It is currently 14 Apr 2025, 10:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 24 Sep 2008, 20:17 
Offline
User avatar

Joined: 13 Aug 2008, 20:38
Posts: 5
Location: Mangalia
Salut tuturor! Ma numesc Cornel,sunt din Mangalia,posed o alfa 156(mai bine zis ea ma posedeaza!?) 2.0 ts din 98 ,110000km cca.Am schimbat si eu debitmetrul (respectand procedurile de rigoare),dar se pare ca ceva nu este in regula.Motorul acum porneste normal, se stabilizeaza pe la 900 rot/min,dar in momentul in care apas pe acceleratie, se inneaca si trepideaza din toate incheieturile.Cu chiu cu vai pleaca de pe loc,in timpul mersului nu depaseste in nici un chip 2000 de rotatii iar in intervalul schimbarii vitezelor se opreste. mentionez ca inainte sa-l schimb am deconectat bateria pentru cca. o ora si la prima pornire am lasat motorul sa toarca cam o jumatate de ora(pana a pornit ventilatorul de 2 ori ca asa scria pe un forum). Orice sugestie este binevenita,va multumesc anticipat.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2008, 20:26 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
daca scoti mufa de la debitmetru motorul merge bine?


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2008, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 13 Aug 2008, 20:38
Posts: 5
Location: Mangalia
nu, merci pt raspuns,face cam tot la fel


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2008, 03:11 
Offline

Joined: 14 Aug 2008, 16:55
Posts: 6
Location: ploiesti
In primul rand as vrea sa te intreb de ce ai schimbat debitmetrul? pt ca problema putea fi din alta parte , de la vre-un alt senzor. In al II-le arand vreau sa-ti spun ca daca problema ta a fost de la debitmetru, poate nu ai pus unul orginal. Am intalnit aceeasi problema la un prieten care a schimbat 2 debitmetre pana a pus unul original. eu ma gandesc ca daca nu ti se tureaza mai mult de 2000 si ai aceleasi rezultate si cu mufa scoasa, e din alta parte.

_________________
AR 156 2.5 v6


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2008, 08:47 
Offline
User avatar

Joined: 13 Aug 2008, 20:38
Posts: 5
Location: Mangalia
vechiul debitmetru era ars,pt ca mi se aprindea martorul la bord,motorul mergea innecat,consuma mult iar daca scoteam mufa mergea mai bine.seria celui vechi era 0281002199,acesta pe care il am nu este nou,a fost adus din italia de pe alta alfa 156,motor 2000 cc. ts si seria este 0280218019.Intrebare:este posibil ca dupa ceva kilometri sa se stabilizeze comportamentul motorului?


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2008, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vad ca debitmetrul este diferit, poate sa fie si de la asta.
Si ai mentionat ca nu e nou. Daca e defect si cel second?
Si mai e o posibilitate: pana nu mergi la un tester sa stergi DTC-urile, nu merge bine.

Numai bine!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2008, 14:15 
Offline
User avatar

Joined: 13 Aug 2008, 20:38
Posts: 5
Location: Mangalia
Sunt foarte confuz,azi am sunat un service alfa din milano,mi-au cerut seria sasiului si mi-au spus ca ar fi trebuit sa am debitmetrul cu seria 0280218019 adica cel pe care l-am primit din italia. debitmetrul second este bun pt ca l-am verificat montandu-l pe o alta alfa 156 2000cc. din 99 a unui prieten,si chiar mergea mai bine decat celalalt al lui. este f. probabil sa trebuiasca resetate dtc-urile alea.am sa caut azi pe la mecanicii astia locali,poate are careva dintre ei instrumente pt diagnoza.ma mai gandesc ca vechiul proprietar poate a modificat softul centralei,mashina ajungind la 230 de km/h in timp ce altele 'netunate' ajung cu greu la 210-215 km/h. Va multumesc tuturor pt atentia acordata.


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2008, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
alfa4ever Quote:
...mashina ajungind la 230 de km/h in timp ce altele 'netunate' ajung cu greu la 210-215 km/h...
Nenea, ambele foste masini din semnatura ajungeau la 240km/h. Stock, netunate 100%!
Nu e relevant asta.
Fugi la tester si vezi.
Am uitat sa iti spun sa verifici furtunul dintre debitmetru si admisie, la 156 are prostul obicei sa crape de la batranete...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2008, 11:45 
Offline

Joined: 25 Sep 2008, 14:45
Posts: 1
ai spalat cumva motorul?la mine facea la fel pt ca intrase ceva apa la bujii :mrgreen:


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2008, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
gabriel.sound Quote:
ai spalat cumva motorul?la mine facea la fel pt ca intrase ceva apa la bujii :mrgreen:
ce-ai facut ma? ai spalat clovnul ala?
(prietenii stiu de ce!)

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2008, 00:24 
Offline
User avatar

Joined: 13 Aug 2008, 20:38
Posts: 5
Location: Mangalia
Aveai dreptate,erau DTC-urile! In plus am si catalizatorul infundat,ceea ce induce in eroare sonda lambda.Explicatia mecanicului...Problema partial rezolvata...Balfta tuturor.


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2008, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cu placere!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited