It is currently 01 Nov 2024, 05:29

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 13 Mar 2015, 12:40 
Offline

Joined: 07 Nov 2014, 01:16
Posts: 10
Car: none
SOS!
Detin un Mito (an fabricatie 2009) si am sesizat ca turometrul se ridica pana la 1000 in timp ce masina este pe liber (existand o fluctuatie aproape permanenta). Acest eveniment nu este permanent, existand perioade cand masina se comporta normal. Am fost cu ea la reprezentanta (in luna februarie 2015) si mi-a spus ca problema este cauzata de filtrul de particule, care nu-si face regenerarile (din cauza ca masina este rulata preponderent in oras, pe distante mici si nu se atinge temperatura de care are nevoie filtrul de particule). Mi s-a propus sa-l schimb sau sa-l elimin. De cateva zile, in timp ce eram in mers cu masina, a inceput sa se aprinda intermitent martorul de la ulei si a aparut mesajul ca ar trebui sa fac schimbul de ulei (mentionez ca am schimbat uleiul si filtrele in ianuatie 2015).
La reprezentanta mi s-a explicat ca, din cauza ca filtrul de polen este cam blocat, o parte din carburant ajunge in baia de ulei. Am verificat constant nivelul uleiului la joja si, intr-adevar, se afla intr-o continua crestere, depasind limita maxima de pe joja.
Intrebarile sunt urmatoarele:
1.Aveti cunostinta de aceasta neregula vu filtrul de particule? Este ceva normal?
2. Ce imi recomandati sa fac pentru ca masina sa revina la starea de functionare normala?
3. Aveti cunostinta de ce tarife se aplica pentru eliminare filtrului de particule?
4. Este o problema daca merg cu masina in comditiile de fata? Ce poate pati?
Astept cu interes un sfat!
Multumesc!


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2015, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Fa-i o regenerare fortata si vezi ce zice dupa aia.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2015, 12:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15254
Car: 115/960
Location: Bucuresti
1. Da
2. Incearca inainte de toate o regenerare fortata (te poate ajuta cineva cu un tester), apoi iesi cu masina la o plimbare la drum lung, eventual o autostrada, si mergi cu ea mai in forta/turata; incearca sa faci asta periodic..
3. Iti trebuie o teava care sa inlocuiasca DPF-ul si un soft care sa uite de existenta lui; Tibi (ILuzoriu) de la Squadra Corse te poate ajuta
4. Bine nu-i face, incearca sa rezolvi problema!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2015, 13:26 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Treaba cu regenerarea fortata e cu dus si intors. Cand am luat GT-ul, fostul proprietar oprea motorul cand masina facea regenerare, ajungand sa faca regenerare chiar si la 100km. Dupa ce am curatat admisia si blocat egr, am facut mai multe regenerari fortate, insa filtrul de partile ramanea infundat 70% si deja incepusem sa ma interesez care e procedura de anulare. Cateva zile mai tarziu a trebuit sa fac un drum extraurban mai lung, iar masina a inceput sa faca regenerare 'naturala' , a scos destul de mult fum, iar dupa 300km a mai facut inca o regenerare 'naturala', deci in aprox 500km 2 regenerari... ceea ce nu era prea stralucit, pentru ca din cate intelesesem eu ideal ar fi fost ca extraurban regenerarea sa se faca undeva la 700-1000km. Intors in Bucuresti, am continuat sa merg cu masina pana la urmatoarea regenerare 'naturala' apoi sa conectez testerul sa vad cat de infundat este filtrul de particule. Ce crezi? Filtrul de particule dupa 3 cicluri de regenerare 'naturala' ajunsese sa fie infundat 18%. De atunci pana acum am parcurs 12k km, dintre care 9000 in bucuresti. Regenerarea o face la ~500km in Bucuresti, ceea ce mi se pare ok, tinand cont in ce trafic ma aflu zilnic.

Sfatul meu:

1. Verifica EGR-ul sa lucreze in parametrii, eventual anuleaza-l hardware cat si software ( nu ii vad rostul la un trafic mizer precum cel din bucuresti )
2. Verifica admisia sa fie curata. Daca EGR-ul are probleme, atunci si admisia este murdara, deci trebuie demontata si curatata
3. Pune motorina aditivata si iesi cu ea la un drum mai lung si urmareste sa faca regenerarea 'natural' way... ( nu stiu daca la mito are vreun martor cand incepe regenerarea, insa acul de la turometru sta undeva la 900-920rpm ). Cand este in regenerare incearca sa o tii undeva la 2500-3500rpm. O regenerare completa dureaza undeva la 10minute, iar temperatura filtrului de particule trebuie sa ajunga undeva la 600grade.

Succes !

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2015, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3588
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
exista firme care curata filtru de particule cu garanie 12 luni, am facut si merge

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited