Gata, acum ca am ajuns cu ea in Bucuresti, pot zice ca sunt linistit
Long story short, am organizat achizitia de la distanta, prin un prieten de familie care s-a dus sa o verifice in Italia si mi-a adus-o pe platforma de acolo.
Dupa aproximativ 8 zile de cand am primit ok-ul final si am facut plata, a ajuns in posesia fratelui meu, in Galati. Eu am ajuns cu microbuzul (din Bucuresti) si am alergat pana in parcare ca sa o gasesc si sa o vad pentru prima oara.
O vad, ma apuca toate emotiile pozitive, urc in ea, si incerc sa o pornesc. Nimic. Check engine light on. Bateria se descarcase de la stat in parcare in 98% din ultimele 3 luni si porniri/opriri scurte si dese din timpul transportului. In capul meu am zis "aide***", am respirat, am incercat sa ma calmez.
Nu am mai incercat sa o pornesc decat dupa ce am terminat cu actele si numerele rosii erau pe ea. A doua oara cand am apasat butonul, a pornit, insa martorul din bord a ramas aprins.
Am ramas optimist, crezand ca e problema cu bateria descarcata. Citisem pe net ca daca martorul e aprins, nu functioneaza sistemul DNA, asa ca l-am lasat pe modul normal. Am pornit cu ea la drum.
Masina era absolut tot ce imi imaginam ca va fi. De la felul cum sta plantata pe sosea, la calitatea suspensiilor (trec de la un Golf mk7), la insonorizare si nu in ultimul rand, directia.
Ajuns cu ea in Buzau, ma opresc sa o spal rapid. Cu ea curata, mai pornesc o data motorul. DISPARE MARTORUL DIN BORD. EXTAZ TOTAL SI RELAXARE.
O pun in modul dinamic si nu ma pot opri din zambit. Noaptea pe la 10 ajung cu ea in parcare si mai stau putin sa o admir. Faina masina.
Urmeaza vizita la Tzivii pentru revizie motor si schimb distributie, si joia viitoare am programarea la RAR. Sper sa ma pot incadra pana pe 28 si sa fac primul drum lung cu ea, in Ungaria. Merg la Hungaroring si nu pot sa imi imaginez un prim concediu mai frumos si potrivit cu Alfa mea