Cel mai mare salon rezervat automobilelor de epoca din Europa, "Auto e Moto d'Epoca " s-a desfasurat la Padova in Octombrie, unde au fost expuse peste 3600 de masini. Pe lista mea de lucruri de bifat nu putea sa lipseasca o vizita la acest salon, pentru mine fiind pentru prima oara cand am putut sa vad pe viu, laolalta, toate icon-urile industriei auto construite in ultima suta de ani. Ma asteptam sa am parte de o zi deosebita, in nici un caz nu anticipam dimensinile acestei expozitii si "materialul" de vizionat. Daca la un mare salon auto european, unde sunt prezentate practic doar noutatile, esti pregatit sa petreci o zi printre masini pentru a putea digera totul, aici am fost supus pur si simplu unei avalanse de informatii, culori, modele. Imaginati-va toate reperele de pe lista oricarui impatimit auto, toate masinile legendare din toate timpurile, toate cele care au contat vreodata in orice clasament, la un loc. Gullwing, E-Type, Miura, Stingray.. aici am vazut doua exemplare Bugatti EB110 (cel pe care recent il si vazusem pentru prima oara pe viu ) precum si alte 2 exemplare 8C Spider. Dar cine le mai numara pe astea
Au fost prezente, in nu mai putin de 19 hale, standuri oficiale ale marilor constructori auto, echipe sportive, carosieri si restauratori, case de licitatii prestigioase din toata lumea, dealeri auto, reprezentati ai institutiilor oficiale ce au legatura cu automobilele, furnizori de piese de schimb, colectionari adevarati si oportunisti, si nu in ultimul rand, cluburi si asociatii sportive, printre care cele ale alfistilor pe departe cele mai numeroase.
Standul Alfa Romeo a avut parte de o pozitie privilegiata, in centrul halei numarul 1, pe o suprafata destul de mare. Reprezentantii oficiali au fost angajati ai Museo Storico care au adus cateva din exemplarele din patrimoniu, alaturi de mai noua Giulietta si 8C Spider. Impresionante, chiar daca le mai vazusem, au fost 159-le lui Fangio, 8C-ul le Mans precum si prototipurile in stil "cuneo" de la sfarsitul anilor '60 : Carabo, Iguana si 33, create de marii designeri Bertone, Giugiaro, Pininfarina. Impresionante si datorita faptului ca desi sunt unicate, fiecare dintre ele prezentau urme de folosire ! Membrii staffului, oamenii cu insemnele "Museo Storico" pareau sa isi faca datoria cu placere, oferind detalii despre masini tuturor celor interesati, eu insa nu am profitat sansa de a obtine informatii direct de la sursa.
Attachment:
DSCN4316 (Custom).JPG [ 63.13 KiB | Viewed 3183 times ]
Attachment:
30102011809 (Custom).JPG [ 45.31 KiB | Viewed 3183 times ]
Attachment:
30102011837 (Custom).JPG [ 59.96 KiB | Viewed 3183 times ]
Attachment:
30102011818 (Custom).JPG [ 53.76 KiB | Viewed 3183 times ]
Attachment:
30102011807 (Custom).JPG [ 55.39 KiB | Viewed 3183 times ]
Attachment:
30102011821 (Custom).JPG [ 43.52 KiB | Viewed 3183 times ]
Attachment:
30102011823 (Custom).JPG [ 63.65 KiB | Viewed 3183 times ]
Attachment:
30102011844 (Custom).JPG [ 33.41 KiB | Viewed 3183 times ]
Attachment:
30102011831 (Custom).JPG [ 62.17 KiB | Viewed 3183 times ]
Attachment:
30102011828 (Custom).JPG [ 62.29 KiB | Viewed 3183 times ]
Attachment:
30102011833 (Custom).JPG [ 48.42 KiB | Viewed 3183 times ]