N-am mai scris de mult (motivele principale au fost lipsa de timp si lenea, chiar daca intru zilnic pe forum), dar e timpul pentru un update.
Spuneam in primul post ca voi face un tur prin Ardeal (din motive de borcane si plante, ce aveau nevoie sa ajunga cat mai rapid in apropiere de Ploiesti la parintii mei, nu am mai ajuns pe Transfagarasan), tur pe care l-am facut fara probleme, masina mergand cum trebuie si oferindu-ne tot confortul de care am avut nevoie. Mai putin placute au fost drumurile dintre Fagaras si Predeal (via Zarnesti si Rasnov) si Fagaras si Agnita (via Cincu) care erau ca dupa bombardament (max 60 km/h) si momentul cand intr-o statiune de pe V. Prahovei a trebuit sa evit un Logan rosu de TL care nu s-a asigurat la intrarea pe DN1.
Dupa aceasta excursie, pana prin decembrie nimic special, cand am reusit sa fac prin Bucuresti un drum de 10 minute intr-o ora jumate
.
In februarie am descoperit cat de mica e masina de fapt, cu scaunul din dreapta la maxim in spate, un pasager de 2m inaltime n-a avut loc
.
Pe partea de belele pana in iulie: racordul flexibil s-a rupt (l-am schimbat, dar service-ul la care am mers m-a jecmanit, norocul lor ca ma grabeam), bateria m-a lasat in martie (inlocuita cu un Exide), mi-a cedat macaraua dreapta spate (oricum voiam sa inlocuiesc usa aceea pe motive de rugina, asa ca voi cauta o usa completa cu tot cu macara).
La inceput de iulie am facut impreuna cu parintii mei o excursie in Halkidiki (a tinut mama neaparat Grecia, nu a fost nici bine, nici rau). La dus, primii 500 de km i-am facut pe furtuna (grindina in multe locuri, iar in unele vizibilitatea nu era mai mare de 5-10m). Nu au fost probleme la dus, in afara de faptul ca nu am putut sa iau rovinieta (sistemul era picat la benzinariile la care am fost, era 2 dimineata si nu stiu unde as mai fi putut sa merg pentru una) si exista sanse sa ma fi luat camerele de rovinieta din Calugareni (era ploaie puternica, mizez pe faptul ca acele camere nu au putut face poze). In localitatea in care am mers, am ramas uimit de cate Alfe erau
. La intoarcere, in schimb, au fost niste probleme.
Spuneam de o problema cu supraincalzirea in primul meu post din acest topic. Ei bine, aceasta problema s-a manifestat la intoarcere, cu masina incarcata, temperatura exterioara de 36 de grade celsius si aer conditionat pornit. Temperatura a stat constant in jurul valorii de 100 de grade, cu niste varfuri atunci cand urcam dealuri pe autostrada (104 km/h pe gps), o data ducandu-se destul de mult peste 100, dar pana in 120 (am sesizat atunci cand aerul conditionat baga caldura). In aceste momente cand depasea 100 de grade opream aerul conditionat, porneam caldura, iar temperatura scadea inapoi la 100. Cand coboram de pe acele dealuri, temperatura cobora si ea sub 90. La drum drept, ramanea in jurul valorii de 100 de grade. Ventilatorul de la radiator mergea pe treapta a doua.
In rest, nu au mai fost probleme. Am consumat fix 2 rezervoare de benzina in 1600 de km, si poate as fi consumat chiar o idee mai putin daca nu prindeam aglomeratie in vama la intrarea in Romania unde am stat o ora.
Legat de drumuri, well, la bulgari mi-a placut faptul ca DN-urile nu prea treceau prin localitati si faptul ca se lucra la autostrazi, dar calitatea asfaltului de pe ele e execrabila (mai putin portiunea de autostrada de la Sofia spre granita cu Grecia). Totusi, am reusit ca singur sofer sa merg bine si sa fac timpi decenti si la dus si la intors (in jur de 10 ore la intoarcere si vreo 12-13 la dus).
In alta ordine de idei, m-am angajat ca si game tester deoarece au program de seara si pot astfel lucra si dupa ce incepe facultatea (sper sa intru la sectia de Sisteme de Propulsie
). Doresc astfel sa reusesc sa strang bani pentru a-i rezolva toate problemele si pentru a o revopsi la anul. Va ramane albastra, dar inca nu m-am decis daca sa ramana aceeasi nuanta sau s-o schimb. Imi face cu ochiul un albastru in genul Blu Monte Carlo de pe 147 sau ca cel din poza de mai jos.
Pentru interior, tocmai am ratat un interior de TI (nu am avut in clipa aceea banii), inca sunt in cautare de volan de lemn si de nuca (e o nuca pe ebay in UK, noua la 50 de lire, dar vanzatorul nu livreaza in romania
).
Ca probleme, la ce am spus mai sus se adauga bratul inferior stanga pe care inca nu am apucat sa-l schimb si pe care planuiesc sa-l schimb in octombrie atunci cand se fac 2 ani de la schimbul distributiei; plus problemele estetice care se vor rezolva la anul daca iese totul asa cum planuiesc. Daca vor mai fi si alte lucruri de schimbat, ramane de vazut in octombrie. Prin iarna planuiesc sa imi cumpar si cauciucuri de vara, dar aici chiar nu am idee ce sa aleg asa ca sunt deschis la sugestii
Ca sa inchei postarea intr-un mod pozitiv, Musso a ajuns saptamana trecuta la 122.000 km si in ciuda problemelor expuse mai sus inca ma face sa zambesc ori de cate ori ma urc la volan. De asemenea, este haios cum i-a facut pe multi sa priveasca altfel marca dupa ce l-au condus sau au fost pasageri si l-au facut pe tata sa-si doreasca sa-si reinnoiasca cat mai curand permisul
Poze cu Musso nu prea mai am in afara de cele pe care le voi posta acum, astept vara urmatoare si un mic photoshoot pe care l-am planuit de foarte mult timp cu un prieten.