madkat Quote:
Cand au schimbat-o data trecuta ce simptome avea?
ia-o cu pasii pe care ti i-am zis - si vedem in continuare.
Atunci am dus-o pentru ca nu schimba temperatura cand invarteam de rotita de pe partea soferului. Asa au considerat ei ca se impune. Intre timp, din lecturile pe AO & co., a reiesit ca e vorba de un contact imperfect care se poate remedia simplu, in regie proprie, cu pistolul de lipit. De asemenea pare promitatoare si varianta cu CC ECU reset pe care o sa o pun in aplicare de indata ce se aseaza vremea asta.
Ar fi de rasul curcilor sa rezolv asa marea operatiune, de multi bani si munca laborioasa pe care mi-o expusese reprezentanta.
@dcmilitaru: prin faza cu passatul ai vrut sa spui ca in ce priveste accesul mai facil la aeroterma, italienii au fost peste nemti sau ca nu e cum zice madkat, ca se poate scoate in cazul meu fara sa dau jos bordul? ca nu am priceput. Aspectul asta as vrea sa-l lamuresc in caz ca se ajunge la demontat.