It is currently 13 Apr 2025, 07:53

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06 Apr 2009, 20:43 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
a aparut acum ceva vreme (~o sapt) ... si se aude si la rece si la cald ... cand virez total se aude un zgomot, si nu, nu este zgomotul acela specific la toate masinile care au servo hidraulic (acolo e un zgomot "fin" si constant) ... se aude ceva mai tare si diferit parca se fortzeaza. stie cineva de la ce ar putea fi?? lichid nu pierd ... am verificat.

problema a doua este ca am vazut pe scut urme de ulei de la cutie, mecanicul meu zice ca e de la treapta a Va, pe acolo ar pierde. Vreau sa desfac acea parte cand voi avea uleiul care trebuie.
se poate sa fie ceva grav ...gen semering ?! sau sa fie doar garnitura care a cedat... mentionez ca cutia merge foarte bine pentru vitezele 1-5, la R mai agata uneori.
va mai rog sa imi spuneti si ce marca de ulei de cutie trebuie ...stiu ca se pune 75w90 sau 75w80.

sper sa fi fost destul de coerent,
multumesc anticipat pentru sfaturi ...


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 21:01 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
unde sunt urmele?cum ti capota deschisa si te uiti undeva in partea stanga in fata?


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2147
Car: 156 GTA
Este o boala a cutiilor de benzinar.
Nu se pierde mult ulei, doar cat sa faca o pata.
Trebuie dat jos capacul de la treapta 5, smirgheluit bine, cat sa fie suprafata de contact plana iar dupa aplicat silicon.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Last edited by nae on 06 Apr 2009, 21:12, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 21:11 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
zet Quote:
unde sunt urmele?cum ti capota deschisa si te uiti undeva in partea stanga in fata?

nu .... e in partea dreapta (cum te uiti la motor) chiar sub cutie


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
seth Quote:
Este o boala a cutiilor de benzinar.
Nu se pierde mult ulei, doar cat sa faca o pata.
Trebuie dat jos capacul de la treapta 5, smirgheluit bine, cat sa fie suprafata de contact cat mai plana iar dupa aplicat silicon.

sper sa fie doar atat, ca ulei ce marca de ulei si ce "W" imi trebuie??? am gasit elf 75w80 (nici nu am cautat mai deloc) ..dar sunt convins ca nu e bun


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 12:32 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
tiestob Quote:
a aparut acum ceva vreme (~o sapt) ... si se aude si la rece si la cald ... cand virez total se aude un zgomot, si nu, nu este zgomotul acela specific la toate masinile care au servo hidraulic (acolo e un zgomot "fin" si constant) ... se aude ceva mai tare si diferit parca se fortzeaza. stie cineva de la ce ar putea fi?? lichid nu pierd ... am verificat.

ce fac cu zgomotul asta la directie ? :( , de la ce e ? ce sa verific?


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 13:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
daca nivelul lichidului de servo nu e sub limita cauzele pot fi: lichid servo vechi sau pompa de servo

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
marian Quote:
daca nivelul lichidului de servo nu e sub limita cauzele pot fi: lichid servo vechi sau pompa de servo

exista vro metoda prin care sa imi dau seama daca lichidul servo este vechi?? masina are 62500km (se poate sa fie vechi la km astia) - bine si anul e 2002 ...

pompa de servo unde este? cum o identific... vreau sa imi bag io nasu pana chem mecanicu


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 20:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Te uiti in cartea de service. Lichidul se servo, cel de frana si antigelul se schimba la 2 ani.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2009, 05:59 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Schimba lichidul de servo, de preferat cu unul mai bun.
La cutie e mai aiurea, pentru ca, idea ar fi sa o dai jos, cureti, pui la loc, apoi pus alt ulei, mai bun. Irelevant daca e 75W80 sau 75W90, e diferenta mult prea mica pentru a conta. Cauta ceva sintetic si bun, daca schimbi.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited