Am o mare problema cu al meu 19JTD.
Pe scurt:
- nu mai atinge 200km/h(inainte se ducea repede in 200 si urca apoi mai greu pana in 210). Acum la 180 nu mai poate.
- in treptele 1-3 se tureaza pana in rosu(4500) si se mai duce si peste rosu. In a 4-a cu greu trece de 3500 si f greu ajunge la 4000. In tr 5 se tureaza f greu si la 3000- 3500 se cam termina de turat.(inainte in a 5-a se ducea in 4000-4500 fara probleme.
- in depasiri si la deal se simte bine ca nu accelereaza ca inainte. Inainte in depasiri era glont. Se accelera grav si lejer in cateva secunde luam 3 tiruri care merg cu 80, plecand din spatele lor, tot de la 80km/h. Acum ma chinui si la 2 turisme. Am constatat cat de greu trage incercand sa depasesc un papuc la 150-160Km/h Nu imi venea sa cred ca se chinuie asa.
Ca aparitie a evenimentelor, ele s-au intamplat cam asa(daca are vreo relevanta):
T0=stricat senzor pozitie volanta > tarait din munti pana in bucuresti cu motorul subturat si capota semideschisa ca sa nu imi taie injectia
T1=pus tester > constatat ca pe langa senzorul poz vol, erg dadea erori
T2=schimbat senzor poz. vol. > disparuta eroarea de engine
T3=curatat erg(constatat gum in admisie in jurul clapetei de admisie aer) > dispar erorile EGR
T4=migrare de la alimentare cu efix la alimentare cu OMV Premium Diesel
T5=la incercare de accelerare mai rapida in tr 3-4 apare eroare Engine Fault si simt lipsa de putere (S-a intamplat doar de cateva ori si nu aveam tester conectat la ea. Nu am mai putut reproduce Engine Fault pentru a vedea ce zice testerul, iar eroarea nu a ramas in log-uri.)
T6=constatare cele de mai sus (limitare la viteze mari, se tureaza f.f. greu la viteze mari in treptele 4/5, se accelereaza greu, nu mai da erori pe computer)
T6=desfacut admisie:curatat egr cu spray carburator(n-am fost multumit de rezultatul curatarii cu benzina), curatat MAP, curatat clapeta admisie aer, curatat din camera de admisie aer cat am putut cu o lingurita din cleiul format acolo.
T7= Iesit la teste(tot cu OMV Premium Diesel + Gunk tratament pentru depuneri de clei si fum-in caz ca din admisie a scapat in motor ceva mizerie sa aiba ce sa le subtieze si sa se elimine).
Rezultatul curatarii admisiei: motorul merge mai rotund, nu mai vibreaza ca inainte(la relanti) si e mai silentios.
Din pacate problemele de putere/accelerare/turare se mentin.
Fratilor, ajutati-ma va rog sa il readuc in simtiri ca simt ca innebunesc. S-a dus draq inima sportiva, in oras poate nu , da afara cred ca ma face si un logan.

D-aia n-am scos un sunet nici legat de Transfagarasan. Ma fac de ras
