It is currently 10 Apr 2025, 04:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Feb 2007, 20:14 
Offline

Joined: 17 Aug 2007, 17:23
Posts: 10
Am si eu o mare problema cu o alfa 147, am ajuns aseara acasa cu ea, am parcat si azi cand am vrut sa plec imi apare pe comp de bord urmatorul mesaj Immobilizer Failure, si in dreapta o cheie si scris code!!!!ideea e ca masina nu mai porneste de loc, am scos borna de la baterie si nu s-a intamplat nimic primesc acelasi mesaj... :( ce s-a intamplat ma poate ajuta si pe mine cineva?

Multumesc anticipat!!!


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2007, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 03 Apr 2007, 16:04
Posts: 40
Location: Bucuresti
ll_tre_cool Quote:
Am si eu o mare problema cu o alfa 147, am ajuns aseara acasa cu ea, am parcat si azi cand am vrut sa plec imi apare pe comp de bord urmatorul mesaj Immobilizer Failure, si in dreapta o cheie si scris code!!!!ideea e ca masina nu mai porneste de loc, am scos borna de la baterie si nu s-a intamplat nimic primesc acelasi mesaj... :( ce s-a intamplat ma poate ajuta si pe mine cineva?

Multumesc anticipat!!!
nu stiu care este cauza, cert este ca ai nevoie de o cartela pe care ar trebui sa o ai si pe care este scris codul cheii. daca introduci codul ar trebui sa fie totul ok. este un sistem de protectie antifurt.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 21:05 
Offline

Joined: 17 Aug 2007, 17:23
Posts: 10
unde tebuie sa introduc codul?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 21:56 
Offline

Joined: 17 Aug 2007, 17:23
Posts: 10
am tot cautat si nu am cardul cu codul...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Feb 2007, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cauta bine cardul cu codul, e un cod format din 5 cifre. Daca nu il ai, tre sa dai 50 euro sa afli codul! :shock:
Sau verifici la service care e cauza, ori imobilizatorul nu mai functioneaza, ori legatura CAN proasta, ori transponder cheie sau bobina de cuplaj din contact ("antena") defecta.

Alex.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Feb 2007, 14:21 
Offline

Joined: 17 Aug 2007, 17:23
Posts: 10
am gasit codul... acum cum il bag???


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Feb 2007, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Sa presupunem ca ai codul 12345. Se citeste de la sfarsit la inceput, deci ordinea de introducere este 54321.
Pui contactul, si se aprinde martorul ENGINE CHECK (ala cu un motor desenat). Apesi pedala de acceleratie la fund. Martorul se va stinge, iei piciorul de pe acceleratie si dupa ~2 secunde va incepe sa clipeasca rar. Cum prima cifra este 5, trebuie sa clipeasca de 5 ori. DUPA ce se stinge a 5-a clipire, apesi pedala pana la fund. Se va aprinde martorul pentru confirmarea primirii comenzii.
Iei piciorul de pe acceleratie si apesi DUPA ce se stinge a 4-a clipire.
si tot asa pana ajungi la 1, doar ca nu mai iei piciorul. Daca a acceptat codul, martorul va clipi rapid si poti porni motorul (nu taia contactul!).
Daca ramane aprins, codul este incorect sau prost introdus. Repeti operatiunea.

Aceasta operatiune va trebui s-o faci de fiecare data cand bagi cheia in contact. Neplacut, oricum.
Fugi la service si rezolva problema.

Alex.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Feb 2007, 11:51 
Offline

Joined: 17 Aug 2007, 17:23
Posts: 10
mutumesc pt sfat... astazi am luat cheia de rezerva de la bucuresti si deabia astept sa termin munca sa ajung inapoi la pitesti sa vad dc e doar cheia sau e altceva... sper sa fie doar transponder-ul stricat...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2007, 10:53 
Offline

Joined: 17 Aug 2007, 17:23
Posts: 10
din pacate nu a fost transponder de la cheie :(( acum tocmai o duc la service... o sa va tin la curent...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Feb 2007, 23:54 
Offline

Joined: 17 Aug 2007, 17:23
Posts: 10
am fost cu masina la serviceul alfa la pitesti...
s-a ocupat electricianul de ea, a pus calc pe ea... a scos plusul de la baterie si a prnit normal....
la intrebarea ce a avut mi s-a raspuns " Nu stiu!" pana aici toate bune la 800k transportul cu platforma + 700k manopera nu era nici o problema...

ideea e ca azi cand sa plec cu ea aceasi problema "immobilaser failure + asr system failure"....


vreo idee ce poate sa aiba? sau vreo rezolvare... am inecercat sa introduc codul, dar nu merge.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Feb 2007, 19:49 
Offline

Joined: 17 Aug 2007, 17:23
Posts: 10
in sfarsit problem solved!!!!! Ii multumesc lui Ciprian aka dcmilitaru el m-a ajutat... ideea era ca nu era stransa piuliata care tinea minusul de la computerul de bord si din cauza asta nu mergea!!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2007, 19:51 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Tare de tot faza cu piulita,platforma,si codul :lol: .Oricum bine ca ai reusit sa o salvezi inainte sa se bage mecanicii in ea ca vedeai dupa aia probleme la masina :lol: Felicitari lui DCMILITARU pentru interventia salutara.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited