It is currently 11 Jan 2025, 14:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 
Author Message
 Post subject: Probleme Motor alfa147
PostPosted: 08 Feb 2012, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Salut,sunt detinatorul unui alfa romeo147 ts 120cp,si as avea si eu ceva de lamurit.Cand pornesc motorul se aude un sunet de diesel si se mentine pe tot parcursul,nu scade numai la turati mari,as mai avea probleme la distributie trebuie schimbata am tot kitul distributiei cumparat,am calle tot ce este necesar pentru a o schimba,se schimba greu??eu cat de cat ma pricep dar mie frica sa nu o prapadesc de tot,despre variator nush ce sa zic stiu unde e situat dar nu am habar cum se demonteaza si monteaza,trebuie vreo chieie speciala?!!in schimb masina merge bine si sunt multumit de ea,dar ma framanta mai mult distributia cum am toate cele necesare o pot face eu??Va rog frumos ajutatima!! Cu stima Cosmin!!


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2012, 20:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7930
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Vreau sa cred ca daca aveai elicopter nu il reparai singur ...
Pune si tu la profil locatia . Daca problema ta e pretul pentru manopera ditributiei poate isi face pomana vreun coleg cu service si te lasa sa iti faci masina acolo si sa te indrume sa nu faci vreo tampenie .
Altfel, daca doar crezi ca e simplu si sigur te descurci fa un efort si du masina la un mecanic priceput . Merita asta ... Nu e Dacie .


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2012, 20:29 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Problema e ca am acel instrument(ceas) cu care vine masurat PMI,dar problema e ca nu prea sunt in stare sa lucrez cu el!!Va rog ma puteti ajuta?sper sa iasa ceva bine ca sa o pun si pe ea pe drumul cel bun.Va multumesc!


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2012, 20:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Dacă ai scrie localitate de unde ești poate
te-ar putea ajuta cineva.

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2012, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Deci am kitul distributiei cu tot ce este necesar,am acele Calle necesare,AM ACEL ceas comparator copac cu PMS,Problema e ca nu stiu cum se uzeaza acest ceas,pentru calle nui problema ca acolo stiu,daca tot schimb distributia este recomandat sa schimb si variatorul=?tinand cont ca face un sunet a diesel,pt a schimba variatorul este necesar desfacerea axului de admisie sau se umbla la el in momentul cand e prins in calle?pe aici pe la mecanici unde am fost nici nu stiu ce e ala variator,eu sunt din Curtea de Arges si nu prea sunt mai deloc alfe pe aici.va rog daca poate cineva sa ma ajute mai in detaliat cu toate amanuntele.Va multumesc mult!!!


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2012, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Uite mai multe amănunte;viewtopic.php?f=10&t=5221

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2012, 21:03 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Mersi mult pentru acele poze mi-am facut o idee cat de cat dac cu acel ceas PMI tot nu s lamurit,ce gradatie trebuie sa arate ?asta ar fi o problema si a doua de unde pot sa fac rost de o chieie ca sa desfac variatorul??mersii anticipat


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2012, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Deci eu as veni la Bucuresti dar mie frica sa mai merg cu masina asa ca mam uitat la cureaua de distributie si e crapata ffff rau...de atunci nu am mai pornito deloc o am in curte.eu ce sa zic sa mai treaca cu frigul asta si cu ajutorul lui DNZ sper sa ami iasa treaba buna cada nu reusesc o sa apelez sigur la voi.deci cu acel ceas mam lamurit,acum la variator mai am o nelamurire.am priceput al desfac cu chieia franceza cum ai spus,dar pe celalalt nou cum al infiletez???are vrun semn ceva pana unde trebuie infiletat?trebuie reglat cumva sau se infileteaza pus si simplu cat are filet!!??cand efectuez aceasta procedura las calele puse pe ambele axe??Te rog mai ajutama cu chiestia asta si sper ca voi reusi,va tin la curent mersii frumos!!!


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 01:40 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Si inca ceva daca am calele necesare si ceasul de masurare presiunea in piston,o sa mai trebuiasca sa dau semne pe vibrochen si pe fulia de evacuare?ce am vazut in poze am vazut ca au semne,ma cam derutat le ces bune daca ai callele?sa ma ajute cineva.multumesc!!!


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 02:34 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=a ... m270.l1313" onclick="window.open(this.href);return false;
asta ti-ar trebui pentru variator.Variatorul il ai deja pentru ca daca nu-l ai,nu e deloc ieftin :roll:


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Pentru a desface variatorul îți trebuie cheie specială pentru el, nu stiu dacă merge cu cheia franceză (cine ți-a spus asta cu cheia?). La un variator, când l-am desfăcut era înțepenit că am crezut că sar calele de pe ax. Eu am făcut cheia la strung, am dat 3 gouri în ea și am pus bucăți de burghiu în găuri (nu sârmă că se îndoaie, ideea că trebuie ceva strong).
Semnele nu trebuie să le dai pe nimic, ele sunt din fabrică acolo.

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Deci teoretic nu ar fi asa greu,cu toate ca am tot ce ami trebuie callele si acel ceas,am si variatorul si tot kitul distributiei,problema ca cu alele cale am inteles cum trebuie lucrate am vazut si ceva poze,marea problema este ca cu acel ceas nu prea le am,adika nus convins si mie frica sa nu fac vreo prostie,deci introduc ceasul in piston invart motorul pana cand?!pana pistonul e sus sau jos?are vreo importanta daca e sus si nu jos?!sau invers?!in fine sa zicem ca am facut operatiunea asta ma apuc de pus noua curea ma intereseaza cam cat vine stransa are ceva semne???ami poate explica cineva mai detaliat totul de la cap pana la sfarsit??As fi recunoscator!!Va multumesc mult sunteti de mare ajutor.!


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
După ce pui calele se montează ceasul. Iar atunci vei observa că pistonul numărul 1 e sus iar supapele de la el sunt închise.
Uită-te și aici: http://www.alfaworkshop.co.uk/cambelt_c ... 6_18.shtml

Legat de cât să întinzi cureaua este explicat în tutorial. Rola întinzătoare are pe ea semn cât să tensionezi cureaua. Citește tot tutorialul cu atentie și comentarile de la el.

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 17:58 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Mersi totusi dar nu am inteles mare lucru de acolo pentru ca scrie in alta limba,doar la foto ce mam uitat.Se poate sa ami spuna si mie cineva cap coada cum se face distributia,ca pana acuma nici un raspuns concret si nu as vre sa bulesc motorul,ca ideii mi ati dat multe va multumesc.Daca ami poate explica cineca tot procedeul distributiei si al variatorului asa amanuntit.ce am inteles eu e asta.
1.Desfac toate carcasele de plastic pana dau de cele 2 axe si de distributie
2.desfac bujia la pistonul nr 1 si introduc acel comparator
3.invart motorul pana ajunge la PMS
4.dupa ce ajunge la PMS pun calele si blochez cele 2 axe
5.incep a desface cureaua de distributie,rola intinzatoare,pompa de apa,si fulia de pe axul de admisie pentru a scoate variatorul
6.desfac variatorul cel vechi montez pe cel nou,montez fulia ,montez pompa de apa,rola intinzatoare
7.dupa ce am montat toate cele ma apuc sa montez cureaua de distributie,slabesc suruburile la cele doua fuli de pe cele 2 axe si incep a intinde cureaua dupa care le string bine pe toate.
8.scot calele si incep a invarte motorul 4.5 giruri pentru a vedea daca totul e normal,dupa care al aduc iara la PMS si pun iarasi calele pentru a face o mika proba
9.daca e totul ok se monteaza totul cum sau desfacut si cam asta este
Acuma as ruga pe cineca daca e bine sa urmez acest procedeu pentru al pune in aplicare sau sa ma corecteze.Va multumesc anticipat!!!


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2012, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Foarte bine ai înțeles.
Legat de punctul 6, nu e nevoie să strângi suruburile de la fulia de pe variator, doar le apropie atât cât să permită fuliei să se miște. Doar după ce ai întins cureaua se strânge fulia pe variator.
La punctul 8, când vei face proba cu 4 giruri uităte și la întinzător să vezi dacă a rămas cureaua la fel de întinsă.
Când vei face pașii și vei desface, vei înțelege mai bine cum și de ce stau lucrurile astfel.

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2012, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Multumesc mult pentru sfaturile data,ai fost de mare ajutor.o sa ma apuc de ea cred ca de luni.Va tin la curent.pa pa


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2012, 19:24 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Ami exlpica si mie cineva cum pot sa postez poze cu Alfa mea??multumesc


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2012, 20:02 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2011, 21:44
Posts: 107
Car: 147 1.9 JTDm
Location: Bucuresti
Sub casuta de postare ai un butonas "browse". Trebuie doar sa ai grija la dimensiunea pozelor.


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2012, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Salut,revin cu o noua problema in legatura cu acele calle,am acele calle dar din pacate una am prapadito,ma poate ajuta careva si pe mine sa ami spuna de unde le pot comanda de pe internet??am gasit in italia dar nu dau doar callele dau trusa completa si e in jur la 700 euro si nu as vrea sa dau atatia bani.daca stie careva de unde le pot comanda de pe internet.Va multumesc anticipat.stima!!!


Top
   
PostPosted: 07 Mar 2012, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4326
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
cosmin24 Quote:
Salut,revin cu o noua problema in legatura cu acele calle,am acele calle dar din pacate una am prapadito,ma poate ajuta careva si pe mine sa ami spuna de unde le pot comanda de pe internet??am gasit in italia dar nu dau doar callele dau trusa completa si e in jur la 700 euro si nu as vrea sa dau atatia bani.daca stie careva de unde le pot comanda de pe internet.Va multumesc anticipat.stima!!!
Poti comanda de aici

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2012, 13:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Sau aici: http://www.sculeauto.com/detaliiproduse.php?id=328

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2012, 22:38 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Salutare,cine are vrun set de buji pentru o alfa 147 TS=?,NU CONTEAZA SA FIE NOI DAR NICI VECHII SA NU MAI AM CE FACE CU ELE.Eu in special as dori doar setul cu cele 4 mici(subtiri).astept raspunsurile voastre


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2012, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2012, 19:31
Posts: 13
Car: Alfa per Sempre!!!
Location: Curtea de Arges
Salutare,revin cu o noua problema legata de Alfa mea 147 ts.De ieri am observat ca nu ami mai incarca bateria asta fiind ceva foarte urat,am chiemat electricianul a controlat peste tot si in final mia zis ca este ALTERNATORUL.Dupa cum am observat unde este situat mam cam speriat,am zis ca chiar sunt ghinionist.Ma puteti ajuta si pe mn sa ami spuneti care ar fi medota lui de demontare?cineva mia spus ca trebuie data toata admisia jos,Daca umblu acolo ce se intampla o sa am probleme cu calculatorul,sa nu mai porneasca etc.Va rog lamuritima un pic,Va multumesc!!!!


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2012, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2009, 15:47
Posts: 280
Location: Bucuresti
Asa-i ca nu ai terminat cele 4 clase? Stiu elevi de clasa a IIa care scriu mai corect ca tine...


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2012, 22:09 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4326
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
cosmin24 Quote:
Salutare,revin cu o noua problema legata de Alfa mea 147 ts.De ieri am observat ca nu ami mai incarca bateria asta fiind ceva foarte urat,am chiemat electricianul a controlat peste tot si in final mia zis ca este ALTERNATORUL.Dupa cum am observat unde este situat mam cam speriat,am zis ca chiar sunt ghinionist.Ma puteti ajuta si pe mn sa ami spuneti care ar fi medota lui de demontare?cineva mia spus ca trebuie data toata admisia jos,Daca umblu acolo ce se intampla o sa am probleme cu calculatorul,sa nu mai porneasca etc.Va rog lamuritima un pic,Va multumesc!!!!
Il poti scoate pe sus, demontand admisia si nu se intampla nimic rau, atata timp cat nu strici ceva. Am dat admisia jos de doua ori, fara nici o problema. Trebuie doar atentie, rabdare si minutiozitate. Evident, scoti borna de la baterie si demontezi ce e de demontat. Dar il poti scoate si pe jos, scotand planetara din dreapta banuiesc.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited