It is currently 12 Apr 2025, 21:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 20 Aug 2010, 09:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Senzor pozitie volanta 100%.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2010, 09:55 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Salut Alex,

L-am schimbat acum 2 zile, inainte de testerul de la Autovenezia . Si dupa ce l-am schimbat tot asa face.

Marius-

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2010, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cablajul l-au verificat? Pot fi mai multe cauze... Testerul ce zice?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2010, 17:33 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Am fost la Autoitalia la tester si a iesit doar o eroare la ceva senzor de am breiaj pe care or sters-o si nu a mai aparut si urmatoarea ciudatenie - e foarte mare diferenta :

Massa aria obietivo: 569.80 mg/ciclo
Massa aria misurata 95.2 mg/ciclo

Unii ziceau de debitmetru dus , aseara am scos mufa de la debitmetru am testat-o asa la un moment dat a murit si asa. Alte simptome de debitmetru dus nu am - trepidat, consum mare, lipsa putere - dar totusi aceea diferenta mare pare sa indice debitmetru bulit.

Altii mai ziceau de "senzor pozitie axe cu came" - acela am inteles ca daca e dus iese la tester - la mine nu a iesit.

Cablajul la senzor nu a fost verificat , luni o sa se intample asta m-am programat si pentru cablaj si pentru verificat admisia poate depistez de unde aceea diferenta - oricum nu sunt sigur ca diferenta mare de masa de aer este si cauza problemei mele.
Senzor-ul pozitie axe cu came nu l-as schimba numai in ultima instanta - la modelul meu cred ca este undeva sub distributie.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2010, 00:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Senzorul RPM nu da eroare decat la oprirea motorului. Lasa motorul sa mearga pana se opreste apoi vezi ce zice testerul. Daca e senzorul defect, fie iti da direct eroare, fie iti da 0 RPM cand dai la cheie.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2010, 11:26 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Am lasat motorul sa mearga si apoi a fost pus testerul - nu s-a inregistrat nici o eroare . Singurul lucru negativ remarcat au fost valorile de aer care le-am p in postul anterior.
Aseara am resetat si computerul de bord si acuma dimineata am testat-o iar - dupa vreo ora de mers la relanti a murit motorul iar. Ce ma enerveaza e ca in rest fuge in draci si nu are absolut nici o simptoma .
In trafic normal cand apa stat undeva la 75 grade e ok - problema e cand apa ajunge la 90 grade si sta acolo c-am o ora atunci incepe.
Iar cand merg cu clima pornita si apa e mai tot timpul la 75 nu am probleme poate de aceea nici nu am observat problema pana acuma - ca sunt maniac cu clima la mine merge tot timpul.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2010, 22:04 
Offline

Joined: 14 Jul 2009, 21:08
Posts: 15
Nu stiu daca ai rezolvat dar low oil preassure apare daca masina se incalzeste excesiv si ai uzura mare in cuzineti.
Temp de 75 de grade nu este normala decat daca ai termostatul blocat pe deschis.
daca zici ca totuis urca la 90 in trafic greu sa nu cumva sa fie o eroare de citire temperatura si 75 sa fie 90 real si 90 sa fie pe undeva aprope de 100 grade, uleiul se subtiaza, presiunea scade dincauza uzurii mari a cuzinetilor si asta opreste motorul...nu cred ca se caleaza , nu ar mai porni dupa ce se raceste putin


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2010, 08:45 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Nu am mai patit pana acum, cei drept nici nu s-a mai incalzit asa tare. Stau un pic sa-mi revin $ si apoi o sa schimb termostatul si o sa fac un test cu un debitmetru sa-l elimin si pe el din ecuatie.
Cat despre uzura cuzinetilor ... nu stiu prea multe . . . cum se poate verifica, eventual mai exista si alte simptome care sa indice uzura lor ?

_________________
----------------------------------------------


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited