Salutare forum !
Apar si eu cu propriul topic pe aici (dupa aprox 4 ani) ca pana acum eram bagator de seama.
Ca sa aiba o idee de plecare prezentarea:
"- am un mic regret ca nu am luat motorul de 2.4 si 210 cp, cu toate ca in prima luna am zis ca sunteti nebuni si ca cei 150 sunt mai mult decat suficienti. acum va dau dreptate si pentru cei care vor sa opteze pentru un motor mai mare nu va uitati la taxe, impozite si consum cum am facut eu.."
Cam asta zicea fratimiu cu 4 ani in urma cand si-a luat 159-le 1.9 jtdm.
Am zis sa vada cum e un 2.4 in familie si am mai "taiat" si doua usi din ea sa nu se cheme tot 159. Cum Bogdan n-a mai avut rabdare sa vizionez masina si a vandut-o la primele ore
, iar varianta 3 nu m-a incantat deloc, am optat pentru masina lui Tibi.
Poate si mica diferenta de numere a contat in alegerea ei
. XRS fiind deja o obisnuinta in familie pe toate masinile.
Am venit cu amandoua de la Bucuresti dupa o revizie la Catalin cu a mea si mici retusuri la 159-le lui.
In interiorul masinii m-am simtit ca acasa. Diferenta a facut-o skyview-ul, forma oglinzilor si puterea motorului. Un motor care trage si toarce foarte frumos.
Diferente intre ele as aminti: jantele de 18", scaunele electrice, magazia de cd-uri si senzori parcare. Eu insa nu am incalzire in scaune.
Incet incet ma obisnuiesc cu puterea masinii, cu faptul ca vizibilitatea s-a redus considerabil atat in fata cat si in spate. Masina e de doua locuri. Bancheta este inutila. Un copil da. Un adult sta tare inghesuit. Oricum stiam la ce ma bag alegand un coupe. Portbagajul are un mare plus de la mine. Ma asteptam la ceva mult mai mic. Plus ca bancheta masinii este rabatabila.
Mai multe pe parcurs. O sa urmeze mici retusuri cand ma mai eliberez din treaba.
Acel mic kit o sa ramana pe masina pentru moment. Incep sa-l vad mai ok decat o suspensie sport.
Ii multumesc inca o data lui Tibi, Catalin si Bogdan pentru sfaturi si indrumari.
p.s. cristianmiu ai un pm de la mine. daca esti amabil sa arunci un ochi in inbox. ms.