Salutare, sunt si eu posesor de Alfa, nu am prea activat pe forum decat la lectura insa acum cu nervii intinsi la maxim nu m-am putut abtine si am zis sa postez. Am modelul 159 jtd 1.9 din 2007 si fiind in garantie pana acum vreo 3 luni am facut reviziile numai la mizeria de service autoitalia de pe bld timisoara ( bucuresti ). Prima revizie de 10k kilometrii am prins-o pe vremea cand service-ul era in "extinderi" si telefonul pentru programare l-am dat la 9900km ...surpriza a fost sa fiu programat peste 2 luni ?!?! moment in care mi-a picat fata ca la o masina atat de scumpa sa am astfel de servicii. Dupa ceva dezbateri am fost lasat sa ajung cu kilometrajul pe la 12k kilometrii , facut si revizia , vreo 7 milioane parca ( imi lipseste factura din pacate si nu pot da suma exacta).
REVIZIA 2- 20k kilometrii, sun pe la 18k km( stiind ce am patit prima oara) sunt programat spre surprinderea mea a doua zi ?!
Intreb la telefon cam la ce pret se ridica mi se spune "cam 6 milioane" , ma prezint la service cu masina , inainte sa plec intreb iar cu cati bani sa revin cand o ridic apare suma de 9 milioane...zic ok asta e. Dupa vreo 3 ore ma suna "desteptul" caruia predasem masina ca am placutele de frana fata uzate ( mai merg doar 2.000 km a fost exprimarea ) si daca vreau sa le schimb, intreb pretul ...9 milioane, zic clar pas, le voi schimba mai tarziu...imi spune ok insa sa nu uitati de ele . Dupa inca vreo 4 ore ( 7 de la predarea masinii) sun sa intreb ce se intampla de nu e gata , masina fusesem anuntat ca e gata la ora 14 si era deja 17...mi se spune sa vin sa o ridic. Ajung la service, dupa inca 1 ora de asteptare pentru ca masina era inca pe rampa mi se pune factura in fata in valoare de 22.000.000 ?!!!!?!!?!!?!!?, ma uit pe ea placute frana in valoare de 9 milioane, cu tot cu montaj + revizie 13 milioane. Fac bineinteles o criza de nervi si le spun sa puna frumos in secunda aia placutele vechi la loc sau sa-mi dea masina sa plec si le platesc decat revizia pentru ca nu am cerut placutele noi ba dimpotriva. Dupa 30 min de discutii de culise mi se spune ca placutele vechi nu le mai gasesc insa seful de service a hotarat ca pot plati in rate placutele noi...cum eram foarte pe graba si cam fraier am zis ok.... Voi ati mai auzit de schimbat placute cu japca, sau placute uzate dupa 18k kilometrii, sau revizie cu toate filtrele + ulei (atat si nimic mai mult) sa coste 13 milioane ??.
Revizia 3- 28.000km si ultima facuta la acesti hoti la 9 luni dupa experienta neplacuta de mai sus a decurs oarecum fara peripetii si culmea a costat 9 milioane , piesele de pe factura fiind identice cu cele de pe factura de 13 milioane de la a doua revizie ...Imi explica si mie cineva cum e posibil ca preturile sa scada cu 4 milioane 9 luni mai tarziu ? Detin ambele facturi si ma uit si acum cu groaza pe ele pentru ca mi se pare de filme sf ce s-a intamplat acolo.
Pe langa neplacerile enumerate mai sus pot adauga si alta vizita in service pentru un incident pe asigurare care a necesitat revopsirea si acum dupa fix 12 luni desi am degresat, spalat si toate cele ...tot ce am revopsit arata ca o coaja de portocala ?!
De asemenea am observat dupa revizia 3 ( din pacate la restul nu m-am uitat) uleiul la iesirea pe poarta service-ului era negru ca taciunele si cam vascos pentru unul abea schimbat. Concluzia sunt aproape sigur ca placutele de frana fie mi-au fost luate efectiv la a doua revizie si inlocuite cu unele de foarte proasta calitate pentru care am fost taxat cu 9 milioane ( dupa 2 luni a aparut scartaitul la frane) uleiul taxat la fiecare revizie, sunt curios daca l-au schimbat vreodata, filtrele idem.
A mai avut cineva asa experiente cu acest service, daca da de ce naiba se mai duce lumea la ei in loc sa le dea cu pietre in geam si sa calce in picioare hotii care lucreaza acolo cand ii vad pe strada ?
Mai nou am gasit pe forum italo parts de unde imi cumpar piesele insa mai ramane o problema si anume a service-ului , imi poate recomanda cineva unul bun sa-mi faca o verificare calumea ? sunt curios ce placute de 9 milioane am eu pe fata
) parca vad ca sunt de 500.000-1.000.000 si am fost taxat 9 milioane...cat si ce dezastru mi-au lasat in urma cei de la autoitalia....tinand cont ca motorul de 1.9 imi consuma 14-15 in bucuresti cu un drum pe aglomeratie si unul noaptea cand e pustiu...de unde imi pun reale intrebari daca uleiul a fost schimbat vreodata complet.
De asemenea am avut masina in service la un moment dat 3 zile timp in care, din ce am fost informat in momentul cumpararii trebuia sa beneficiez de masina de custodie, concept care se pare ca nu exista decat pentru clienti VIP...deci alta minciuna sfruntata.
Inca o intrebare si va las, cand e urmatoarea intalnire afla ...as vrea sa va arat starea vopselei dupa masina cat si data revopsirii sa va minunati toti, cat si acele facturi despre care vorbesc mai sus...facute parca de un negustor grec, dupa pe ce parte a patului s-a trezit in acea dimineata.
P.S uitasem de alte neplaceri dar dupa ce a lecturat nevasta ce am scris mi le-a amintit. Incident pe asigurare , inlocuit bara spate si bineinteles vopsit...trebuia sa fie gata marti, eu vineri plecam la munte si a fost gata vineri la ora 19:00 (tot acum 1 an s-a intamplat) era noapte la acea ora asa ca nu vedeam nimic, eram si pe graba rau am luat masina am plecat si cand am ajuns la munte am constatat ca bara spate pe partea dreapta era montata in afara masinii ...arata cam ca usile de la dacia 1300 de erau la 2-3 cm de masina. Revizia 2-a expusa mai sus am uitat sa spun ca mi-a adus si un cadou, un cd cu manele in cd playerul masinii !?!...insa nu a fost gratis din portbagaj disparandu-mi roata de rezerva proaspat cumparata.