It is currently 23 Nov 2024, 21:10

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 75 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 07 Jun 2010, 10:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Pai ai venit cu o problema si a fost rezolvata.
Ce te nemultumeste?
Daca schimbi uleiu odata, a 2-a oara e moka sau cum?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2010, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Daca il schimbi o data te astepti sa nu trebuiasca sa-l schimbi iar peste 3 saptamani, da nu-i problema au rezolvat altii si nu am probleme de 2 ani. Ca si prestator de "servicii" in Romania e normal sa ai atitudinea asta. Astfel consider incheiat subiectul.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2010, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Tu ai o atitudine gresita!
Ti-am explicat foarte clar, daca ai acelasi cod de eroare in urma citirii, nu te va costa nimic.
Daca martorul este aprins din alta cauza nu sunt eu de vina si este normal sa suporti costul serviciului oferit.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2010, 09:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Am si eu o bila neagra de adaugat pe blazonul celor de la autoitalia service colentina.Am facut programare pentru revizie si verificat anumite chestii la masina, respectiv un zgomot usor la trenul de rulare dreapta fata, am intrebat de costul total al reviziei, mi s-a comunicat destul de lejer valoarea insa, cand am ajuns la momentul platii, surprize surprize, suma facturata era sensibil mai mare si anume cam cu vreo 300 ron in plus.Trist insa adevarat.O alta mentiune ar fi cea legata de timpul petrecut in service, mult prea lung dat fiind ca desi ajungi la 07.55 la programare, masina ti se ia in primire abia la 8.20 iar de intrat in service intra pe la 8.50.Nu mai spun de timpii morti care sunt intre operatii, masina "odihnindu-se" linistita pret de zeci de minute fara sa o bage nimeni in seama.Dar asta e, se pare ca totusi traim in Romania.
In rest numai de bine.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2010, 21:57 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3331
Car: Giulia Q
eu nu pot sa inteleg cum nu ai tu relatii la service :blink: , eu daca lucram in bransa veneau aia si schimbau uleiul in parcare :D

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2010, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Eu nu mai lucrez in bransa demult, si chiar daca as fi lucrat, poate doar sa ma cheme Stein sa am parte de revizie unde vreau si cand vreau eu. :wink:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2010, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2009, 15:53
Posts: 248
Car: 147 fl blumontecarlo
Location: Bucharest
Eu contrar lui georgeg am o parere f buna despre colentina. Intamplator am fost acolo de cateva ori printre care si pentru revizie si nici o data nu am stat mai mult de 2h cat despre pret am vorbit inca de la receptie exact costul produselor si aproximativ cu tot cu manopera.. Pe de alta parte toata lumea parea amabila la intrebari chiar am primit bautura gratis + tv, intre timp mecanicii lucrau la masina calm si atent. Daca o faceau mai repede aveam impresia ca se grabesc si ca sunt neglijenti :lol:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 T.Spark (facelift)
Happy with her.. In love with her..


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2010, 09:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
O problema constatata la service-urile reprezentantelor AI si confirmata cu ceva vreme in urma de cineva care lucreaza in service, este ca nu dispun de stoc de piese de test/proba. Ca sa fiu mai explicit, nu au piese pe care sa le inlocuiasca pentru a elimina suspiciunea defectului la o piesa, cand diagnosticul nu este clar. Ca sa poata proba o piesa trebuie scoasa din depozit, iar o piesa scoasa din depozit trebuie automat cumparata de client.
Mi se pare un mare dezavantaj atat pentru client cat si pentru mecanicii/electricieni care in unele cazuri nu pot proba concluziile trase si atunci fie isi dau cu presupusul fie se ajunge in situatia sa i se schimbe clientului mai multe piese bune pana se ajunge la cea defecta.


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2010, 10:43 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Dragos Quote:
O problema constatata la service-urile reprezentantelor AI si confirmata cu ceva vreme in urma de cineva care lucreaza in service, este ca nu dispun de stoc de piese de test/proba. Ca sa fiu mai explicit, nu au piese pe care sa le inlocuiasca pentru a elimina suspiciunea defectului la o piesa, cand diagnosticul nu este clar. Ca sa poata proba o piesa trebuie scoasa din depozit, iar o piesa scoasa din depozit trebuie automat cumparata de client.
Mi se pare un mare dezavantaj atat pentru client cat si pentru mecanicii/electricieni care in unele cazuri nu pot proba concluziile trase si atunci fie isi dau cu presupusul fie se ajunge in situatia sa i se schimbe clientului mai multe piese bune pana se ajunge la cea defecta.
Hehe... este cum s-ar zice o situatie "win-win". Autoitalia castia vanzand piese degeaba iar clientul castiga avand piese mai noi in masina. Lasand gluma, cred ca e destul de evidenta tehnica lor de vanzare.

Cea mai urata problema pe care am avut-o eu, a fost cand a trebuit sa schimb rulmentul de pe spate dreapta, luat de la Italoparts, ricambi originali cica. Mers cu el la mecanic, dat jos rulmentul prin taierea camasii interioare care era desigur sudata, iar apoi surpiza: noul rulment avea diametrul de 30 mm fata de 35 mm cat are axul. Nu stiu daca piesa nu era originala, daca am axul schimbat sau italienii au fost ocupati cu cafele in ziua in care au produs rulmentul. Cert este ca Italoparts mi-a trimis in cateva ore un rulment aftermarket care s-a potrivit, deci si-au spalat intr-o oarecare masura numele.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2010, 11:21 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
ibiza Quote:
Dragos Quote:
O problema constatata la service-urile reprezentantelor AI si confirmata cu ceva vreme in urma de cineva care lucreaza in service, este ca nu dispun de stoc de piese de test/proba. Ca sa fiu mai explicit, nu au piese pe care sa le inlocuiasca pentru a elimina suspiciunea defectului la o piesa, cand diagnosticul nu este clar. Ca sa poata proba o piesa trebuie scoasa din depozit, iar o piesa scoasa din depozit trebuie automat cumparata de client.
Mi se pare un mare dezavantaj atat pentru client cat si pentru mecanicii/electricieni care in unele cazuri nu pot proba concluziile trase si atunci fie isi dau cu presupusul fie se ajunge in situatia sa i se schimbe clientului mai multe piese bune pana se ajunge la cea defecta.
Hehe... este cum s-ar zice o situatie "win-win". Autoitalia castia vanzand piese degeaba iar clientul castiga avand piese mai noi in masina. Lasand gluma, cred ca e destul de evidenta tehnica lor de vanzare.

Cea mai urata problema pe care am avut-o eu, a fost cand a trebuit sa schimb rulmentul de pe spate dreapta, luat de la Italoparts, ricambi originali cica. Mers cu el la mecanic, dat jos rulmentul prin taierea camasii interioare care era desigur sudata, iar apoi surpiza: noul rulment avea diametrul de 30 mm fata de 35 mm cat are axul. Nu stiu daca piesa nu era originala, daca am axul schimbat sau italienii au fost ocupati cu cafele in ziua in care au produs rulmentul. Cert este ca Italoparts mi-a trimis in cateva ore un rulment aftermarket care s-a potrivit, deci si-au spalat intr-o oarecare masura numele.
italoparts sunt, in principiu, destul de seriosi. Si atunci cand o dau de gard o rezolva urgent pe cheltuiala lor. Cel putin asta e parerea mea in urma experientelor pe care le-am avut cu ei, pana acum.


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2010, 11:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Ca tot veni vorba de Italoparts. Nu mai am toate detaliile pentru ca s-a intamplat acum mai bine de un an.
In mare povestea e ca am avut niste bielete antiruliu luate de la ei(cu una din ele m-am intors inca de la poarta depozitului pt ca era bucsa f moale). La scurt timp si dupa putini km, am constatat in service ca tot cauciucul se crapase, la toate 4 capetele. Cu toate ca nu e vorba de o mare valoare, e vorba de calitatea produsului cumparat (ca ricambi orig) si in plus poate feedback-ul ii ajuta si pe ei.
Am luat legatura cu Dragos de la Italoparts si dupa oarecare ezitare a constatat ca erau intradevar de foarte proasta calitate(deteriorarea aparuse la toate patru capetele identic) si mi le-a schimbat pe garantie cu unele OCAP.

Deci in final s-au comportat foarte ok si probabil nici nu vor mai aduce astfel de bielete.
E drept ca mai mare a fost deranjul cu demontarea si cumpararea altor bielete pentru inlocuirea lor pana cand le-au schimbat pe cele defecte, dar cu ocazia asta am verificat reactia lor si poate i-am si ajutat cu feedback legat de calitatea stocului respectiv.

Ce nu mi se pare chiar in regula in garantia oferita este ca piesele trebuie montate in service autorizat RAR (asta e normal) dar si autorizat de FIAT. Eu nu sunt convins nici macar ca AI are service autorizat de FIAT. Chiar si asa obligatia de a monta orice piesa la AI mi se pare exagerata. Ar insemna ca un service multimarca trebuie sa obtina autorizatii de la toti producatorii auto.
Probabil ca nu se tine cont de acea conditie din fisa de garantie la schimbarea pieselor, insa poate nici nu ar trebui sa apara acolo.


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2010, 09:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
In ce priveste service-urile acum. Am avut si experiente placute si foarte neplacute.
Exemplu de experiente neplacute(nu o sa precizez serviceurile): plecat cu bieletele nestranse, adica piulita ea infiletata doar de doua ori in capatul filetului. Culmea e ca mi-a spus seful de la service ca mai are un troncanit dar e de la altceva decat ce au lucrat ei. Evident ca n-am mers decat pana la capatul strazii unde din cauza troncanelilor infernale am verificat si am constatat singur ca nu au strans piulitele de la bielete.

Mi-au lucrat la masina si oameni priceputi si am constatat ca la masinile astea italienesti cel mai bine lucreaza cei care o fac din pasiune si care lucreaza doar italienesti. Unul dintre ei este Alex Mirica, Un baiat de nota 10 care era foarte activ si aici pe forum. Din pacate nu stiu daca se mai ocupa de asa ceva.

Am auzit apoi la club Fiat de un service specializat pe masini italienesti, la care se duc mai multi prieteni cu fiaturile pentru ca au fost multumiti. Am fost si eu si am constat ca se perinda si multi colegi de aici de la alfaclub pe la service-ul asta. E vorba de ProblemeFiat, unde mi-am rezolvat probleme destul de delicate la care in alte parti, inclusiv in reprezentanta nu s-a gasit solutie. Baietii de acolo nu m-au dezamagit pana acum si intre timp ne-am imprietenit chiar bine. Ce imi place este ca programarile se respecta intotdeauna si masina nu zace. O duc la ora fixa, se lucreaza repede si o iau inapoi foarte repede. La inceput stateam langa ei in timp ce lucrau, pentru ca nu am incredere din principiu, si am constatat ca nu bajbaie, indiferent de operatie. Poate pentru ca au lucrat in trecut la Perugia si cam viseaza masinile astea. Lucreaza cu scule potrivite, nu improvizatii(au si cheie pt debitmetru, cale, etc) si de mai multe ori cand intentionam sa schimb ceva ce nu era necesar m-au atentionat ca arunc cu banii degeaba. In alte parti se intampla exact opusul, ti se recomanda sa schimbi piese inutil.

Cam atat deocamdata, mai revin cu experiente din alte parti cand o sa mai am.


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2010, 18:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Rog recomandare statie ITP in Bucuresti sau imprejurimi.
Cerinte obligatorii: sa fie serios (sa nu caute nod in papura) si sa nu fie ÅŸpagar.

Asta pentru ca la ultimul ITP am nimerit la un meltean care dupa ce a luat spaga m-a si picat pe nedrept(ulterior m-a trecut chiar nenea de la RAR). Deci gata cu spaga la ITP!

Multumesc.


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2010, 18:33 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2009, 15:53
Posts: 248
Car: 147 fl blumontecarlo
Location: Bucharest
Renault filaret (pe trafic greu)

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 T.Spark (facelift)
Happy with her.. In love with her..


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2010, 20:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
NRG Auto la intrarea in Popesti pe stanga venind dinspre Bucuresti . Asta daca ti-e aproape .... Am fost cu un 147 cu becuri arse fara numar dar omu` ala nu a zis nimic . Program de la 9 .


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2010, 18:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
O surpriza placuta facuta de AI Colentina.
Au dat curs nemultumirii mele si m-au rechemat in service. Mai multe detalii AICI.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: alfa 159 jtd 1.9 service
PostPosted: 07 Dec 2010, 01:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jan 2008, 20:49
Posts: 21
Location: Bucuresti
Salutare, sunt si eu posesor de Alfa, nu am prea activat pe forum decat la lectura insa acum cu nervii intinsi la maxim nu m-am putut abtine si am zis sa postez. Am modelul 159 jtd 1.9 din 2007 si fiind in garantie pana acum vreo 3 luni am facut reviziile numai la mizeria de service autoitalia de pe bld timisoara ( bucuresti ). Prima revizie de 10k kilometrii am prins-o pe vremea cand service-ul era in "extinderi" si telefonul pentru programare l-am dat la 9900km ...surpriza a fost sa fiu programat peste 2 luni ?!?! moment in care mi-a picat fata ca la o masina atat de scumpa sa am astfel de servicii. Dupa ceva dezbateri am fost lasat sa ajung cu kilometrajul pe la 12k kilometrii , facut si revizia , vreo 7 milioane parca ( imi lipseste factura din pacate si nu pot da suma exacta).

REVIZIA 2- 20k kilometrii, sun pe la 18k km( stiind ce am patit prima oara) sunt programat spre surprinderea mea a doua zi ?!
Intreb la telefon cam la ce pret se ridica mi se spune "cam 6 milioane" , ma prezint la service cu masina , inainte sa plec intreb iar cu cati bani sa revin cand o ridic apare suma de 9 milioane...zic ok asta e. Dupa vreo 3 ore ma suna "desteptul" caruia predasem masina ca am placutele de frana fata uzate ( mai merg doar 2.000 km a fost exprimarea ) si daca vreau sa le schimb, intreb pretul ...9 milioane, zic clar pas, le voi schimba mai tarziu...imi spune ok insa sa nu uitati de ele . Dupa inca vreo 4 ore ( 7 de la predarea masinii) sun sa intreb ce se intampla de nu e gata , masina fusesem anuntat ca e gata la ora 14 si era deja 17...mi se spune sa vin sa o ridic. Ajung la service, dupa inca 1 ora de asteptare pentru ca masina era inca pe rampa mi se pune factura in fata in valoare de 22.000.000 ?!!!!?!!?!!?!!?, ma uit pe ea placute frana in valoare de 9 milioane, cu tot cu montaj + revizie 13 milioane. Fac bineinteles o criza de nervi si le spun sa puna frumos in secunda aia placutele vechi la loc sau sa-mi dea masina sa plec si le platesc decat revizia pentru ca nu am cerut placutele noi ba dimpotriva. Dupa 30 min de discutii de culise mi se spune ca placutele vechi nu le mai gasesc insa seful de service a hotarat ca pot plati in rate placutele noi...cum eram foarte pe graba si cam fraier am zis ok.... Voi ati mai auzit de schimbat placute cu japca, sau placute uzate dupa 18k kilometrii, sau revizie cu toate filtrele + ulei (atat si nimic mai mult) sa coste 13 milioane ??.

Revizia 3- 28.000km si ultima facuta la acesti hoti la 9 luni dupa experienta neplacuta de mai sus a decurs oarecum fara peripetii si culmea a costat 9 milioane , piesele de pe factura fiind identice cu cele de pe factura de 13 milioane de la a doua revizie ...Imi explica si mie cineva cum e posibil ca preturile sa scada cu 4 milioane 9 luni mai tarziu ? Detin ambele facturi si ma uit si acum cu groaza pe ele pentru ca mi se pare de filme sf ce s-a intamplat acolo.

Pe langa neplacerile enumerate mai sus pot adauga si alta vizita in service pentru un incident pe asigurare care a necesitat revopsirea si acum dupa fix 12 luni desi am degresat, spalat si toate cele ...tot ce am revopsit arata ca o coaja de portocala ?!

De asemenea am observat dupa revizia 3 ( din pacate la restul nu m-am uitat) uleiul la iesirea pe poarta service-ului era negru ca taciunele si cam vascos pentru unul abea schimbat. Concluzia sunt aproape sigur ca placutele de frana fie mi-au fost luate efectiv la a doua revizie si inlocuite cu unele de foarte proasta calitate pentru care am fost taxat cu 9 milioane ( dupa 2 luni a aparut scartaitul la frane) uleiul taxat la fiecare revizie, sunt curios daca l-au schimbat vreodata, filtrele idem.

A mai avut cineva asa experiente cu acest service, daca da de ce naiba se mai duce lumea la ei in loc sa le dea cu pietre in geam si sa calce in picioare hotii care lucreaza acolo cand ii vad pe strada ?

Mai nou am gasit pe forum italo parts de unde imi cumpar piesele insa mai ramane o problema si anume a service-ului , imi poate recomanda cineva unul bun sa-mi faca o verificare calumea ? sunt curios ce placute de 9 milioane am eu pe fata :)) parca vad ca sunt de 500.000-1.000.000 si am fost taxat 9 milioane...cat si ce dezastru mi-au lasat in urma cei de la autoitalia....tinand cont ca motorul de 1.9 imi consuma 14-15 in bucuresti cu un drum pe aglomeratie si unul noaptea cand e pustiu...de unde imi pun reale intrebari daca uleiul a fost schimbat vreodata complet.
De asemenea am avut masina in service la un moment dat 3 zile timp in care, din ce am fost informat in momentul cumpararii trebuia sa beneficiez de masina de custodie, concept care se pare ca nu exista decat pentru clienti VIP...deci alta minciuna sfruntata.

Inca o intrebare si va las, cand e urmatoarea intalnire afla ...as vrea sa va arat starea vopselei dupa masina cat si data revopsirii sa va minunati toti, cat si acele facturi despre care vorbesc mai sus...facute parca de un negustor grec, dupa pe ce parte a patului s-a trezit in acea dimineata.

P.S uitasem de alte neplaceri dar dupa ce a lecturat nevasta ce am scris mi le-a amintit. Incident pe asigurare , inlocuit bara spate si bineinteles vopsit...trebuia sa fie gata marti, eu vineri plecam la munte si a fost gata vineri la ora 19:00 (tot acum 1 an s-a intamplat) era noapte la acea ora asa ca nu vedeam nimic, eram si pe graba rau am luat masina am plecat si cand am ajuns la munte am constatat ca bara spate pe partea dreapta era montata in afara masinii ...arata cam ca usile de la dacia 1300 de erau la 2-3 cm de masina. Revizia 2-a expusa mai sus am uitat sa spun ca mi-a adus si un cadou, un cd cu manele in cd playerul masinii !?!...insa nu a fost gratis din portbagaj disparandu-mi roata de rezerva proaspat cumparata.

_________________
Image


Last edited by RotaruHoria on 07 Dec 2010, 01:29, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 01:18 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Te-ai lamurit si tu cum e cu reprezentantele.. Pacat ca a trebuit sa te usureze bine de tot de bani pana sa deschizi ochii aia dragalasi ai tai ca s avezi ca acolo nu lucrau decat CIOBANI..


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 08:06 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Salut, si bine ai venit.
Din pacate exact astia sunt oamenii care lucreza in reprezentantele Alfa ( hai nu toate ). Cam dureroasa metoda sa realizezi si tu acest lucru. Sunt niste neprofesionisti, nici macar nu au bun simt, extraordinar de slab pregatiti. Acestea sunt servicii post-vanzare. Am avut si eu contact cu ei, insa nu am iesit atat de sifonat. Nici tu nu trebuia sa accepti magariile lor, ai fost cam slab de inger, pe banii tai :uhuh:
Despre serviciul din Colentina am ceva lucruri bune de spus, asa ca incearca si tu acolo. Vis-a-vis de Carrefour, parca.
Intalnire din Buc se tin pe platou la Academiei, duminca, orele 15.00
Vino duminica ce urmeaza si discutam mai multe.


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Eu am mai recomandat pe forum service-ul AI din Colentina. Pana la 32.000 km (plus doua bare schimbate, curatat EGR, etc) eu sunt chiar multumit de ei.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2009, 23:14
Posts: 232
Location: Cluj-Napoca
Eu cu reprezentanta Alfa am avut un singur contact si sunt sigur ca nu o sa i mai caut. Am fost sa aflu cat ma costa schimbul de distributie, 1500 Ron fara pompa de apa :shock: (la servis unde merg de atunci mi-a luat 150ron manopera + 500 piesele, cu tot cu pompa de apa).Am mai avut o problema legata de faptul ca nu mergea inchiderea centralizata. A venit omu , s-a uitat la masina tot roata , a inchis masina din cheie(nu din telecomada chei) de vre 3 ori tot a apasat pe butoane si mi-a zis ca nu merge si ca ma costa 50 ron +200 programatul chei dar nu i sigur ca o sa mearga. De atunci nu mai merg la ei si nici nu recomand.

_________________
Alfa GT 2.0 jts Bambina
Fiat Bravo 2 1.6 jtdm 120cp
ex:Alfa 147 1.6TS 105 cp eco
ex:FF2 1.6 tdci 109 cp Wagon


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 14:35 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
N-ar fi fost mai bine sa postati AICI? :roll:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 15:23 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu te mai obosi cu AI de pe TM, platesti enorm si nu primesti prea multe inapoi. Referitor la consum, trebuie sa incerci o diagnoza sa vezi ce nu merge.

Daca are inca garantie etc, lumea vorbeste frumos de AI Colentina. Daca nu, vorbeste cu colegul nostru alexmirica si o sa ramii surprins placut.

Coaja de portocala e un feature la vopseaua/lacul de generatie noua. Vezi BMW sau Mercedesuri noi pe strada cu coaja de portocala. Ca sa o faci cu luciu ca de salon trebuie sa o polisezi.


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
IRBabuin are dreptate. Daca nu faci un polish ca la carte inainte si dupa aplicarea lacului te alegi cu o..."portocala". Cei ce fac vopsitorie stiu asta dar mai stiu ca asta inseamna timp si bani cheltuiti din partea lor plus ca operatiunile respective nu sunt recunoscute in devizele trimise asiguratorilor(cu foarte putine exceptii). In consecinta daca vrei sa-ti iasa bine trebuie sa platesti din buzunar pentru acele operatiuni si va dura ceva mai mult; necesita timpi de uscare mai mari pentru a putea polisa cum trebuie.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jan 2008, 20:49
Posts: 21
Location: Bucuresti
va multumesc pentru indrumari, probabil ca voi plati din buzunar sa rezolv problema cu aspectul vopselei...e groaznica. Cat despre problemele mele ...tocmai am fost la un service si i-am rugat sa scoata filtrul de polen...mie mi se parea ingrozitor de complicat sa scot torpedoul , etc, imi era sa nu-mi prind urechile. Cand au scos filtrul au ramas baietii aia masca...au zis ca asa ceva n-au vazut nici la masini de 30.000 unde filtrul nu fusese schimbat niciodata....mentionez ca eu am acum 33.000 ..si teoretic la 28.000 a fost schimbat ultima oara. L-am vazut si eu si m-am minunat, asa am aflat de ce aerul conditionat era frectie la picior de lemn si asa mai departe. Concluzia din nou...nenorocitii aia de la autoitalia nu cred ca l-au schimbat niciodata( desi l-am platit la fiecare 8-10k kilometrii)...probabil d-asta niciodata nu vedeam vreo imbunatatire a sistemului de ventilatie dupa revizii...sa le dea Dumnezeu tot ce le doresc eu si de obicei culmea e ca am gura aurita. Filtrul de ulei pus de AI pe masina era mann...acum nu stiu ce trebuia sa fie original, filtrul de aer era cat de cat ok ( probabil schimbandu-se mai usor s-au deranjat sa puna altul), uleiul cine poate stii daca fusese sau nu schimbat iar filtrul de motorina pe care mi-au luat 3.8 milioane era doar unul compatibil si nu original.....acum am pus pe ea numai filtre originale , ulei schimbat sub nasul meu si sincer uitasem ca masina asta poate sa decoleze in asa hal. :evil:
Acum vreau sa urmaresc si consumul sa vad unde ma situez cu toate schimbate...daca a mai scazut de la 14-15 cat aveam si revin cu comment

_________________
Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 75 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited