Deodata, a inceput sa se auda inauntrul masinii, in partea dreapta un huruit ca de planetara rupta, numai ca se aude si pe loc, chiar cu ambreiajul calcat; deci nu poate fi vorba de ceva din cutie sau planetare.
Daca dau cu masina intr-o groapa tace, merge normal pana la urmatoarea groapa si tot asa.Cateodata nu face deloc chiar o zi intreaga. In momentul in care motorul e cald (pe la 90 grade), nu mai face deloc, pot sa dau in cate gropi vreau.
M-am dus sa ascult si pe afara; se aude undeva pe langa curele, in partea din spate a motorului.
Cu motorul oprit, daca zgaltai de motor stanga-dreapta sau chiar masina cu totul, se aude acea bataie groasa, ca si sum ar fi dislocat ceva pana la un moment. Apoi parca se aseaza iar pe pozitie si nu mai trancane deloc.
Cand opresc sau pornesc motorul se aude cel mai tare din cauza trepidatiilor. Ma gandesc ca nu poate fi din parte de role, curele, deoarece si dupa ce-l opresc cam 1 secunda inca se mai aude zgomotul, iar toate rolele, curelele se opresc aproape instantaneu atunci cand opresti motorul.
Poate fi ceva din alternator spart sau rupt? Intreb asta deoarece l-am solicitat destul de mult cu o statie audio de mare putere.
ce altceva poate fi?
PS: Am verificat galeria de evacuare si nu e nici o problema acolo, nu-mi atinge nicaieri.
Acel huruit parca ar avea legatura directa cu caroseria, cu partea de la bord, se simte si o oarecare vibratie.
Multumesc anticipat oricarui binevoitor!
_________________ Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed
Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi
|