It is currently 29 Nov 2024, 12:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Probleme Alfa 147
PostPosted: 06 Jan 2006, 01:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Imi expun si eu aici problema.

Inainte de asta salutare tuturor, cause i`m newbie :wave: Am o alfa147 1.6 t spark 105cp. De ceva vreme, mai ales de cand e putin mai rece pe afara, cand pornesc masina merge foarte impiedicat, iar daca ma infing putin in ea imi semnalizeaza "Motor control system failure" iar ledul galben cu motorul ramane aprins pe bord. Bineinteles ca prima oara m-am infipt cu ochii in carte sa vad ce inseamna acest lucru, iar cartea spune ca poti continua deplasarea fara sa soliciti prea mult motorul (turatii ridicate/viteza mare). Daca dupa un timp ledul se stinge nu-i nimic grav, daca ramane insa aprins trebuie mers neaparat in service! La mine ledul s-a stins de fiecare data... Tot in carte spune ceva legat de sistemul de aprindere/carburatie (sper sa nu gresesc, cartea tehnica o am in franceza :oops: ).

Voua vi s-a intamplat vreodata asa ceva? Aveti idee ce ar putea fi?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Jan 2006, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
In primul rand trebuie sa-ti spun ca DE MASINA NU SE TRAGE CAND MOTORUL ESTE RECE, mergi frumos cu maxim 2500-3000rpm pana apa ajunge la 90 C. In caz contrar vei nenoroci motorul in scurt timp.

In legatura "led-ul galben" , ma gadesc ca ,(virgula) catalalizatorul era inca rece (care functioneaza optim doar la temperaturi ridicate) iar cand ai calcat-o nu a avut timp sa arda toate gazele iar senzorul ce se afla montat dupa catalizator a simtit acest lucru si de aceea s-a aprins ledul galben. Probabil cand catalizatorul a ajuns la temperatura optima s-a stins led-ul.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Jan 2006, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Exact asta e posibilitatea. Am cuplat tester-ul pe Alfa si am generat o eroare din asta cum ai avut tu, la rece. E de la catalizator, ca nu lucreaza corect la temperaturi joase si sonda de dupa el a detectat o concentratie anormala de gaze nocive.
NU MAI CALCA MASINA pana cand nu are 90° fix! Omori motorul garantat in cel mai scurt timp posibil. Mergi si tu normal, nu prea subturat, dar nici prea turat (maxim 3000rpm) pana se incalzeste, dup-aia poti sa ii dai cox cat vrei!
Aicule, ai vazut ca ai avut dreptate cu tendonul ala? :evil:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Jan 2006, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Oameni buni.. nu ma intelegeti gresit.. nu ma apuc sa dau forje cu motorul rece.. Cand am zis ca merge impiedicat m-am referit ca abia o misc de pe loc si pe masura ce calc pedala parca mai rau o innec si o impiedic in loc sa accelereze lin.. si atunci imi da si eroarea respectiva! (uneori am patit chiar imediatr dupa ce am pornit-o, ledul se aprinde cand pui contactul si ar trebui sa se stinga dupa ce pornesti motorul, la mine a ramas aprins + a afisat eroarea pe calcul de bord!)...

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 02:01 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Mie mi se intampla cateodatra, cand e rece afara si motorul rece, sa plec de pe loc si masina sa tinda un pic a da in nas, dar nu se aprinde nimic si "problema" se rezolva dupa 200m maxim. Asta cand plecam imediat cu ea dupa ce o porneam. Acum cand e rece afara, stau macar 1 minut pana sa plec. Cand e mai frig, stau si 2 minute poate...
Poate asa e si la tine, fiind rece motorul si foarte frig afara, motorul da un pic in nas. Mi se pare destul de normal, desi ati putea spune ca computerul ar trebui sa rezolve problema...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
O fi de la benzina. Cu benzina de la Agip, dau la cheie si plec dupa 10 secunde, masina nu da in nas deloc! Ei, cum bag de la Petrom sau MOL de exemplu, da in nas cand e rece motorul. Am bagat la ei o singura data, am vazut ca merge prost si nu mai bag a doua oara de la ei. Poate si la voi e asa.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Last edited by alexmirica on 07 Jan 2006, 18:33, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 18:01 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Mda...recunosc ca si eu bag numai de la Petrom :?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 19:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
guilty too :oops:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pai vedeti?:bored: Va mai si mirati de ce va mai apar tot felul de erori si alte chestii. Bagati si voi de la Agip, pretul e FIX ACELASI! Si o sa vedeti ca si consumul scade!!! :!: ... si masina trage mai bine.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Yes master :plecaciune: :plecaciune: :plecaciune:

:lol: In alta ordine de idei, la mine cu siguranta e ceva mai mult decat atat.. cred ca o sa fac o mica revizie in curand.. o sa incerc totusi sa schimb si benzina!

10x alot

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 19:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Te invit sa vii la intalnire, cuplam testerul pe masina si vedem ce zice. E OK asa?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 19:56 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
i agree! maine, ora 13, Piata revolutiei, right? Merci mult!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2006, 22:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
La intalnirea de azi am cuplat testerul la alfele lui ALX-EGE, alfa 147 si al lui 15624jtd.
Rezultatele au fost asa:

ALX-EGE:
No. of errors: 2
P0302 = Cylinder 2 misfire detected
Asta inseamna ca bujia de la cilindrul nr. 2 (cilindrul 1 e intotdeauna cel de langa distributie) nu da scanteie uneori. Cauze: electrozi uzati, contact imperfect la fisa ori bobina de inductie defecta (mai putin probabil). Daca nu ai schimbat bujiile demult, asta e. Bujiile trebuiesc schimbate la fiecare 50,000-60,000km, asa e recomandat, desi in manual scrie ca se schimba la 100,000km.
U1600 = Immobilizer - No signal
Asta inseamna ca ori s-a incercat pornirea cu o alta cheie, ori nu a fost citita corect codul din cheie. Fiecare cheie are un transponder, un cip ce are inmagazinata in memorie un cod unic. In jurul butucului cheii exista o antena prin intermediul caruia se citeste codul de pe cheie. In momentul in care pun contactul, pe bord afiseaza "CHECK ACTIVE", ceea ce inseamna ca este in curs de autentificare, se verifica corespondenta codului de pe cheie cu unul din cele 2...7 coduri inmagazinate in memoria imobilizatorului. Daca acest cod nu corespunde cu cel din memorie sau nu s-a citit nici un cod (lipsa transponder sau transponder defect), motorul este oprit automat, pentru a preveni furtul autovehiculului.


alfa 147:
U1600 = Immobilizer - No signal
Vezi explicatia de mai sus.
P0606 = microprocessore - INVALID SIGNAL - Internal ECM Processor Error
Asta inseamna ca la un moment dat s-a intrerupt comunicatia intre ECU motor si periferice facand ca procesorul intern din ECU sa se blocheze ori sa dea rezultate eronate. Este cauzat de un contact imperfect. Ai scos tu vreodata una din mufele alea 2 de la ECU, sunt in compartimentul motor, langa vasul pentru lichidul de frana? Sau ai umblat la firele din panoul de sigurante? Ai scos vreo mufa de acolo? Daca da, asta e. In mod normal nu se intampla asta.


15624jtd:
No failures. :peace:


Bafta!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2006, 01:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
:clapping: Merci mult alex! Intradevar, banuiam si eu bujiile, acum sunt sigur ca trebuie sa le schimb! Referitor la cealalta eroare, stiu ce s-a intamplat, e o poveste putin mai lunga dar nimic grav! 10x again!

PS: super intalnirea de azi :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2006, 01:23 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
multam si eu de testare 'nea adminu
asteptam si niste poze de la pozari totusi (cu nerabdare)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2006, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
pe cat posibil incercati sa bagati benzina CO100 macar un plin din 3 si un aitiv de curatat injectoare nu strica niciodata...La Megane-ul de la servici se intampla exact la fel la rece si chiar si dupa ce se incalzea dadea in nas;intr-un drum la Severin am facut plinul cu OMV 100 si cu aditiv de curatat si a mers breton.Muulte probleme apar de la sonda(sondele) lambda pentru ca daca nu ii citeste exact ce iese din motor nu stie centrala ce sa bage in el si se aiureste toata injectia...

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2006, 14:58 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
io bag numai motorina import Austria marca OMV, si cand eram pe benzina, OMV super 100 all the time (cu care nu aveam niciodata probleme si motorul suna mai bine)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2006, 15:01 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 15:53
Posts: 91
Location: Bucuresti
din ce am testat eu so far..:
MOL '98 ok
AGIP '98 better
OMV 100 - even better :D

_________________
147/ 1.6 TS 120cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Iar eu as adauga, Shell V-Racing 99+ the best. Pacat ca nu se comercializeaza, asa ca am trecut la OMV 100.

BTW, a incercat cineva noua benzina EVO de la MOL ?
Eu cand l-am intreabat pe baiatul de la statia MOL (de acolo alimentez masina de servici) ce cifra octanica are benzina EVO mi-a raspuns ca: "masina va accelera mai bine cu benzina evo". Asa ca l-am intrebat din nou ce cifra octanica are iar el mi-a raspuns: "consumul de carburat va scadea usor". Asa ca m-am lasat pagubas.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2006, 18:31 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai nu a putut sa-ti spuna saracul, pentru ca variaza cantitatea de galeti de apa adaugate in rezervoarele benzinariei :lol: :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Feb 2006, 18:55 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Chestie d'asta am patit si eu si baietii dela service mi-au schimbat bujiile si dupa aceea nu s-a maiintimplat. Cit despre carburanti nu stiu ce sa spun. La noi in Tirgoviste avem Mol, Agip, Lukoil, Petrom si Rompetrom si bineinteles mici statii private. De regula alimentez de la Petrom (99 Top + sau cum ii zice) si/sau Rompetrol (tot de 99 desi e mai scumpa ca la Petrom), mi se par cei mai buni. De la Mol am alimentat prima data si exact atunci am au inceput problemele si cei de la service mi-au zis ca si asta e o cauza. In principiu Molul si Lukoil au o faima proasta la noi in oras. Nu pot sa spun nimic de Agip. Nu am alimentat niciodata de acolo si nic nu am curaj.
E o chestie cotoioasa asta cu carburantii. Nu prea mai stii in cine sa ai incredere mai ales ca vad ca in Ardeal Molul e in carti. Ca o anecdota: am un prieten care a lucrat la o statie Shell si-mi spunea ca aditivarea carburantilor o faceau ei in statie, aveau niste bidoane cu aditiv si turnau in tancurile cu carburanti. Spunea ca nu prea respectau nici o proportie in sensul ca nu mai masurau si turnau la ochi sau ca se ma intimpla sa mai incurce aditivii. Probabil e o doza de adevar in ce spunea, desi asta se intimpla acu vreo 5-6 ani.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2006, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 15:53
Posts: 91
Location: Bucuresti
Fratzilor, help! De cateva zile incoace se aude un scarztait ciudat, ca de cauciuc ud. :roll: se aude in special la trecerea peste atat de desele denivelari de pe strazile bucurestene...nu cred sa fie bucsharaia ca am verificat-o in decembrie si era ok....si mi-e greu sa cred ca s-au bulit in 3 luni de mers prin bucuresti.... :?
vreo idee ce-ar putea fi?

_________________
147/ 1.6 TS 120cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Mar 2006, 00:11 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Hehe...3 luni in Bucuresti e destul ca sa iti puna bucsele pe butuci :) Nu inseamna insa neaparat ca e de la ele...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Mar 2006, 13:29 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 15:53
Posts: 91
Location: Bucuresti
come on! nici la dacie nu se duc in 3 luni... :evil:
mai degraba un amortizor? poate un amortizor dus sa scartzie? anybody?

_________________
147/ 1.6 TS 120cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Mar 2006, 14:00 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
da, e posibil sa fie de la un amortizor
apasa-te pe masina pe fiecare roata si vezi daca se aude sunetul

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited