It is currently 15 Apr 2025, 19:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06 Feb 2008, 12:04 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Domnilor, chestia ar fi asa:

De cand am iesit din parcare de la intalnirea din CJ de sambata imi merge in Limp Mode (cred) pana se incalzeste la 60 de grade (sau asa ceva). Dupa aia merge absolut normal. Nu da nci o eroare, nici iconita, nici MCSF, nici nu se stocheaza nimic, verificat la mecanic cu o interfata "universala", nu am fost la AI cu ea.

Oricata talpa ii dau, in orice treapta, pana nu ajunge apa la 60, se comporta ca si 1300 cu jigleru' de sarcina infundat: se tureaza foarte incet dar se tureaza pana la urma. Trece apa de 60, totul revine la normal. La pornire de la rece (dimineata) dureaza fo' 5-10 minute. La porniri la cald, in 15 secunde am tot JTDul.

Mentionez ca la verifivarea de nivel de ulei la pornire, una din 5 este eronata si imi zice 00000 "Go To dealer". Pe sonda de nivel am o unghie peste maxim deci "esclus".

Un cunoscut cu Golf 5 a avut o treaba asemanatoare si era sonda de temperatura apei din radiator, a schimbat-o si a scapat. Daca ECU nu stie temperatura ma baga in Limp?

Debitmetrul de aer? De ce numai la rece?

Furtune, coliere slabite ? De ce numai la rece? si nici nu am fasaieli deosebite.

Turbina? Nu papa ulei nexam, nici fum nu face nici alb nici negru nici verde.

EGR? la fel. Singura mentiune ar fi ca daca ii dau in cap cat este "infundata" se imbacseste putin si dupa ce isi da drumul ii trebuie doua vizite la 5000 ca sa se curete.

Sonda nivel ulei? Ia ECU informatia asta in timpul mersului?

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Feb 2008, 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Mda...cum a asteptam... am scos mufa, am dat cu spray de contacte si pe ea si in soclu. Din belsug. Nu s-a rezolvat.
Am doar impresia ca isi da drumul la 54 de grade in loc de 60 :) O mai zgandaresc azi sa vad...

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Feb 2008, 11:56 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Habar n-am. Le-am dat termostatul nou si mi l-au dat pe ala vechi dupa operatie. Sonda vine cu termostatul sau se comanda separat? Daca mai am ytermostatul vechi pot scoate sonda din el?

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Feb 2008, 12:46 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Da... evident ca DTEul nu imi mai merge de cateva luni si n-am rabdare sa il debugalesc... Daca iti faci tu cateva minute sa imi dai valoarea aia... :thanks:

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2008, 18:32 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Evolutii, detalieri:
Acum isi da drumul la 55-60 cand sunt in oras (relantiuri si plecari dese de pe loc)
Daca pornesc la rece si ies din oras, la mers constant pe nationala nu isi da drumul nici la 90. Opresc pe dreapta, repornesc motorul si IACA - merge perfect.
Ce chestie plictisitoare... cred ca se va rezolva si asta de la sine de 1 martie ca e an bisect. Banuiesc tot mai tare un bug de soft, programatori del cazzo.
Edit: fac pariu ca de-aia au crapat si DTEurile. :bored:

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2008, 16:55 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Evolutie:

Nu mai face. Nu de fiecare data. Maxim odata la 4 zile acum... Comportamentul asta "erotic" ma duce cu gandul la sugestia lui Mihai65 de la Felix. EGR. Din cate stiu nici ala nu da erori cand malfunctioneaza. Ma manjesc de funingine si mai vedem...

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2008, 11:50 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ar merita desfacut desi e ceva de munca. Daca tot te apuci zic sa cureti cam toata admisia dupa IC si dupa aia mai vezi. Ai o problema nasoala pe cap, sper sa o rezolvi.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2008, 13:21 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
DEBITMETRU!

Am facut cum am facut si am lasat Alfa la reprezentanta peste noapte sa fiu cu motorul rece la diagnoza computerizata. NUMAI asa a aparut eroarea de debitmetru, respectiv dadea valori in jur de 60 cand normal ar fi fost pe la 300.
Asa zicea compu ala, nu ma intrebati ce reprezinta cifrele.

Multumesc baieti pentru sugestii si incurajari. Mihai65, ca de obicei, a nimerit-o :)

Il curat si mai vedem... Pana una alta, cel mai ieftin am gasit la 670 RON, daca trebuie schimbat. La Alfa era 980 RON.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2008, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
La mine e 560 ron, original BOSCH.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2008, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Fractura? Garantare? :)

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2008, 15:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Bineinteles :D

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2008, 10:45 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Boon... curatat debitmetru. Nici o diferenta la rece. Singura chestie sesizabila este ca isi da drumul motorul la o temperatura cu o idee mai mica, gen 59 de grade in loc de 63 :)

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Apr 2008, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
VICTORIEEE!
Sunt absolut entuziasmat de diferenta cu debitmetrul nou! Nu doar ca am scapat de aiureli la rece, parca are chip, raspunde instant la pedala si se tureaza mai rapid.
Deci, cine are nevoie de debitmetru, exista sub 100 de euro si e beton!

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15288
Car: 115/960
Location: Bucuresti
se potriveste debitmetrul de la 8v la 16v? nu de alta dar si eu suspectez ceva la mine, as fi curios sa fac un test la Fest cu un debitmetru bun sa stiu daca se justifica investitia intr-unul nou sau nu..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 08:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
am si eu un debitmetru de jtd. il iau sa-l probati

_________________
156 2.0 jts


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 08:26 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
nope, sunt alte piese, nu se potrivesc :cry:

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Ai dreptate Alexx, mi-a confirmat si tipul ca nu merge de pe 8V pe 16V.

@AlxEGE: la fest sigur gasesti cui sa ceri :) . Pentru GT 16V, daca vrei sa cer pret, trebuie ZARul.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 18:58 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Stiu din experienta, cele de 16V sunt aproape dublu ca pret fata de 8V, adica vreo 1000ron debitmetrul.... sunt Stan Patitul :shock:

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited