It is currently 05 Nov 2024, 21:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
 Post subject: BMF is back
PostPosted: 21 May 2015, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Dupa cum spuneam pe topicul de bascule, s-a identificat o alta masina in piata si am cumparat-o, punand pe ea power-up-urile ce le aveam.
Masina are acum turbina GTB1856v (hibridizata din 1749v), LSD Torsen 2 pe spate, FMIC si ambreiaj intarit cu Kevlar. S-a cumparat Sachs (care de fapt am nimerit peste un Luk rebranded) si s-a suit pe masina la capatul a doua zile de lucru si draci si munca a 3 mecanici f buni. Au fost probleme cu o reparatie anterioara proasta, suruburi intepenite etc.
Turbina a fost hibridizata la Master Tuner si ambreiajul a fost preparat tot de ei, tin sa ii multumesc calduros lui Florin pentru sprijinul acordat si vi-l recomand.
Desigur totul nu putea fi facut fara ajutorul lui Tibi, softul lui da acum 93mm^3/injectie ceea ce conform unor forumuri duce cam 225HP. Transmisia tine fara probleme iar reprize de genul 120-200 km/h sunt o placere:)
Masina a papat deja prima mie de km intr-o zi si a mers impecabil.


Attachments:
IMG_20150518_141545.jpg
IMG_20150518_141545.jpg [ 171.56 KiB | Viewed 7140 times ]
IMG_20150518_141552.jpg
IMG_20150518_141552.jpg [ 130.95 KiB | Viewed 7140 times ]

_________________
Asa face toate, boss!
Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 21 May 2015, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
http://www.youtube.com/watch?v=xSXHH1VV6xo" onclick="window.open(this.href);return false;
nu m-am putut stapani :D
sa te bucuri de ea :)

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 21 May 2015, 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Stiu melodia, sunt tari baietii aia :) Mai au si alte videoclipuri OK. Toata tarasania pleaca de la portofelul din Pulp Fiction https://www.youtube.com/watch?v=NUuwd8Z0l_4" onclick="window.open(this.href);return false;
Se pare ca Samuel L Jackson are un fetis pt BMF, inclusiv pe sabia sa de Jedi :)
Mersi pt urare.
Intre timp ca addendum se pare ca la exterior cutia de viteze de pe Q4 este identica cu cea de pe 2WD-uri, inclusiv carcasa diferentialului central care e identica cu cea a diff-ului de 2WD, totul masurat cu masinile puse pe elevator una langa alta. Adica M32. Nu stiu insa daca pinioanele sunt tot alea.
De aici exista o posibilitate teoretica de GT Q4, 156 berlina Q4 (exista chiar loc de tunel cardan) sau poate 147 Q4, desigur cu puntile corecte, suspensiile corecte etc.
Intrucat am o transmisie completa de rezerva.... :) ma poate ajuta cineva cu niste poze detaliate facute pe sub un GT 1.9 jtd 16v? :D

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 21 May 2015, 15:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
In seara asta sunt la Florin, sa beau beri sub masina!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 21 May 2015, 15:31 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Lasa cadrul jos :lol:


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 21 May 2015, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15255
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Desigur ca se poate, si daca cutia de viteze ar diferi, poti in ultima instanta folosi cutie de Q4, problema e sa incapa fizic transmisia sub masina.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 21 May 2015, 15:50 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Si sa nu inventezi alt suport de prindere pt ea...:)
Unde nu mai pui ca tamponul ala antibalans e cea mai mare mizerie ever...

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 21 May 2015, 19:24 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Jos palaria, chiar iti place platforma asta nu gluma.

Dar pune si tu poze cu BMF-ul, ne arati numai fiare :lol:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 22 May 2015, 15:24 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Attachment:
IMG-20150508-WA0000.jpeg
IMG-20150508-WA0000.jpeg [ 120.23 KiB | Viewed 7003 times ]
Corect, hop si eu cu vaca mea.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 22 May 2015, 15:28 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:clapping: Excelent, deci povestea continua !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 22 May 2015, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
:clapping: felicitari! :clapping:
faptul ca dupa experienta prin care ai trecut, te- i rentors la ea, nu mai lasa loc de comentarii despre cum e masina. Am aceeasi parere!

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 23 May 2015, 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Asa una de drum lung, un sofer cu picior usor nu ca al meu :)
(sau de ce remap-urile lui Tibi isi scot singure banii)
Attachment:
IMG_20150519_141232.jpg
IMG_20150519_141232.jpg [ 56.16 KiB | Viewed 6951 times ]

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 23 May 2015, 17:47 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
O prinde foarte bine nuanta asta, cum se numeste? Nu am vazut prea multe CW-uri cu nuanta asta de grigio.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 23 May 2015, 21:16 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Nu știu dar uite încă una aici: http://olx.ro/i2/oferta/alfa-romeo-156- ... 575d90300c" onclick="window.open(this.href);return false;
Cu poze mai clare...
Eu am luat-o cu 60.000 km reali la bord, se vad si după uzura, masina a stat mult pe bara.
Diferența între asta si cea dinainte care avea 150.000km se vede si la relanti :) mult mai silentioasa, nu tremură la relanti sau accelerare, merge foarte lin, consumă f putin, nu are greieri etc...

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 22 Jun 2015, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Si intrucat vremea e superba (NOT), am zis ca e momentul sa mai dam o tura pe la doctor si m-am prezentat la Razvan :)
Rezolvat astfel niste probleme cu niste chedere, intarit un tampon antibalans, remediat bucsa de la pedala de ambreiaj care acum merge mult mai cursiv. Multumesc Razvane :)
Iar pe drumul de intoarcere, un 80-120 in a 4-a. Un GTA era teoretic la aproape o secunda in spate. Opera lui Tibi, omul chiar stie ce face.

https://www.youtube.com/watch?v=RqbAzuS ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 22 Jun 2015, 10:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15255
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Felicitari, dar vezi ca GTAul ala e in viteza nepotrivita, daca vrei sa faci rapid 80-120 o faci in treapta a 3a :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 22 Jun 2015, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Alta faza ma doare acum... Exista vreo pereche de pinioane de a 6-a mai mici? Fac mult autostrada si m-ar coafa sa am viteza de croaziera (130-140km/h) la o turatie mai mica, gen 2200-2500 rpm în loc de 3000...

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 22 Jun 2015, 11:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15255
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Difera cutia fata de versiunile nonQ4? Nu-mi amintesc ce turatie aveam la GT, dar stiu ca consumul de autostrada era o gluma raportat la viteza de croaziera..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 22 Jun 2015, 19:41 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
ALXege Quote:
Difera cutia fata de versiunile nonQ4? Nu-mi amintesc ce turatie aveam la GT, dar stiu ca consumul de autostrada era o gluma raportat la viteza de croaziera..
Teoretic cutia e aceeași, rapoartele pot fi diferite. Ma supără ca la 130km/h are cam 2800rpm. Mi-aș fi dorit ceva gen 5-600 rpm mai jos.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 22 Jun 2015, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Pe A3, unde sunt multe urcari, daca merigi cu 140km/h pe pilot automat o sa vezi ca 3000 rpm e absolut decent si util judecand dupa sunetul motorului si consumul instant. Daca incerci sa mentii aceleasi conditii pe acceleratie "manuala" in anumite zone pe urcare ajungi aproape la capat cu pedala de acceleratie.
In plus, cred ca CW- ul sta mai prost cu coeficientul aerodinamic si cu greutatea. Faptul ca e mai inalt sigur nu ajuta.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
 Post subject: Re: BMF is back
PostPosted: 06 Jan 2016, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Din pacate BMF-ul doarme acum in garaj in Germania. La cum se deszapezeste pe aici si la ce drumuri netede sunt, masina e aproape inutila, fiind mai mult pretata drumurilor grele si primariilor nesimtite din Romania. Daca sunt amatori sa o cumpere cineva, o aduc inapoi in tara.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited