Mai oameni buni, totusi, Romania nu mai este la prim contact cu chip-tuningul, este adevarat ca s-a gresit grosolan in trecut la niste masini, dar deja profesionistii au inceput sa apara. Au capatat experienta si in ultima vreme n-am auzit de nici un astfel de incident. Sunt ferm convins ca pentru o remapare se poate apela cu incredere la o firma tare romaneasca. Fisierele sunt aduse din afara prin diverse colaborari, fisierul tot fisier ramane si in tara si in Germania. Iar mana de munca nu face nici o diferenta, jegul de dupa unghii nu sparge turbina sau pistonalele masinii.
Doar in cazul unei remapari custom, pentru o masina care a suferit modificari mecanice substantiale s-ar putea apela la un tuner strain. In rest, chiar nu vad rostul. Cunosc multe exemple concrete care o duc bine merci cu chipul facut in tara.... chip performant chiar. uitati-va putin la masinile "grele" dn tara, toate au facuta remaparea in Romania, de obicei chiar ei si-o controleaza prin interfata necesara.
Chiar domnul mai sus mentionat si-a dus golful undeva sus rau de tot. Si merge bine merci cu ea la cumparaturi zilnic
Daca aveti drum prin tari straine si va opriti pt o cafea la o remapare, atunci totul este ok, dar un drum in afara special pt remapare mi se pare o pierdere de bani.
O ultima chestie. In tara nenea tunerul iti poate modifica sau upgrada chipul gratis sau pt o suma modica..... unii chiar ofera ceva "garantie" (ce-o insemna aia nush)...... DAR , din momentul in care ti-a pus nenea vamesul stampila de intrare in tara, tot ce poti sa faci este sa contezi pe calitatea lucrurilot facute in UE. Chipul este extrem de safe daca nu abuzezi de el....
Later-edit:
motorul de 1.9TDI de 130cp este unul extrem de bun si fiabil...... restul masinii strica la VAG

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]
http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;