It is currently 18 Apr 2025, 22:16

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: chip tuning
PostPosted: 26 Jul 2006, 12:52 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
Salutare!

Am gasit un tip care spune ca poate sa scoata 185 de cai cu 385Nm din motorul meu (1.9Mjet) ceea ce e de vis :) Tipul lucreaza cu remapare ECU. Exista vreo posibilitate sa fac asta fara sa pierd garantia?

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 13:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Se poate scoate si mai mult, siner sa fiu, dar 185HP e fara a afecta nimic probabil.
Nu pierzi garantia adaca te intelegi cu el sa-ti puna gratuit softul original inainte de fiecare revizie.
E cumva vorba de tuningchip.ro ? Ca din cite stiu ei ar fi cei mai buni de pe la noi.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 13:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
e un tip voinea de pe vwforum. are cred si un site turbotuning sau asa ceva. Apar deci anomalii cand il pun pe tester...

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
First, vezi ce anume iti ofera, adica iti face el softul nou, customizat pentru tine, sau iti pune ceva generic, sau trimite fisierul original in afara si aia trimit versiunea optimizata.
Daca nu iti face el fisierul optimizat, si nu iti explica ce si cum, nu te baga, vezi linkul dat de mine, macar acolo daca nu-ti place treaba iti iei banii inapoi, si oricum inainte de fiecare revizie ti se pune gratuit softul original daca vrei, iar dupa, tot gratuit, ala optimizat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 17:11 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Voinea din cate stiu lucreaza cu TCM, o firma concurenta foarte buna din Germania, cred (din motive de fair-play pot sa spun ca sunt buni)
Remaparea, prin orice metoda s-ar face (OBD2, dezlipre de chip sau EDC16) este invizibila la testerul normal de service deoarece checksum-ul fisierului nou este acelasi ca si originalul deci practic "alta Marie cu aceeasi palarie"

Puterea promisa e ok, nu e nevoie sa o fortezi mai mult, pt ca altfel intrii in parametrii limita ai motorului si pt 5 cai in plus fata de standard nu are rost sa ridici uzura motorului

bafta!

later edit: acuma am vazut ca la firma noastra se promit 170 de cai (pt 1.9 MJet de 140). Hmm nu stiu ce sa zic... :?

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2006, 16:09 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
offtopic: dupa chip tuning, cand am ajuns prima oara la AI (nu am garantie) m-au intrebat ceva de genul: "ati umblat la softul masinii?"... sa cad pe jos de ras...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2006, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Dubios.. foarte dubios.. :?

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2006, 17:46 
Offline

Joined: 25 Jun 2006, 03:06
Posts: 14
Location: Timisoara
Din 1.9Mjet, 175CP e ok, 185 e prea mult. Parerea mea. Voinea face el singur fisierele, pe multi i-a mintit ca-s de la TCM Germania. In general le face bine, dar au fost si cazuri grave de fisiere bulite. Eu am lucrat cu el ceva vreme, pana am avut ceva experiente neplacute si am aflat si adevarul.

_________________
www.flashtuning.ro


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2006, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, din pacate am auzit ca s-au bulit cateva ECU-uri din cauza acelor remap-uri nereusite efectuate de Dragos Voinea.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2006, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
15624jtd Quote:
offtopic: dupa chip tuning, cand am ajuns prima oara la AI (nu am garantie) m-au intrebat ceva de genul: "ati umblat la softul masinii?"... sa cad pe jos de ras...

nu le-ai spus ca e invizibila, si ca nu au cum sa vada? :))

ti-au spus si cum si-au dat seama? eu am masina in garantie si poate imi rup aia carnetul :p

alexmirica Quote:
Da, din pacate am auzit ca s-au bulit cateva ECU-uri din cauza acelor remap-uri nereusite efectuate de Dragos Voinea.
Omul sigur a comandat niste masini mai comune, gen VW si le tot scrie pe alea, pentru celelalte... ce rost are? :)) nu e recomandabil. S-a intalnit cu un prieten cu o Bora, la 11 seara la 11:05 era remapat. :)

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2006, 10:11 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
probabil imi stiu masina de cate ori au vazut-o, si in drum spre vopsitorie, si-au dat seama ca parca fuge mai mult decat ar trebui, alta explicatie nu vad...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2006, 13:30 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
eu nu mi-as lasa masina pe mana specialistilor nostri, pentru remap... daca e peste mana un drum pe-afara, mai bine un novitec box, sau un upsolute daca e musai ceva de la noi :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2006, 18:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Oricum. Faptul ca io am ales sa fac remap in Italia ar trebui sa va dea de gandit...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2006, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
Avand in vedere ca suntem in tara unde VW 1.9 TDI si derivatele sunt un fel de subiect tabu, oricum romanul nestiind alte modele, chiptuningul..va trebui sa te informezi foarte bine despre el ..cine-l face si cine-l face cum trebuie...ca sincer sunt multi care-l fac cu laptopul pe picioare....si stiu doar grupul VAG, oricum foarte bine pentru ei ca la noi juma' din mashini straine sunt astea...

Offtopic:
Oricum mashinile astea cu motoare diesel ale lor am vazut ca tin foarte mult avand in vedere ca tot ce este pe autovit au peste 200.000 km( multe sunt date la 60.000 -100.000 km) si se comporta foarte bine.

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2006, 19:56 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Mai oameni buni, totusi, Romania nu mai este la prim contact cu chip-tuningul, este adevarat ca s-a gresit grosolan in trecut la niste masini, dar deja profesionistii au inceput sa apara. Au capatat experienta si in ultima vreme n-am auzit de nici un astfel de incident. Sunt ferm convins ca pentru o remapare se poate apela cu incredere la o firma tare romaneasca. Fisierele sunt aduse din afara prin diverse colaborari, fisierul tot fisier ramane si in tara si in Germania. Iar mana de munca nu face nici o diferenta, jegul de dupa unghii nu sparge turbina sau pistonalele masinii.
Doar in cazul unei remapari custom, pentru o masina care a suferit modificari mecanice substantiale s-ar putea apela la un tuner strain. In rest, chiar nu vad rostul. Cunosc multe exemple concrete care o duc bine merci cu chipul facut in tara.... chip performant chiar. uitati-va putin la masinile "grele" dn tara, toate au facuta remaparea in Romania, de obicei chiar ei si-o controleaza prin interfata necesara.
Chiar domnul mai sus mentionat si-a dus golful undeva sus rau de tot. Si merge bine merci cu ea la cumparaturi zilnic :P
Daca aveti drum prin tari straine si va opriti pt o cafea la o remapare, atunci totul este ok, dar un drum in afara special pt remapare mi se pare o pierdere de bani.
O ultima chestie. In tara nenea tunerul iti poate modifica sau upgrada chipul gratis sau pt o suma modica..... unii chiar ofera ceva "garantie" (ce-o insemna aia nush)...... DAR , din momentul in care ti-a pus nenea vamesul stampila de intrare in tara, tot ce poti sa faci este sa contezi pe calitatea lucrurilot facute in UE. Chipul este extrem de safe daca nu abuzezi de el....

Later-edit:
motorul de 1.9TDI de 130cp este unul extrem de bun si fiabil...... restul masinii strica la VAG :twisted:

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2006, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
Eu il stiu pe Voinea l-am vazut la o intalnire VW/audi/seat/skoda/bugati/lamborghini/ intr-o joi si mi s-a parut super ok si l-am prins cand remapa o mashina..o skoda..era.In vreo 10 minute a terminat iar mashinutza aia mergea excelent..parea destul de profi..si oricum am inteles ca are o gramada la activ...

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2006, 22:41 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Asta vroiam si eu sa zic, Alexx a sintetizat foarte bine. Haideti sa nu incepem acuma ca in afara se poate si la noi nu, ca nu este adevarat. Credeti ca daca e sa ai ghinion nu-l poti avea si cu remapare facuta afara?? Sa fim seriosi...Asta nu inseamna sa te duci la oricine sa faci remap, dar cum zicea si Alexx, nici sa fac un drum afara pentru o astfel de operatiune, e absurd.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2006, 23:02 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
nu zice nimeni fratilor ca e obligatoriu sa te duci afara pentru un remap, dar cum suna un chip tuning facut in cateva ore (fara dyno-test) de un italian care asta face de cand s-a nascut, fata de unul facut la noi in 10 minute, poate de catre un priceput nu zic nu, dar care n-a auzit de alfe pana n-a intrat in biznisul chiptuning-ului? incercam sa-i comparam pe cei care fac live fisierele cu cei care le primesc gata facute... discutia a plecat gresit din start...
romania e muci cand vine vorba de tuning, si multi stiti asta deja. daca in italia un mic atelier de tuning (si cand zic mic ma refer exact la mic) intr-un orasel din sud testa pe dyno un 156 TS tunat in adevaratul sens al cuvantului (bari de rigidizare in interior & stuff) la noi nu gasesti dyno decat in Vitan (din ce stiu eu) si e un fake in sensul ca fara cartea masinii nu se poate face test-ul (wtf!!)
asta pentru a-mi sustine postul de mai sus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Nov 2006, 00:44 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu pretind ca ma pricep, dar sincer, daca nu face dyno-test, atunci ce naiba face italianul "cateva ore"? :dribble: Face fisierul atunci, il plamadeste, ca eu chiar nu pricep... :?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Nov 2006, 01:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Eheee, in Italia tuning-ul dureaza aproape toata ziua! Incepe prin a citi tabelele si se face un dyno. Apoi reface tabelele si le scrie, tu urmand sa spui impresiile (imi place cum e de la 2500 la 4000 rpm aicea, acolo imi place cutare, etc) astfel la final face tabele tinandu-se cont de observatiile tale.
La final te alegi cu o masina de care iti place 100%.
O costa mai mult, dar face! Plus ca la noi nu e nimeni sa faca remap care sa tina cont de toate modificarile mecanice aduse motorului!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 21:31 
Offline

Joined: 07 Aug 2007, 18:07
Posts: 24
Location: BUCURESTI
Un chip tuning pt. motorul din avatar unde se poate face (competent) in .ro ? Cine stie ? Si cat costa ? Ce recomanda guru de pe forum ?

Motorul stock e 2.0 V6 Turbo de 207 cai/ 310 Nm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Pe ce masina ai motorizarea asta? la 207 CP presupun ca este vorba un 164 :D Recomandarea mea este Squadra Chip. Este ceea ce am eu pe GTV V6 2000 Turbo, 244 CP

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 21:49 
Offline

Joined: 07 Aug 2007, 18:07
Posts: 24
Location: BUCURESTI
Pe o Alfa 166 Super. Poti sa ma ajuti la problema cu motorul? Trebuie sa il desfac , necesita o reparatie, sunt din Craiova,poti sa imi recomanzi pe cineva competent ? Scoate fum si mananca ulei.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 22:10 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Din ce imi spui, cred ca esti un prieten al lui Alexius de la Ghost Racing Team. Am vb zilele trecute despre cineva din craiova care avea aceeasi masina cu aceeasi motorizare si cu aceeasi problema :D Presupun ca nu sunteti mai multi :D Ti-am raspuns partial pe celalalt topic al tau. Daca vrei te putem ajuta insa trebuie sa vi cu masina la Bucuresti la garajul Alfa Club. In Craiova, dupa cum i-am spus si lui alexius nu stiu pe cine sa iti recomand. oricum, din ce mi-ai spus sunt cam 70% sanse sa fie doar o problema cu turbina. Daca este bulita se reconditioneaza cu maxim 450 euro. Oricum, eventual imi dai pm si stabilim cumva sa aduci masina la noi.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2007, 16:09 
Offline

Joined: 02 Aug 2007, 11:52
Posts: 23
1. in mod normal, care sunt 'pericolele' chip tunning?
2. cam ce pot sa scot dintr-o alfa 156, 2001, 1.9 JTD?
3. cam cat m-ar costa si unde se poate face?

mersi


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited