It is currently 14 Apr 2025, 10:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 09 Sep 2008, 02:55 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Deodata, a inceput sa se auda inauntrul masinii, in partea dreapta un huruit ca de planetara rupta, numai ca se aude si pe loc, chiar cu ambreiajul calcat; deci nu poate fi vorba de ceva din cutie sau planetare.
Daca dau cu masina intr-o groapa tace, merge normal pana la urmatoarea groapa si tot asa.Cateodata nu face deloc chiar o zi intreaga. In momentul in care motorul e cald (pe la 90 grade), nu mai face deloc, pot sa dau in cate gropi vreau.
M-am dus sa ascult si pe afara; se aude undeva pe langa curele, in partea din spate a motorului.
Cu motorul oprit, daca zgaltai de motor stanga-dreapta sau chiar masina cu totul, se aude acea bataie groasa, ca si sum ar fi dislocat ceva pana la un moment. Apoi parca se aseaza iar pe pozitie si nu mai trancane deloc.
Cand opresc sau pornesc motorul se aude cel mai tare din cauza trepidatiilor. Ma gandesc ca nu poate fi din parte de role, curele, deoarece si dupa ce-l opresc cam 1 secunda inca se mai aude zgomotul, iar toate rolele, curelele se opresc aproape instantaneu atunci cand opresti motorul.
Poate fi ceva din alternator spart sau rupt? Intreb asta deoarece l-am solicitat destul de mult cu o statie audio de mare putere.
ce altceva poate fi?
PS: Am verificat galeria de evacuare si nu e nici o problema acolo, nu-mi atinge nicaieri.
Acel huruit parca ar avea legatura directa cu caroseria, cu partea de la bord, se simte si o oarecare vibratie.

Multumesc anticipat oricarui binevoitor!

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2008, 08:57 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Tot la rolele de la distributie sau accesorii am gandesc si eu. Daca se mai aude si cand opresti motorul, singurul care ar putea sa se mai roteasca putin dupa ce curelele s-au oprit, este compresorul de aer conditionat. Dar inclin sa cred ca tot de la vreo rola vine.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2008, 03:34 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Am depistat de unde vine huruitul; este un tampon de la motor distrus, cel de langa distributie.
Daca are cineva de vanzare unul, sa ma anunte.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited