message
PostPosted: 28 May 2010, 08:30 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Mi-a apărut iar semnalul fatidic M.C.S.F. Eroarea e cea din poză. A apărut marți după amiază la drum întins în timp ce rulam liniștit, fără forjă, undeva pe la 100 km/h. Motorul mergea la fel și după ce a apărut eroarea. Am șters-o și nu a mai apărut, fără alte intervenții.


Attachments:
Eroare MCSF.jpg
Eroare MCSF.jpg [ 39.38 KiB | Viewed 2934 times ]

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK
Top
   
PostPosted: 28 May 2010, 10:16 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Marian, pune te rog printul cu erorile mele poate ma ajuta cineva.
Thanks!

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Am reusit si am scapat de erorile P1172, P1175, P1177 si P1178. Am fost la reprezentanta, mi-au resetat ECU si au mai facut niste setari pe acolo astfel incat sa nu-mi mai apara eroarea la senzorul axei cu came. Cum am scapat, deocamdata, de erorile de amestec? R: Avand in vedere ca-mi tragea aer fals pe la galeria de admisie, am etansat-o de jur imprejur. Tragea aer fals. Deocamdata sunt cu ea in teste. Am aproape 800 km de cand nu am mai vazut nici o eroare. Daca imi apare din nou, voi schimba galeria.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2010, 06:54 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2008, 20:43
Posts: 45
Location: Buzau
La ce reprezentanta ai fost, la Bucuresti? Cam cat a costat toata afacerea? Multumesc.

_________________
Alfa 156 2005 1.6TS 120cp

ex Alfa 146 1.6 Boxer 1996


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2010, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
nsoimaru Quote:
La ce reprezentanta ai fost, la Bucuresti? Cam cat a costat toata afacerea? Multumesc.
La cea din Iasi am fost. Etansarea m-a costat 180 de lei. Asta inseamna demontat, etansat si montat.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2010, 08:14 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2008, 20:43
Posts: 45
Location: Buzau
Multumesc. O sa incerc si eu sa schimb toate garniturile de la evacuare sa vad ce se intampla.

_________________
Alfa 156 2005 1.6TS 120cp

ex Alfa 146 1.6 Boxer 1996


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2010, 10:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
nsoimaru Quote:
Multumesc. O sa incerc si eu sa schimb toate garniturile de la evacuare sa vad ce se intampla.
De evacuare? :?
P.S. Etansarea n-am facut-o la reprezentanta. Aia de acolo mi-au spus ca schimba galeria cu totul, la un pret spus de ei de ~8000 ron (bataie de joc!!). Pe original o galerie de admisie costa ~3200 ron, care tot e foarte scump.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2010, 07:17 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2008, 20:43
Posts: 45
Location: Buzau
Cunosc la mine in Buzau pe cineva care chiar se pricepe la esapamente. O sa scimb numai garniturile. Sa vedem ce se intampla dupa.

_________________
Alfa 156 2005 1.6TS 120cp

ex Alfa 146 1.6 Boxer 1996


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2010, 10:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
nsoimaru Quote:
Cunosc la mine in Buzau pe cineva care chiar se pricepe la esapamente. O sa scimb numai garniturile. Sa vedem ce se intampla dupa.
Scuza-ma, dar sunt confuz. Iti sufla gaze pe alaturi ca nu inteleg de ce vrei sa schimbi "garniturile la evacuare" (presupun ca este doar una singura pe blocul motor si una pe la catalizator)? Daca ai probleme cu etanseitatea galeriei de evacuare, poti scapa mai ieftin cu o pasta pentru esapamente, dar eu vorbeam de galeria de admisie.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2010, 06:43 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2008, 20:43
Posts: 45
Location: Buzau
Nu, eu am inteles gresit. Am confundat evacuarea cu admisia. Scuze.

_________________
Alfa 156 2005 1.6TS 120cp

ex Alfa 146 1.6 Boxer 1996


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2010, 00:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Mda, n-am scapat de erori P1172, P1175. Iarasi imi da ca am amestec prost :censored: :rant: :wallbash: . Cred ca am sa le iau prin eliminare (galerie de admisie, debitmetru si eventual sonde lambda, desi ele lucreaza)

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2010, 20:55 
Offline

Joined: 12 Aug 2010, 06:33
Posts: 32
Location: Iasi
Am si eu problema cu MCSF. Istoricul meu e destul de lung, de prin 2008 cand mi-a aparut prima data. Am schimbat atunci o sonda lambda, care mi-o dadea defecta in computer. Totul ok cateva mii de km, pana cand a aparut alta sonda. Dintr-o eroare a celor de la service s-a schimbat atunci alta decat cea defecta, dar dupa reclamatia au schimbat-o pana la urma si pe aia. Deci in total s-au schimbat 3 sonde de pe masina. Totul ok inca alte cateva mii de km. Intr-un final mi-a aparut si cea de-a patra sonda cu probleme. Aici in schimb au aparut si alte probleme: toate sondele apar in neregula. Intre timp am schimbat 2 bobine, alte chestii si sondele le-am lasat.
Azi am fost la service pentru alta problema si am verificat si ce-i pe-acolo pe la erori. Am copiat codurile de eroare si sunt dupa cum urmeaza:
P0156, P1151, P0420, P1131, P1175, P1161, P1135, P0154.
In plus am facut o verificare si pe sistemul de climatizare si erau prezente erorile: B1951 si B1950. Diagnoza s-a facut cu Fiat Examiner.
Masina e cea din semnatura.

_________________
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2010, 23:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Pune niste grafice cu sondele wideband te rog, alea de deasupra catalizatorului.
Poate te ajutam asa.
Un print screen din diagnoza, cum gasesti mai usor.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2010, 11:55 
Offline

Joined: 12 Aug 2010, 06:33
Posts: 32
Location: Iasi
Din pacate nu pot face captura momentan. Imi cumpar cablu si am sa fac o captura din Fiat ECUScan.

_________________
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2010, 14:21 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
P0141 - preheating resistance 1 below catal - Se refera la una din sondele lambda?
Multumesc, Andrei

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2010, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Da, cea de dupa catalizator.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2010, 21:01 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
andreiblitz Quote:
P0141 - preheating resistance 1 below catal - Se refera la una din sondele lambda?
Multumesc, Andrei
Am inlocuit sonda lambda de dupa catalizator, le-am incercat si pe cele de dupa precatalizatoare, beculetul galben s-a stins pentru moment dar astept sa se reaprinda pentru ca ceva nu este in regula.

Am inregistrat urmatoarele valori prin interfata de diagnoza(dau ex pt un singur interval de timp) :
O2 Signal 1 Pre-Cat. = 0.655
O2 Signal 2 Pre-Cat. = 0.636
O2 Signal 1 After-Cat = 0.455
O2 Signal 2 After-Cat = 0 ----> aici este o problema, cred eu, nici cum nu apare o valoare nenula.

Unde ar mai trebui sa umblu? Le-am testat urmarind graficele cu ele functionale cat si graficele cu mufele scoase, iar diferentele se observa, deci sondele functioneaza. Ar mai trebui sa fie o a 4-a sonda (pentru "O2 Signal 2 After-Cat") si nu stiu eu?

Multumesc.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2010, 22:58 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu, dupa cat este o singura sonda. Are 2 inainte pentru ca evacuarea stock este 4-2-1 si au vrut un control cit mai strict al combustiei. Important e ca sonda 3 sa dea un semnal cit mai constant, iar 1 si 2 un semnal apropiat de o sinusoida asa (neteda, fara spike-uri).


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2010, 06:35 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
IRBabuin Quote:
Nu, dupa cat este o singura sonda. Are 2 inainte pentru ca evacuarea stock este 4-2-1 si au vrut un control cit mai strict al combustiei. Important e ca sonda 3 sa dea un semnal cit mai constant, iar 1 si 2 un semnal apropiat de o sinusoida asa (neteda, fara spike-uri).
Asa se intampla, graficele sunt in regula dar ma intreb de ce O2 Signal 2 After-Cat = 0 tot timpul.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2010, 07:09 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Pe mine nu ma deranjeaza aceasta valoare 0 deloc. Am ajuns sa o observ cand i-am facut diagnoza pentru ca daca o turez brusc, pana in 2000 rpm, parca merge in 3. Aceiasi problema este si daca este subturata si incerc s-o accelerez ceva mai tare.
N-am pierderi de putere sau alte probleme.
Throttle learn = completed, debitmetrul schimbat recent.
Urmeaza sa verific azi bobinele si bujiile.
Atasez o parte din graficul sondelor, poate ma ajutati cu un sfat.


Attachments:
graph.JPG
graph.JPG [ 40.14 KiB | Viewed 4149 times ]

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003
Top
   
PostPosted: 18 Feb 2011, 05:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Erorile P1172, P1175, P1177 si P1178 s-au rezolvat prin schimbarea debitmetrului. Multumesc lui seth pentru sfat.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2011, 14:33 
Offline

Joined: 28 Mar 2011, 14:27
Posts: 1
Car: 156 jtd
Va salut.Detin o alfa romeo 156 1.9 jtd model 2003. am si eu o problema similara de cateva zile.. imi apare beculetul cu motor aprins,simt la pedala ca puterea scade, iar in spate da mult fum...asta repet de 2-3 zile. cat de grav este? mai pot sa merg cu msina? unde ma sfatuiti sa ma duc... ati mai patit asa ceva. ?
styu ca la alfa este o problema mai des intalnita...dar la mine se mai adauga si problema cu fumul...care ma ingrijoreaza...astept un raspuns sau un sfat...


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2011, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
1. completeaza locatia
2. debitmetru/furtun turbo spart
3. urmeaza dupa 1

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2011, 21:30 
Offline

Joined: 08 Mar 2011, 02:30
Posts: 2
Car: 156
Si eu am aceeasi problema cu furtunu turbo crapat ... da nu stiu de unde sa cumpar si cat costa ... am cautat pe net da nu gasesc nici un pret :(


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2011, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
terminator18 Quote:
Si eu am aceeasi problema cu furtunu turbo crapat ... da nu stiu de unde sa cumpar si cat costa ... am cautat pe net da nu gasesc nici un pret :(
Unul din locurile de unde ai putea lua furtune ar fi de aici.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1117 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited